پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت تولید پروژکتور در دنیا است که همواره به دنبال جابجا کردن محدودیت ها و مرزها بوده است! در همین راستا این شرکت توانسته تا با عرضه ویدئو پروژکتور مدل PT-MZ13KL به رکورد روشنایی 13000 لومن دست پیدا کند! این پروژکتور برای ارائه مطالب در کلاس های دانشگاهی، سالن های سخنرانی، سمینار و همایش کاربرد دارد و بالاترین میزان شفافیت تصویر را ارائه می دهد. همچنین می توان از آن در محیط های تبلیغاتی و فضاهای باز استفاده کرد! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL دوام و طول عمر فوق العاده بالایی نیز دارد و شدت روشنایی 13000 لومن باعث بالا رفتن هزینه های جانبی آن نشده است! دیگر از یک پروژکتور با کیفیت و کارآمد چه انتظاری دارید؟!

روشنایی تصویر بی نظیر 13000 لومن با پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL

فناوری 3LCD Solid Shine

تکنولوژی 3LCD Solid Shine یکی از فناوری های خلاقانه و اختصاصی پاناسونیک است که امکان دستیابی به روشنایی 13000 لومن در طولانی مدت را فراهم آورده است. در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL به جای لامپ های معمولی جیوه ای و چرخ های رنگ، از پنل های LCD و دیودهای لیزری برای تولید تصویر استفاده شده است. این نوع طراحی شفافیت رنگ ها و تصویر نهایی را نسبت به پروژکتورهای معمولی متحول کرده است! به طوری که بیننده می تواند تک تک رنگ ها را همراه با جزئیات تشخیص دهد و مطالب را حتی در پرنورترین مکان ها نیز با بالاترین وضوح مشاهده کند.

فناوری 3LCD Solid Shine نه تنها شفافیت تصویر را به طرز خارق العاده ای افزایش می دهد، بلکه بر روی افزایش طول عمر ویدئو منبع نوری لیزری ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL نیز مؤثر بوده است. به طوری که این پروژکتور قادر است تا بدون نیاز به سرویس منبع نوری، تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه دهد! این مورد که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL نیز مؤثر بوده، ارزش خرید این دستگاه را فوق العاده بالاتر برده است!

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ13KL عملکرد کاملاً کم صدایی را نیز ارائه می دهد و فناوری های به کار رفته در این پروژکتور باعث افزایش نویز تولید شده توسط آن نمی شوند. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور در حالت نرمال 35 دسی بل و در حالت QUIET تنها 30 دسی بل از خود نویز تولید می کند که عملاً توسط گوش انسان شنیده نمی شوند! پس استفاده از این پروژکتور در کلاس های دانشگاهی یا سالن های سمینار باعث برهم خوردن تمرکز افراد حاضر نخواهد شد! این موارد باعث شده اند تا پاناسونیک از پروژکتور PT-MZ13KL به عنوان «یکی از قدرتمندترین و کم صداترین پروژکتورهای LCD در دسته بندی آموزشی/ بیزینس» یاد کند!

روشنایی تصویر بی نظیر 13000 لومن با پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL

رزولوشن WUXGA، پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K/60p

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL می توانید به وضوح تصویر WUXGA (معادل با 1920x1200 پیکسل) دست پیدا کنید. اما این پروژکتور از سیگنال ورودی 4K/60p هم پشتیبانی می کند و امکان متصل کردن آن به دستگاه های پخش 4K وجود دارد. در این حالت پروژکتور به صورت اتوماتیک سیگنال ورودی را تشخیص می دهد و آن را پس از تبدیل به رزولوشن 1920x1200 به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که در این حالت باید دستگاه پخش 4K مورد نظر خود را از طریق پورت HDMI یا DIGITAL LINK به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL متصل کرده باشید.

کنتراست داینامیک 3000000:1

یکی دیگر از مواردی که کیفیت تصویر عالی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL را تضمین می کند، نسبت کنتراست 3000000:1 آن است! این پروژکتور از فناوری کنتراست داینامیک پشتیبانی می کند و در هر لحظه بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. این فناوری نسبت کنتراست تصویر را متناسب با نوع محتوای در حال نمایش و درصد رنگ مشکی موجود در تصویر بهینه سازی می کند. همچنین ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ13KL توانایی بالایی در تولید رنگ مشکی با بالاترین کیفیت دارد و سایه روشن ها را به طبیعی ترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

روشنایی تصویر بی نظیر 13000 لومن با پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL

با توجه به مشخصاتی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، در کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL هیچ شکی باقی نمی ماند! بد نیست بدانید که این پروژکتور در زمینه نصب و راه اندازی هم به امکانات حرفه ای مانند چرخش 360 درجه ای و دیجیتال لینک مجهز شده است و امکان تنظیم هندسی قاب تصویر را به شما می دهد! همچنین این پروژکتور از 7 لنز زوم مختلف پاناسونیک با نسبت پرتاب های متفاوت پشتیبانی می کند و در هر اتاقی با هر ابعادی می توان آن را نصب کرد! شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: projectorcentral