شرکت ریزر را می توان یکی از تولید کنندگان مشهور و حرفه ای لوازم جانبی گیمینگ در سراسر دنیا محسوب کرد. این شرکت با تولید محصولاتی جذاب، ارگونومیک و حرفه ای توانسته نیاز اکثر کاربران و طرفداران خود در سراسر دنیا رفع کند. در این مقاله با بررسی یکی دیگر از ماوس های حرفه ای و ارگونومیک شرکت ریزر در کنار شما هستیم که با عنوان DeathAdder Essential طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. این ماوس مخصوص افراد راست دست بوده و می توان بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال تهیه و خرید ماوس با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت هستند! از ویژگی هایی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده نیز می توان به دکمه های باکیفیت و قابل برنامه ریزی اشاره کرد. جهت بالا بردن میزان دقت کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نیز از سنسور حساس و باکیفیت از نوع اپتیکال استفاده شده است. با وجود برخورداری از سوئیچ های مکانیکی نیز می توان گفت با یکی دیگر از مقاوم ترین ماوس های شرکت ریزر روبرو هستیم. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ DeathAdder Essential ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

DeathAdder Essential، از ارگونومیک ترین ماوس های گیمینگ Razer

ارگونومیک و جذاب!

از نمونه ویژگی هایی که می تواند راحتی استفاده از ماوس و تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود بیاورد می توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد. شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان تسلط و راحتی کاربر در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder Essential از طراحی ارگونومیک استفاده کرده است. این طراحی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود با هیچ گونه چالشی روبرو نشده و برای استفاده طولانی مدت از ماوس اقدام کند! در ضمن طبق اعلام سایت اصلی شرکت ریزر این مدل ماوس مخصوص افراد راست دست طراحی شده و در نتیجه برای کاربران چپ دست پیشنهاد نمی شود! در ساخت این مدل ماوس از 5 عدد کلید باکیفیت استفاده شده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارند می توانند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان آورده و طبف سلیقه شخصی آن ها استفاده شوند. جهت برقراری اتصال نیز از کابل باکیفیت و روکش دار استفاده شده تا در صورت کارکرد طولانی مدت با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود. ابعاد 127x61.7x42.7 میلی متری، وزن 96 گرمی و بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب نیز از دیگر ویژگی های ماوس گیمینگ DeathAdder Essential ریزر محسوب شده که باعث می شود تا ماوس در برابر سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد! لازم به ذکر است که این مدل ماوس در 2 رنگ مشکی و سفید روانه بازارهای جهانی شده تا کاربران نسبت به سلیقه خود اقدام به تهیه یکی از آن ها کنند!

DeathAdder Essential، از ارگونومیک ترین ماوس های گیمینگ Razer

مجهز به کلیدهای قابل برنامه ریزی و سنسور حساس!

شرکت Razer به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ DeathAdder Essential از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 6400DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ DeathAdder Essential نیز از مقدار مناسبی برخوردار است. با توجه به نرخ نمونه برداری مناسب می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت!

DeathAdder Essential، از ارگونومیک ترین ماوس های گیمینگ Razer

سوئیچ های مکانیکال از دیگر ویژگی هایی است که شرکت Razer در ساخت این مدل ماوس از آن استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را تا 10 میلیون کلیک افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder Essential از 5 کلید مختلف و باکیفیت استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که دارند قادر هستند مدت زمان زیادی بدون افت کیفیت کارایی داشته باشند. از ویژگی کلیدهای تعبیه شده می توان به قابلیت برنامه ریزی آن ها اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که کاربر بر اساس راحتی و سلیقه شخصی خود می تواند اقدام به تنظیم آن ها کند. شرکت ریزر جهت راحت تر کردن کاربر جهت تنظیم شخصی نیز از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. نرم افزار اختصاصی ریزر با عنوان Synapse 3 عرضه شده و به کاربر این امکان را بدهد که عملکرد هر یک از کلیدها را بر اساس نوع بازی و راحتی خود تنظیم کند.

منبع: razer