Poco به تازگی اعلام کرده است که گوشی جدید M3 Pro 5G در تاریخ 19 می 2021 (29 اردیبهشت 1400) عرضه خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که این گوشی موبایل از تراشه Dimensity 700 بهره خواهد برد. اکنون اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر شده است. این اخبار درباره صفحه نمایش و باتری این گوشی است.

صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز

مطابق با اخبار منتشر شده، گوشی Poco M3 Pro 5G به صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع DotDisplay مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن Full HD+ بهره می برد و دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است. همچنین Poco اعلام کرده است که در صفحه نمایش گوشی M3 Pro 5G از تکنولوژی DynamicSwitch استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث می شود تا صفحه نمایش گوشی دارای زاویه دید انعطاف پذیرتری نسبت به حالت عادی باشد و کاربر با سهولت بیشتری بتواند محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر را مشاهده کند. شاید اطلاعات منتشر شده در رابطه با این تکنولوژی کمی مبهم و گنگ به نظر برسد، اما بر روی پوستری از جانب شرکت Poco منتشر شده اعلام شده است که ویژگی DynamicSwitch به صورت اتوماتیک نرخ تازه سازی صفحه نمایش را متناسب با اپلیکیشن در حال اجرا تنظیم می کند. این تکنولوژی بر روی مصرف بهینه باتری گوشی نیز تأثیر زیادی دارد.

صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز

مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژ 18 واتی

علاوه بر این شرکت Poco تأیید کرده است که گوشی M3 Pro 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری حجیم از قابلیت فست شارژ با توان 18 وات پشتیبانی می کند و به خوبی قادر به تأمین انرژی مورد نیاز گوشی برای مصارف روزمره خواهد بود. به این ترتیب نیازی به شارژ چند باره گوشی خود در طول روز در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی Poco M3 Pro 5G چیست؟

شرکت Poco هنوز به صورت رسمی مشخصات فنی کامل گوشی M3 Pro 5G را اعلام نکرده است؛ اما گفته می شود که این گوشی به نوعی بازسازی گوشی Redmi Note 10 5G با طراحی متفاوت است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت کناری بدنه آن قرار خواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد گوشی Poco M3 Pro 5G به دوربین سه گانه (با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. پیش بینی می شود که این گوشی در سه رنگ زرد، آبی و مشکی به بازار عرضه شود. مجدداً تأکید می کنیم که این اطلاعات به صورت رسمی از جانب Poco اعلام نشده و تنها براساس شایعات و اخبار غیر رسمی عنوان شده است. به هر حال به نظر نمی رسد تا زمان عرضه رسمی این گوشی (در تاریخ 19 می) اطلاعات دیگری در رابطه با مشخصات فنی آن منتشر شود.

منبع: gsmarena