ایربادز وایرلس Fidelio T2 به تازگی از جانب برند فیلیپس به بازار معرفی شده است. این محصول که یک هدست وایرلس واقعی یا TWS است، برای کسانی که به دنبال یک هدست جمع و جور با کیفیت صدای ایده آل هستند انتخاب مناسبی خواهد بود. طراحی این ایربادز به صورت درون گوشی یا in-ear است و به همین دلیل این گجت ابعاد بسیار کوچکی دارد؛ به طوری که به سادگی هر چه تمام تر می توان آن را با خود حمل کرد. لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در هدفون فیلیپس Fidelio T2 نسبت به نسل های قبلی ارتقا پیدا کرده است و شارژ کامل آن تا 36 ساعت دوام می آورد.

هدفون وایرلس جدید فیلیپس Fidelio T2 از تکنولوژی های سونی LDAC و ANC برخوردار است

پشتیبانی از فناوری LDAC سونی یکی از بزرگترین نقاط قوت هدفون فیلیپس Fidelio T2 به شمار می آید. فناوری LDAC سونی امکان انتقال محتوای صوتی با بالاترین رزولوشن و بیت ریت حداکثر 990 کیلو بیت در ثانیه را فراهم می آورد و باعث می شود تا شنونده از شنیدن صدا تجربه منحصر به فردی را به دست آورد. همچنین این تکنولوژی بیت ریت صدا را متناسب با شرایط شبکه به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. به این ترتیب حتی در شرایط محیطی سخت نیز ارتباط این هدفون با دستگاه منبع پخش شرایط استیبل و پایداری خواهد داشت.

علاوه بر کیفیت صدای عالی، هدفون فیلیپس Fidelio T2 از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC هم بهره می برد. تکنولوژی ANC باعث می شود تا نویزهای محیطی مانند صدای باد یا ازدحام از بین برود و کاربر حتی در محیط های شلوغ و پر سروصدا نیز بتواند از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد.

هدفون وایرلس جدید فیلیپس Fidelio T2 از تکنولوژی های سونی LDAC و ANC برخوردار است

شرکت فیلیپس اعلام کرده است که هدفون Fidelio T2 در مقابل پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است و از درجه حفاظتی IPX4 بهره می برد. لازم به ذکر است که هر یک از ایربادهای این گجت، به سه میکروفون مجهز شده است. این ویژگی، هدفون Fidelio T2 را به یکی از بهترین انتخاب ها برای مکالمه های تلفنی تبدیل کرده است. همچنین می توان از این ایربادز وایرلس برای گفتگو در هنگام تماس ویدئویی، ضبط صدا و حتی چت در هنگام بازی استفاده کرد.

هدفون وایرلس جدید فیلیپس Fidelio T2 از تکنولوژی های سونی LDAC و ANC برخوردار است

مشخصات هدفون وایرلس فیلیپس Fidelio T2 کاملاً جذاب و وسوسه کننده به نظر می رسد! اما نکته نا امید کننده در این زمینه این است که فیلیپس قصد دارد تا این هدفون را در سه ماهه سوم سال 2023 به بازار بفرستد! پس حدود 5 تا 6 ماه دیگر برای عرضه شدن این هدفون باید منتظر بمانیم! فیلیپس در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گجت منتشر کرده است. با این حال با توجه به اینکه این هدفون از مشخصات رده بالایی مانند فناوری LDAC سونی، حذف نویز فعال (ANC) و طول عمر باتری 36 ساعته بهره می برد، احتمالاً قیمت آن هم بالا خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه فیلیپس در رابطه با زمان عرضه و قیمت هدفون Fidelio T2 به چه صورت خواهد بود.

منبع: gizmochina