سری ماوس های DeathAdder را می توان یکی از حرفه ترین و رده بالاترین ماوس های شرکت ریزر محسوب کرد که با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای طراحی و ساخته می شوند. DeathAdder V2 نمونه مدل های این سری از ماوس های گیمینگ ریزر محسوب می شود. طراحان و مهندسان Razer در ساخت این ماوس از طراحی کاملا ارگونومیک استفاده کرده اند که به کاربر این امکان را می دهد تا ماوس را به صورت کامل در دستان خود جای داده و از تسلط و عمکرد بی نظیر بهره مند شود! کلیدهای باکیفیت نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده شده که از قابلیت هایی همچون امکان برنامه ریزی و طول عمر بالا برخوردار هستند. سوئیچ های استفاده شده نیز با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند همانند کلیدها طول عمر بالایی را به ارمغان بیاورند. حسگر معروف ریزر (Focus+) نیز در ساخت DeathAdder V2 استفاده شده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از دقت بالایی بهره مند شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس گیمینگ حرفه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سبقت از حریفان با ماوس گیمینگ DeathAdder V2 ریزر!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ریزر مدل deathadder v2!

شرکت Razer در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V2 از 8 کلید باکیفیت و بادوام استفاده کرده است! از دیگر ویژگی هایی که ریزر در ساخت این مدل ماوس بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیتی اشاره کرد که در بدنه آن به استفاده کرده است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با توجه به رنگ مشکی و نورپردازی که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس در زیر اسکرول و قسمت انتهایی تعبیه شده و توانسته جلوه زیبایی به ماوس اضافه کند. DeathAdder V2 با توجه به وزن 82 گرمی و ابعاد 127x72.7x42.7 میلی متری قادر است تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود آورد! طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از مقدار مناسبی برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن کابل تعبیه شده از نوع Speedflex بوده که با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر انواع آسیب ها در امان بماند. برای فعال سازی این ماوس گیمینگ ریزر نیز کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن رابط USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ریزر مدل deathadder v2!

دارای سوئیچ باکیفیت و سنسور حساس!

از ویژگی های مثبت استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل DeathAdder V2 ریزر می توان به سوئیچ اپتیکال اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به ویژگی های مناسبی که در اختیار دارند می توانند علاوه بر واکنش بیشتر، صدای دوس داشتنی را نیز پس از فشرده شدن ایجاد کنند! ریزر با توجه به پرتو نور فروسرخ که به منظور تشخیص دادن کلیک های کاربر بهره برده به قابلیت زمان پاسخ گویی بی نظیر 0.2 میلی ثانیه دست پیدا کرده است! این ویژگی به لطف بی نیاز بودن به لزوم برقراری تماس فیزیکی کاربر با کلیدها به وجود آمده است. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به جلوگیری از کلیک های ناخواسته اشاره کرد که موجب می شود در هنگام انجام بازی های ویدئویی از عملکرد بی نقص و حرفه ای برخوردار باشید. لازم به ذکر است که این نوع سوئیچ می تواند طول عمر 70 میلیون کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد! Razer همچنین به منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V2 از سنسور نوری Focus+ بهره برده است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس دقتی برابر با 20000 DPI را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! 650 IPS نیز میزان سرعت ردگیری این مدل ماوس محسوب می شود.

سبقت از حریفان با ماوس گیمینگ DeathAdder V2 ریزر!

مجهز به کلیدهای باکیفیت و قابلیت برنامه ریزی آن ها!

شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V2 از 8 کلید مختلف و باکیفیت استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که دارند قادر هستند مدت زمان زیادی بدون افت کیفیت کارایی داشته باشند. از ویژگی کلیدهای تعبیه شده می توان به قابلیت برنامه ریزی آن ها اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که کاربر بر اساس راحتی و سلیقه شخصی خود می تواند اقدام به تنظیم آن ها کند. شرکت ریزر جهت راحت تر کردن کاربر جهت تنظیم شخصی نیز از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. نرم افزار اختصاصی ریزر با عنوان Synapse 3 عرضه شده و به کاربر این امکان را بدهد که عملکرد هر یک از کلیدها را بر اساس نوع بازی و راحتی خود تنظیم کند. در ضمن با توجه به قابلیت ذخیره سازی تنظیمات در 5 پروفایل مختلف این امکان به کاربر داده می شود تا با ذخیره کردن تنظیمات و اجرای آن ها دیگر نیازی به تنظیمات دوباره نداشته باشد.

طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس گیمینگ DeathAdder V2 و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی از نوع PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. در ضمن پایه های استفاده شده در ساخت این ماوس با توجه به نوع جنسی که دارند می توانند حرکات دقیق، نرم و آسان تر را هنگام انجام انواع بازی های ویدئویی برای کاربر فراهم کنند! لازم به ذکر است که شرکت ریزر جهت برقراری ارتباط نیز از رابط USB (کابل) بهره برده است. کابل استفاده شده در این مدل ماوس از انعطافی بالا و وزن سبک همراه با طولی مناسب بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری داشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که DeathAdder V2 از دیگر قابلیت هایی همچون نورپردازی از نوع Chroma RGB ( قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ به همراه الگوها و افکت های نورپردازی) و کلید غلطان هوشمند (قابلیت واکنش به تماس دستان کاربر) برخوردار است.

منبع: razer