حدود چند هفته ای هست که مشخصات گوشی POCO M4 Pro 5G بر روی سایت های تکنولوژی قرار گرفته و در این مدت شایعات زیادی در رابطه با آن در میان علاقه مندان به صنعت گوشی های هوشمند مطرح شده است. اکنون شاهد این هستیم که شرکت POCO آغاز به ارائه تیزرهای رسمی برای معرفی این گوشی کرده است. پس این طور که به نظر می رسد، باید به زودی منتظر عرضه این گوشی به بازار باشیم!

به نظر می رسد باید به زودی شاهد عرضه گوشی POCO M4 Pro 5G به بازار باشیم!

تیزر ویدئویی معرفی گوشی POCO M4 Pro 5G تنها چند ثانیه به طول می انجامد و این گوشی را در رنگ آبی نشان می دهد. رنگ آبی بدنه این گوشی به صورت گرادیانتی کار شده و به سمت رنگ سفید سوق پیدا می کند. همچنین از این تیزر می توان متوجه شد که ماژول دوربین این گوشی کاملاً به گوشی Redmi Note 11T 5G شبیه است. از این جهت می توان این گوشی را یک مدل تغییر نام یافته (و نه یک گوشی کاملاً جدید) در نظر گرفت.

به نظر می رسد باید به زودی شاهد عرضه گوشی POCO M4 Pro 5G به بازار باشیم!

البته این موضوع به این معنا نیست که هیچ چیز جدیدی در طراحی این گوشی مشاهده نمی شود! POCO به خاطر توسعه ماژول های دوربین پیشرفته دستگاه های Redmi (که تمام عرض پنل پشتی را در بر می گیرند) شناخته می شود و احتمالاً در گوشی M4 Pro 5G نیز شاهد چنین خلاقیت هایی خواهیم بود. با این حال اگر این گوشی را نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 11T 5G در نظر بگیریم، باید بگوییم که گوشی POCO M4 Pro 5G دارای دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی خواهد بود که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و شوتر اولترا واید 8 مگاپیکسلی می شود. همچنین احتمالاً در این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 810 استفاده می شود.

به نظر می رسد باید به زودی شاهد عرضه گوشی POCO M4 Pro 5G به بازار باشیم!

باتری گوشی M4 Pro 5G برند POCO نیز از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و از فناوری فست شارژ با توان 33 وات پشتیبانی می کند. در رابطه با صفحه نمایش این گوشی نیز می توان گفت که احتمالاً در آن از صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS LCD استفاده می شود. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 1080x2400 پیکسل برخوردار است و نرخ تازه سازی آن برابر با 90 هرتز خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی شامل مجهز بودن به 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی می شود. لازم به ذکر است که گوشی POCO M4 Pro 5G با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 راهی بازار می شود. مجهز بودن به وای فای، قابلیت هات اسپات، پورت USB Type-C، GPS، NFC و پشتیبانی از سیم کارت های سایز نانو سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند. حال باید منتظر ماند و دید که این گوشی برند POCO تا چه اندازه با گوشی Redmi Note 11T 5G شباهت خواهد داشت و آیا در بخش سخت افزاری نسبت به این گوشی تغییراتی داشته یا خیر. به هر حال انتظار می رود که قیمت این گوشی بسیار به Redmi Note 11T 5G نزدیک باشد.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.