اگر به دنبال هدستی هستید تا با استفاده از آن علاوه بر راحتی بیشتر از کیفیت صدای بالایی نیز بهره مند شوید، هدست های سری BLACKSHARK ریزر را پیشنهاد می کنیم. این سری از هدست ها علاوه بر برخورداری از طراحی های هوشمندانه دارای ویژگی ها و قابلیت های متعددی نیز هستند که باعث می شود تا کاربران لحظات هیجان انگیز و پرهیجانی را تجربه کرده باشند! در این مقاله با بررسی یکی از باکیفیت ترین و رده بالاترین هدست های سری BLACKSHARK ریزر را داریم که با عنوان BLACKSHARK V2 روانه بازارهای جهانی شده است! از مهم ترین ویژگی های استفاده شده در این مدل هدست می توان قابلیت تنظیم و بهینه سازی 100 درصدی درایورهای اضافه شده اشاره کرد که موجب می شود تا هدست صدای باکیفیت را همراه با بیس قدرتمند به ارمغان بیاورد! با برخورداری از یک میکروفون حرفه ای و رده بالا نیز می توان گفت که با یکی از برترین هدست های دنیا روبرو هستیم که قادر است لذت انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم را برای کاربر تا چندین برابر افزایش دهد! از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به برخورداری از کارت صدا USB، رابط سیمی از نوع جک 3.5 میلی متری، درایورهای 50 میلی متری، صدای فضایی THX و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی های بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

دریافت صدایی بی نظیر با استفاده از هدست گیمینگ ریزر BLACKSHARK V2

مجهز به درایورهای بالا رده و فناوری صدای فضایی THX

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 استفاده کرده می توان به درایورهای تیتانیومی TRIFORCE اشاره کرد. به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های درایور موجود می توان به قابلیت پردازش صداهایی با فرکانس پایین، بالا و متوسط و بیس قدرتمند به صورت جداگانه اشاره کرد. در ضمن درایورهای موجود در این هدست از قطری برابر با 50 میلی متر برخوردار هستند! درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته در نتیجه اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به امپدانس 32 اهم، حساسیت 100 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 12 تا 28 کیلوهرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

طبق اعلام طراحان ریزر، هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 با هدف تولید صدای فضایی و یا همان صدای THX طراحی شده است! این ویژگی باعث می شود تا صداهای موجود در محیط بازی های ویدئویی به صورت کاملا زنده و طبیعی پخش شوند! از دیگر قابلیت های این نوع صدا نیز می توان به تشخیص صدا و محل دقیق ایجاد صدا اشاره کرد تا کاربر محل دقیق دشمنان را شناسایی کرده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کند! با وجود قابلیت ها و امکانات ذکر شده می توان گفت که کاربر یکی از پیشرفته ترین اسلحه های موجود را در اختیار داشته و همیشه چند قدم جلوتر از دشمنان خود خواهد بود. این ویژگی همچنین می تواند پیروزی کاربر در هنگام انجام بازی های ویدئویی را تضمین کند! لازم به ذکر است که این ویژگی مختص بازی نبوده و شما می توانید در هنگام تماشای فیلم های اکشن نیز از قدرتمندترین و جدیدترین صداها بهره مند شوید.

دریافت صدایی بی نظیر با استفاده از هدست گیمینگ ریزر BLACKSHARK V2

میکروفون جمع شونده و کارت صدا USB!

شرکت ریزر در طراحی هدست BLACKSHARK V2 از یک میکروفون حساس از نوع HyperClear بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و الگوی قطبی تک جهته (unidirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -42 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! لازم به ذکر است که میکروفون تعبیه شده از قابلیت جابجایی نیز برخوردار بوده تا کاربر هنگام عدم نیاز به میکروفون اقدام به جابجایی آن کند! هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 ریزر همچنین به دلیل برخورداری از کارت صدای USB توانسته خود را نسبت به دیگر هدست های موجود در بازار صدای باکیفیت تر و غنی تری را به ارمغان بیاورد! کارت صدای موجود قادر است با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت ریزر (Rezer Synapse) ویژگی ها و امکانات متعددی همچون Mic Boost، Voice Gate، Volume Normalization، Mic Equalizer و Ambient Noise Reductio را در اختیار کاربر قرار دهد!

دریافت صدایی بی نظیر با استفاده از هدست گیمینگ ریزر BLACKSHARK V2

طراحان شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 از طراحی کاملا ارگونومیک و جذاب استفاده کرده اند. ارگونومیک بودن این مدل هدست شامل هدفون های مموری فوم و هدبند نرم شده تا این طراحی باعث شود که کاربر هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکرده و برای استفاده طولانی مدت از هدست ترغیب شود! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی و ساخت این مدل از هدست ریزر استفاده شده نیز می توان به ابعاد و وزن مناسب 262 گرمی اشاره کرد. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاربر قادر به استفاده طولانی مدت از هدست باشد! مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. شرکت ریزر این مدل هدست خود را از نوع دور گوشی طراحی کرده تا قادر به ایزوله کردن صدا باشد. با این ویژگی می توان گفت که صدای پخش شده به هیچ عنوان به بیرون از هدست انتقال نخواهد یافت! در ضمن شرکت ریزر به منظور کنترل آسان از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد تا بدون انجام حرکات اضافی و حواس پرتی اقدام به کنترل هدست کند! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که جهت برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر از رابط سیمی استفاده شذه است. رابط سیمی استفاده شده در هدست گیمینگ BLACKSHARK V2 از نوع جک 3.5 میلی متری بوده که با توجه به طول مناسب 1.8 متری می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمفان بیاورد!

منبع: razer