بسیاری از دانشجویان از امکانات پایین ویدئو پروژکتور مورد استفاده در دانشگاه یا مرکز آموزشی خود گلایه دارند! طبق گزارش هایی که در این رابطه منتشر شده، این افراد از اینکه باید چراغ های کلاس را خاموش کنند تا بتوانند تصاویر را بر روی پرده ویدئو پروژکتور واضح تر ببینند، چندان راضی نیستند و معتقدند که این شرایط بر روی کیفیت یادگیری آنها تأثیر منفی می گذارد. حتی برخی از دانشجویان اعلام کرده اند که خاموش کردن چراغ های کلاس به تنهایی کافی نیست و مجبور هستند تا پرده پنجره ها را هم بکشند تا کلاس کاملاً تاریک شود! این شرایط کار را برای استاد یا ارائه دهنده مطالب هم سخت تر می کند! دلیل این موضوع شدت روشنایی پایین دستگاه است. اگر می خواهید تا در این شرایط گرفتار نشوید و کیفیت یادگیری دانشجویان و ارائه مطالب در کلاس های آموزشی را ارتقا دهید، باید نسبت به خرید پروژکتور با شدت روشنایی بالا اقدام کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 یکی از همین دستگاه ها است که از شدت روشنایی فوق العاده ای بهره می برد!

تصاویر شفاف و واضح پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 حتی در اتاق های کاملاً روشن

روشنایی عالی 5500 لومن

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 به طور اختصاصی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی طراحی شده است. هر چند می توان از آن در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها یا سالن های همایش کوچک و نسبتاً بزرگ هم استفاده کرد. این پروژکتور از مشخصاتی مانند رزولوشن XGA و نسبت کنتراست 16000:1 بهره می برد و کیفیت تصویر مطلوبی را ارائه می دهد. اما مشخصه کلیدی و اصلی این دستگاه، شدت روشنایی بی نظیر آن است!

این پروژکتور از شدت روشنایی 5500 لومن پشتیبانی می کند که برای یک مدل آموزشی عالی به نظر می رسد! این میزان روشنایی دغدغه تاریک یا روشن بودن کلاس را برای شما از بین می برد. به عبارت دیگر تصاویری که این پروژکتور به شما ارائه می دهد، از چنان میزان شفافیتی برخوردار است که به هیچ عنوان به انجام کارهایی مانند خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن کلاس نیاز نخواهید داشت! ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VX610 حتی در کلاس ها و سالن های کاملاً روشن و پر نور نیز تصاویری شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

تصاویر شفاف و واضح پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 حتی در اتاق های کاملاً روشن

این میزان روشنایی بر روی واضح تر شدن تصاویر تأثیر مثبتی می گذارد. به طوری که شرکت پاناسونیک اعلام کرده که ویدئو پروژکتور مدل PT-VX610 توانایی بالایی در نمایش متن ها و اعداد به شکلی کاملاً خوانا دارد. همچنین این دستگاه نمودارهای گرافیکی را با وضوحی ایده آل به نمایش می گذارد و عملکرد آن برای نمایش عکس و ویدئو هم مناسب است. این موارد همان چیزهایی است که برای ارائه موفقیت آمیز مطالب در کلاس های آموزشی به آن احتیاج دارید!

فناوری Daylight View Basic

امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 برای هر چه شفاف تر نشان دادن تصاویر به همین مقدار محدود نمی شود! پاناسونیک در این پروژکتور از فناوری Daylight View Basic استفاده کرده است که باعث بهینه سازی میزان روشنایی تصویر متناسب با شرایط محیط می شود. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور به یک سنسور داخلی مجهز است که میزان نور اتاق را اندازه گیری می کند و سپس دستگاه با بهره بردن از این فناوری سطح روشنایی رنگ های تصویر خروجی را بهینه می کند.

تصاویر شفاف و واضح پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 حتی در اتاق های کاملاً روشن

عملکرد بی صدا، حتی کم صداتر از نوشتن با مداد بر روی کاغذ!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 عملکردی فوق العاده کم صدا (و حتی بی صدایی) را ارائه می دهد و استفاده از آن تمرکز دانشجویان در هنگام ارائه مطالب درسی را بر هم نمی زند. این پروژکتور به قدری بی صدا است که حتی ممکن است وجود آن را در کلاس فراموش کنید! برای کسانی که به دنبال اطلاعات فنی دقیق تری در این زمینه هستند باید بگوییم که میزان نویز تولید شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 در حالت های نرمال و Eco1 لامپ، برابر با 37 دسی بل است. همچنین اگر این پروژکتور را بر روی حالت Eco2 قرار دهید، میزان نویز تولیدی دستگاه به 29 دسی بل می رسد. پس از عملکرد بی صدای ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 لذت ببرید و لذت برگزاری یک کلاس درسی موفقیت آمیز و با کیفیت را تجربه کنید!

منبع: business.panasonic