رزیدنت اویل، پوکمون اسنپ، هالو و بسیاری بازی های جذاب دیگر در سال 2021 به بازار خواهند آمد! در این بخش شما را از تاریخ عرضه این بازی ها مطلع خواهیم کرد! با ما همراه باشید.
دنیای گیمرها قبل و بعد از همه گیری ویروس کرونا تفاوتی نکرده است! آنها این روزها به همان اندازه روزهای پیش از کرونا به انجام بازی و اخبار دنیای گیم علاقه دارند! سال 2020 برای گیمرها سال بزرگ و هیجان انگیزی بود! در این سال از بازی هایی مانند The Last of Us 2 و Final Fantasy 7 Remake رونمایی شد و دو پلتفرم کاملاً جدید به بازار عرضه شد: پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S.

در سال 2021 احتمالاً از لحاظ سخت افزاری پیشرفت چشمگیری را شاهد نباشیم؛ اما خبرهای جذابی از ارائه بازی های مختلف در این سال به گوش می رسد! در لیست زیر برخی از پرطرفدارترین بازی ها را به همراه تاریخ عرضه شان به بازار معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

Monster Hunter Rise

تاریخ عرضه: 26 مارچ (6 فروردین 1400)

جذاب ترین بازی هایی که در سال 2021 به بازار خواهند آمد!

پس از موفقیت بازی Monster Hunter World که برای کنسول های PS4 و ایکس باکس وان در سال 2018 ارائه شده بود و عرضه نسخه سه بعدی بازی Monster Hunter Generations برای کنسول Switch، نینتندو بالاخره صاحب بازی اختصاصی برای کنسول خود خواهد شد! بازی Monster Hunter Rise بر روی نینتندو سوئیچ قابل اجرا خواهد بود و ساعت ها شما را در دنیایی بزرگ و پر از هیولا سرگرم خواهد کرد!

New Pokemon Snap

تاریخ عرضه: 30 ایپریل (10 اردیبهشت 1400)

جذاب ترین بازی هایی که در سال 2021 به بازار خواهند آمد!

بازی New Pokemon Snap به دلیل تقاضای بیش از اندازه کاربران نینتندو رونمایی خواهد شد! این بازی پس از موفقیت بازی محبوب Pokemon Snap که برای کنسول N64 عرضه شده بود، روانه بازار خواهد شد و شامل بیش از 200 گونه پوکمون از هشت نسل مختلف خواهد بود. شما باید در منطقه های مختلف سفر کنید و مهارت عکاسی خود را برای پروفسور Mirror به نمایش بگذارید! 

شاید این موضوع کمی در ابتدا عجیب به نظر برسد که نینتندو ایده این بازی را از N64 گرفته و قصد انتقال آن به کنسول سوئیچ را دارد! با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا New Pokemon Snap نیز به موفقیت پوکمون اسنپ دست خواهد یافت یا نه.

Resident Evil Village

تاریخ عرضه: 7 می (17 اردیبهشت 1400)

جذاب ترین بازی هایی که در سال 2021 به بازار خواهند آمد!

اجازه ندهید که نام بازی گمراهتان کند: Resident Evil Village همان رزیدنت اویل 8 است! داستان بازی کاملاً ادامه رزیدنت اویل 7 است، اما ارائه دهندگان این بازی نام آن را به village تغییر داده اند تا نقش کلیدی دهکده و فضاسازی را در پیشبرد داستان یادآور شوند! شاید این ایده چندان زیرکانه نباشد، اما مسلماً ترسناک خواهد بود! این بازی بر روی کنسول های PS4، PS5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S قابل اجرا خواهد بود.

Deathloop

تاریخ عرضه: 21 می (31 اردیبهشت 1400)

جذاب ترین بازی هایی که در سال 2021 به بازار خواهند آمد!

پس از سال ها که کمپانی Arkane Stodio به طور عمده بر روی بازی محبوب Dishonored تمرکز کرده بود، امسال قصد دارد تا بازی جدید Deathloop را عرضه کند. به نظر جالب می رسد! 
ایده کلی این بازی این است: شما یک آدم کش هستید که در زمان گیر می کنید و هر روز برایتان تکراری است! برای رهایی از این وضعیت باید هشت «رؤیابین» را بکشید! در این بین یک آدم کش دیگر نیز هست که قصد دارد تا شما را بکشد! انگار که او هم در زمان گیر کرده و برای رهایی خود تلاش می کند...

این بازی بر روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر رومیزی قابل اجرا خواهد بود و نسخه ایکس باکس آن احتمالاً سال آینده رونمایی می شود.

Ratchet and Clank: Rift Apart

تاریخ عرضه: 11 ژوئن (21 خرداد 1400)

جذاب ترین بازی هایی که در سال 2021 به بازار خواهند آمد!

قرار بود تا این بازی همراه با پلی استیشن 5 عرضه شود؛ اما در سال 2020 خبری از آن نشد! حالا پس از چند ماه سکوت اعلام شده که این بازی در ماه ژوئن سال 2021 برای کاربران در دسترس خواهد بود. این بازی به طور اختصاصی برای پلی استیشن 5 طراحی شده و پیش بینی می شود همانند نسخه های پیشین خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.