زمانی که از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 استفاده می کنید، می توانید از نورهای شفاف و سایه روشن های طبیعی بر روی پرده پروژکتور بهره مند شوید! این پروژکتور که برای ارائه محتوا در محیط هایی مانند کلاس درسی، اتاق جلسات و سالن های همایش طراحی شده، تصاویری با روشنایی عالی 7000 لومن و رزولوشن WUXGA را ارائه می دهد و در پر نور ترین مکان ها نیز از وضوح تصویر آن کاسته نمی شود.

دستیابی به روشنایی خیره کننده 7000 لومن با پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71

طول عمر فوق العاده منبع نور لیزری و امکانات نصب حرفه ای (مانند زوم بالا و لنز شیفت) از دیگر مشخصاتی هستند که ارزش خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 را برای شما بالاتر می برند. به طور کلی نقاط قوت و ضعف این ویدئو پروژکتور را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 به عنوان یک مدل لیزری 3LCD
  • یکی از سبک ترین و کوچک ترین پروژکتورهای 7000 لومنی در دنیا
  • زوم عریض و قابلیت لنز شیفت
  • هزینه های جانبی فوق العاده پایین

نقاط ضعف:

  • پشتیبانی نکردن از وای فای به صورت ادغام شده (اتصال وایرلس با خرید دانگل وای فای به صورت جداگانه امکان پذیر است)

دستیابی به روشنایی خیره کننده 7000 لومن با پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71

مزایای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 چیست؟

شاید اغراق نباشد بگوییم که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 از تمامی جنبه ها یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های شرکتی و آموزشی است. این پروژکتور علی رغم ابعاد کوچک، از مشخصات رده بالایی مانند رزولوشن WUXGA، روشنایی 7000 لومن و کنتراست داینامیک 3000000:1 بهره می برد و متن، نمودار، عکس و ویدئو را با وضوحی خیره کننده به نمایش می گذارد! حتی در این پروژکتور از فناوری Daylight View Basic استفاده شده که باعث تنظیم اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ تصویر متناسب با سطح نور محیط می شود. پس بزرگترین مزیت خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 برای شما کیفیت و شفافیت فوق العاده تصاویر خواهد بود!

اما امکانات این پروژکتور فقط به کیفیت تصویر محدود نمی شود! این دستگاه در زمینه نصب و راه اندازی هم به امکانات حرفه ای مجهز شده است و تقریباً می توان آن را در هر نقطه ای از اتاق نصب کرد! از جمله این امکانات می توان به زوم عریض 1.6 برابر، قابلیت لنز شیفت عمودی و افقی و تصحیح حالت ذوزنقه ای تصویر اشاره کرد. حتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 توانایی نمایش تصویر بر روی سطوح منحنی و کنج های اتاق را هم دارد و دست شما را برای انتخاب محل نمایش تصویر کاملاً باز می گذارد!

با اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 از رزولوشن WUXGA پشتیبانی می کند، اما شما محدودیتی برای اتصال آن به دستگاه های منبع پخش 4K ندارید! در واقع این پروژکتور نیاز شما به کانورتر را از بین می برد و به صورت اتوماتیک سیگنال ورودی 4K را به 1920x1200 پیکسل تبدیل می کند. ضمن اینکه این پروژکتور به درگاه DIGITAL LINK مجهز است و برای انتقال سیگنال های 4K و Full HD به آن می توانید از یک کابل شبکه ساده CAT 5e STP استفاده کنید! به این ترتیب در هزینه های شما برای خرید تجهیزات جانبی صرفه جویی می شود.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 در کل دستگاه فوق العاده کم خرجی است! منبع نور لیزری و فیلتر این پروژکتور برای 20000 ساعت نیازی به تعویض نخواهند داشت. حتی شما می توانید فیلتر این پروژکتور را برای دو بار مورد شستشو قرار دهید و دوباره از آن در پروژکتور استفاده کنید! این دستگاه مصرف از برق بهینه ای نیز بهره می برد و بنابر اعلام پاناسونیک تا 20 درصد مصرف کمتری نسبت به مدل های مشابه دارد.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 چیست؟

از دیگر مواردی که بر روی به صرفه تر شدن قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 مؤثر بوده، پورت های کاربردی آن است. از جمله این پورت ها می توان به 2 درگاه HDMI، 2 ورودی کامپیوتر، LAN و ورودی و خروجی صدا اشاره کرد. ضمن اینکه شما می توانید با خرید دانگل وایرلس پاناسونیک AJ-WM50، پروژکتور خود را به قابلیت اتصال وایرلس مجهز کنید!

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ71 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از ابزارهای کنترل تحت شبکه مانند Crestron، Extron، AMX DD و PJLink
  • اسپیکر 10 وات و ورودی میکروفون
  • نصب 360 درجه ای
  • امکان تغییر لوگو در هنگام بوت شدن
  • سازگاری با نرم افزار Presenter Light
  • حالت شبیه سازی DICOM

منبع: projectorcentral