در این مقاله قصد معرفی و بررسی یکی از باکیفیت ترین، قدرتمندترین و راحت ترین هدست های شرکت ریزر را داریم که با عنوان BlackShark V2 X طراحی و ساخته شده است! با توجه به ویژگی های ذکر شده می توان گفت که این مدل هدست برای استفاده به عنوان رقابت در رویدادهای گیمینگ می تواند بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! شرکت ریزر در طراحی این هدست از درایورهای اختصاصی استفاده کرده تا قادر باشد واقعی ترین و باکیفیت ترین صدا را برای کاربر به ارمغان بیاورد! فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز به همراه حساسیتی برابر با 108 دسی بل از ویژگی های مهم BlackShark V2 X محسوب شده و می تواند برای گیمرهایی که از کامپیوتر، انواع کنسول و یا موبایل برای اجرای بازی های خود اقدام می کنند مناسب ترین باشد! از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در این مدل هدست می توان به میکروفون HyperClear، فناری صدای فراگیر 7.1 کاناله، ابعاد و وزن مناسب اشاره کرد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ BlackShark V2 X ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

رقابت در حرفه ای ترین رویدادها با هدست گیمینگ BlackShark V2 X ریزر!

طراحی جذاب و درایورهای اختصاصی ریزر!

شکل ظاهری شیک و زیبا یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت Razer در طراحی و ساخت هدست گیمینگ BlackShark V2 X استفاده کرده است. این مدل هدست برای افرادی که به دنبال افزایش زیبایی سیستم گیمینگ خود هستند می تواند بهترین گزینه باشد. مواد استفاده شده در ساخت این هدست باعث شده تا این هدست از میزان وزن کم تری برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. شرکت Razer جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم استفاده کرده است. در ضمن علاوه بر پدها و هدبند، بدنه این مدل هدست نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا هنگام سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد.

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت ریزر در هدست گیمینگ BlackShark V2 X استفاده کرده می توان به درایورهای اختصاصی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع TriForce بوده و می تواند علاوه بر ایجاد بیس قدرتمند، فرکانس های بالا، متوسط و پایین را به صورت جداگانه پردازش کند! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! در ضمن درایورهای موجود در این هدست قطری برابر با 50 میلی متر دارند! از ویژگی درایورهای اضافه شده در این مدل هدست می توان به 3 قسمتی بودن آن اشاره کرد که از قابلیت پردازش به صورت جداگانه بهره می برند! در ضمن درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و در نتیجه اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید!

رقابت در حرفه ای ترین رویدادها با هدست گیمینگ BlackShark V2 X ریزر!

مجهز به میکروفون حساس و بدون نویز!

شرکت ریزر در طراحی هدست گیمینگ BlackShark V2 X از یک میکروفون حساس از نوع HyperClear بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و الگوی قطبی (cardioid) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -42 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! برای دست یابی به این ویژگی می بایست دیافراگم میکروفون را نزدیک به دهان خود کنید!

رقابت در حرفه ای ترین رویدادها با هدست گیمینگ BlackShark V2 X ریزر!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله را نیز می توان یکی از کاربردی ترین قابلیت های یک هدست گیمینگ حرفه ای محسوب کرد که به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه می شود! با این ویژگی می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ BlackShark V2 X از دیگر قابلیت هایی همچون رابط جک 3.5 میلی متری با طولی برابر با 1.3 متر، امپدانس خروجی 32 اهم، قابلیت سازگاری با انواع کنسول (Play Station 4, XboX One)، Nintendo Switch، PC، مک و موبایل اشاره کرد!

منبع: tomshardware