برند پاوکیدی به تازگی از کنسول بازی دستی مدل RGB10 Max 3 Pro رونمایی کرده است. این کنسول بازی به صفحه نمایش 5 اینچ مجهز است و از چیپست Amlogic A311D قدرت می گیرد. همچنین این دستگاه جدید دارای 2 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x است. لازم به ذکر است که کنسول گیمینگ پرتابل Powkiddy RGB10 Max 3 Pro در سه رنگ مختلف به بازار وارد شده است و از قدرت کافی برای شبیه سازی بازی های N64 و PS1 برخوردار است. بیایید با این گجت جدید بیشتر آشنا شویم.

بررسی کنسول بازی پاوکیدی RGB10 Max 3 Pro

حدود چند هفته پیش بود که شرکت Powkiddy نخستین عکس های کنسول قابل حمل RGB10 Max 3 Pro را بر روی وب سایت اینترنتی خود قرار داد و اکنون این دستگاه برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این کنسول بازی دستی در رنگ های بژ، آبی و سفید راهی بازار شده و از سخت افزار قابل اعتماد و قدرتمندی بهره می برد. کاربران می توانند کنسول بازی پرتابل Powkiddy RGB10 Max 3 را به تنهایی یا با کارت حافظه های میکرو اس دی با ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایت تهیه کنند. لازم به ذکر است که قیمت این محصول بدون کارت حافظه 114.99 دلار اعلام شده است. در صورتی که این کنسول را با کارت حافظه های ذکر شده تهیه کنید، به ترتیب باید 5، 10 و 20 دلار اضافه بپردازید.

بررسی کنسول بازی پاوکیدی RGB10 Max 3 Pro

همان طور که انتظار می رفت، کنسول بازی دستی RGB10 Max 3 Pro دارای یک صفحه نمایش 5 اینچ با پنل IPS است. مطابق با اطلاعات منتشر شده توسط پاوکیدی، صفحه نمایش این کنسول از رزولوشن 854x480 پیکسل پشتیبانی می کند و نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می دهد. در حال حاضر مقادیر مربوط به حداکثر روشنایی و نسبت کنتراست این کنسول پرتابل اعلام نشده است.

بررسی کنسول بازی پاوکیدی RGB10 Max 3 Pro

کنسول بازی قابل حمل Powkiddy RGB10 Max 3 Pro بر تراشه Amlogic A311D تکیه دارد و در آن از 2 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x استفاده شده است. جالب اینجا است که پاوکیدی ادعا کرده است که این کنسول دستی توانایی شبیه سازی بازی های سازگار با نسل پنجم کنسول های گیمینگ (شامل PS1 و N64) را دارد! حتی این شرکت در تبلیغات این کنسول به توانایی آن در شبیه سازی بازی های سازگار با نسل هفته کنسول های گیمینگ (شامل نینتندو DS و PSP) اشاره کرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دستگاه در این رابطه تا چه اندازه موفق عمل خواهد کرد!

بررسی کنسول بازی پاوکیدی RGB10 Max 3 Pro

باتری به کار رفته در کنسول بازی دستی RGB10 Max 3 Pro از ظرفیتی معادل با 4000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. شارژ کامل این باتری برای 8 ساعت بازی بدون وقفه کفایت می کند. لازم به ذکر است که این کنسول پرتابل دارای یک پورت USB Type-C و یک جک 3.5 میلی متری است و به دو اسپیکر داخلی مجهز شده است.

شرکت پاوکیدی کنسول قابل حمل RGB10 Max 3 Pro را با ابعاد 183x84.5x18 میلی متر راهی بازار کرده و برچسب قیمت 114.99 دلار را بر روی آن گذاشته است. با این حال این شرکت اعلام کرده است که قیمت واقعی این گجت به زودی به 134.99 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: notebookcheck