سرویس PlayStation Now مجموعه ای بیش از 800 بازی را در اختیار شما قرار می دهد و هر چند ماه یک بار بازی های جدیدی به آن اضافه می شود. مطابق با مطلب ارائه شده در وب سایت پلی استیشن، آپدیت آوریل 2021 سرویس PlayStation Now همراه با سه بازی جدید ارائه شده است. این بازی ها عبارتند از:

Marvel's Avengers
Borderlands 3
Long Dark

آپدیت جدید PlayStation Now همراه با سه بازی جدید ارائه شده است

هر سه بازی های ذکر شده از تاریخ 6 آوریل 2021 (17 فروردین 1400) در دسترس خواهند بود. اگر به انجام بازی های چند نفره علاقه دارید، آپدیت جدید PlayStation Now به طور کامل رضایت شما را جلب خواهد کرد! چرا که در این آپدیت دو عنوان از بزرگترین بازی های جمعی و چند نفره کنسول پلی استیشن ارائه شده است. بازی Borderlands 3 جدیدترین بازی از سری بازی های مهاجم شوتر است و مجموعه ای از امکانات، آپشن های شخصی سازی شده و دشمن های متفاوت را برای شلیک در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید این بازی را در حالت چند نفره به صورت آنلاین انجام دهید یا برای این منظور صفحه نمایش خود را به دو بخش تقسیم کنید.

بازی Marvel's Avengers نیز با وجود اینکه فضای تماماً اکشن فیلم های اونجرز را ندارد، اما به عنوان یک بازی سوم شخص اکشن/ ماجراجویی شناخته می شود. این بازی از یک داستان سینمایی بهره می برد و می توان آن را به صورت چند نفره انجام داد. تنها کافی است تا اونجر محبوب خود را انتخاب کرده و از سیاره زمین در برابر شیاطین مختلف محافظت کنید! 

شاید بازی Long Dark در این مجموعه از محبوبیت کمتری برخوردار باشد. این بازی ریتم کندی دارد و در ژانر اکتشافی/ بقا (exploration/survival) عرضه شده است. کاراکترهای این بازی در جهانی یخ زده و وحشی پس از یک انفجار اتمی رها شده اند و شما باید کاراکتر خود را در این دنیای بی سرانجام و بی هدف، زنده نگه دارید!

بازی های جدید PlayStation Now تا چه تاریخی در دسترس هستند؟

توجه داشته باشید که این بازی ها برای همیشه در دسترس نخواهند بود. به طور دقیق تر باید گفت که بازی Marvel Avengers تا تاریخ 5 جولای 2021 (14 تیر 1400) و بازی Borderlands 3 تا تاریخ 29 سپتامبر 2021 (30 شهریور 1400) بر روی سرویس PlayStation Now در دسترس هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرویس PlayStation Now از تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) به مدت یک هفته برای کاربران جدید PS4 و PS5 رایگان خواهد بود. با وجود اینکه این روزها سرویس Xbox Game Pass تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرده، با این وجود سرویس PlayStation Now نیز طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید بازی های قدیمی کنسول های PS2، PS3 و PS4 را بر روی این سرویس پیدا کرده و از آنها لذت ببرید!

منبع: androidcentral