ماوس های گیمینگ سری Cobra از برند ریزر به تازگی در کشور چین معرفی شده است. این سری از ماوس ها از دو مدل تشکیل شده است: یکی نسخه استاندارد و دیگری یک نسخه پیشرفته که به تکنولوژی های روز و قابلیت های حرفه ای مجهز است. نسخه استاندارد با مدل Razer Cobra و نسخه پیشرفته با مدل Razer Cobra Pro به بازار آمده اند و به ترتیب 41 و 138 دلار قیمت گذاری شده اند. در ادامه می توانید با مشخصات کلیدی ماوس های گیمینگ جدید ریزر بیشتر آشنا شوید.

بررسی مشخصات ماوس Cobra و Cobra Pro ریزر

از لحاظ طراحی فیزیکی هر دو ماوس جدید سری Cobra ساختار جمع و جوری دارند و بیشتر برای گیمرهایی که دست هایشان کوچک است، مناسب هستند. این ماوس ها به نسل سوم سوئیچ های اپتیکال ریزر مجهز شده اند و دوام و طول عمر فوق العاده بالایی دارند. به طور دقیق تر باید گفت که عمر ضربه پذیری کلیدهای این ماوس ها در حدود 90 میلیون کلیک اعلام شده است که از نمونه های گیمینگ مشابه در بازار به مراتب بالاتر است. هنوز سوئیچ های اپتیکال جدید ریزر از زمان پاسخ دهی سریعی برخوردارند و به گیمر این امکان را می دهند تا به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی سریع ترین واکنش را نشان دهد.

ماوس های ریزر Cobra و Cobra Pro از سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB پشتیبانی می کنند و افکت هایی دیدنی و چشمگیر را ارائه می دهند. این موضوع به سیستم گیمینگ شما حال و هوای جذاب تری می دهد و باعث می شود تا در هنگام بازی تجربه بهتری داشته باشید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سنسور اپتیکال به کار رفته در هر دوی این ماوس ها از دقت 8500DPI برخوردار است و عملکرد روان و دقیقی را ارائه می دهد.

بررسی مشخصات ماوس Cobra و Cobra Pro ریزر

مشخصات فنی ماوس گیمینگ ریزر Cobra Pro

همان طور که اشاره کردیم، ماوس ریزر Cobra Pro از نسخه استاندارد پیشرفته تر است و امکانات بیشتری را در خود جای داده است. این مدل ماوس ریزر از سه حالت ارتباطی مختلف پشتیبانی می کند که شامل اتصال وایرلس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث و اتصال با سیم می شود. ریزر در این ماوس از تکنولوژی اختصاصی خود با نام Razer HyperSpeed استفاده کرده است که باعث برقراری یک اتصال وایرلسِ با کیفیت و بدون تأخیر بین ماوس و دستگاه مورد نظر شما می وشد.

ماوس ریزر Cobra Pro نیز با سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB سازگار است و حداکثر از 11 افکت و محدوده نورپردازی مختلف پشتیبانی می کند. سنسور به کار رفته در این ماوس از مدل Focus Pro 30K است که باعث احاطه کامل گیمر به ماوس در هنگام هدف گیری یا کنترل کاراکترهای بازی می شود.

بررسی مشخصات ماوس Cobra و Cobra Pro ریزر

در نهایت باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که ماوس ریزر Cobra Pro از نسل جدید فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و با پروتکل Qi سازگاری دارد. همچنین می توانید با استفاده از پایه شارژ Razer Mouse Dock Pro این ماوس را به صورت بی سیم شارژ نمایید.

با توجه به سابقه درخشان ریزر در تولید تجهیزات گیمینگ، پیش بینی می شود که از ماوس های وایرلس Cobra و Cobra Pro نیز استقبال قابل توجهی در بازار به عمل آید.

منبع: gizmochina