شرکت TP Vision به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون و پنل های نمایشگر در دنیا، مدل 2023 تلویزیون های OLED فیلیپس را معرفی کرده است. رده بالاترین تلویزیون موجود در این سری، مدل OLED+908 است که توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 2100 نیتس را دارد. تلویزیون فیلیپس OLED+908 از امکانات پیشرفته ای مانند دالبی ویژن 4K، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و سیستم عامل Google TV OS (به جای اندروید تی وی) بهره می برد. لازم به ذکر است که این سری از تلویزیون های فیلیپس، شامل مدل OLED808 نیز می شوند که در سایزهای مختلف، شامل 42 اینچ، به بازار عرضه خواهند شد.

مدل 2023 تلویزیون های OLED برند فیلیپس از روشنایی حداکثر 2100 نیتس برخوردارند

تلویویزن های 2023 OLED فیلیپس برای گیمرها هم کارایی دارند و به مجموعه ای از امکانات گیمینگ مجهز شده اند. از جمله این امکانات می توان به پورت HDMI 2.1 eARC و سنسور نورپردازی جدید XYZ اشاره کرد. این مدل ها به پردازنده نسل هفت P5AI هم مجهزند و از قابلیت سنجش نور محیطی به صورت هوشمند بهره می برند. این ویژگی باعث می شود تا تنظیمات مربوط به روشنایی، نورپردازی و غلظت رنگ تلویزیون به صورت لحظه ای و اتوماتیک تنظیم شوند.

مدل 2023 تلویزیون های OLED برند فیلیپس از روشنایی حداکثر 2100 نیتس برخوردارند

در مدل های +908 فیلیپس از جدیدترین پنل های META OLED استفاده کرده است که نسبت به پنل های نسل قبل تا 70 درصد روشنایی بیشتری را ارائه می دهند. همچنین این تلویزیون ها به سیستم صوتی 3.1 کاناله Bowers and Wilkins و شش درایور صدا در پنل جلویی مجهز شده اند که توان خروجی عالی 80 وات را به ارمغان می آورند.

اما مدل OLED808 از پنل های OLED-EX قدرت می گیرد و حداکثر میزان روشنایی آن 1000 نیتس خواهد بود. این مدل دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله با توان کلی 70 وات است.

مدل 2023 تلویزیون های OLED برند فیلیپس از روشنایی حداکثر 2100 نیتس برخوردارند

شرکت تی پی ویژن اعلام کرده است که تلویزیون های OLED+908 فیلیپس در فصل پاییز 2023 به بازار عرضه می شوند و دارای مدل های 55، 65 و 77 اینچ خواهند بود. اما مدل OLED808 از لحاظ سایز بندی در 5 مدل مختلف عرضه خواهد شد. تی پی ویژن به طور دقیق زمان عرضه و قیمت تلویزیون های Philips 2023 OLED TV را اعلام نکرده است. با توجه به مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره شد، این تلویزیون ها از هم اکنون برای گیمرها گزینه های جذابی به نظر می رسند و پیش بینی می شود که در میان این افراد به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. به خصوص مجهز بودن به پورت HDMI 2.1 eARC امکان اتصال تلویزیون به جدیدترین نسل کنسول های بازی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس) با بالاترین سرعت و کمترین زمان تأخیر را فراهم می آورد. رزولوشن 4K با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز نیز باعث می شود تا صحنه های بازی به شکلی کاملاً روان و سریع و با بالاترین کیفیت به نمایش گذاشته شوند. این ویژگی ها در کنار صدای قدرتمند می تواند لحظاتی جذاب و هیجان انگیزی را برای هر گیمری رقم بزند!

منبع: gizmochina