ارائه مطالب در یک جلسه مهم کاری و در مقابل مدیران و سایر همکاران می تواند استرس زیادی به شما بدهد! اینکه مدیران از نتیجه کار شما راضی باشند و به خوبی در جریان ایده های شما قرار بگیرند، تا حد بسیار زیادی به نحوه ارائه مطالب به آنها در جلسه بستگی دارد. در این مسیر استرس زا، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 می تواند به شما حس آرامش و اعتماد به نفس بدهد! این پروژکتور با نمایش محتوای مورد نظر شما با بالاترین کیفیت، توجه مدیران و همکارانتان را به ایده های شما جلب می کند و لذت برگزاری یک جلسه موفقیت آمیز را برایتان به ارمغان می آورد! اما این پروژکتور چرا به یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده در جلسات کاری و همچنین کلاس های آموزشی تبدیل شده است؟ در ادامه به این سؤال پاسخ داده ایم؛ با ما همراه باشید.

پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50

ایده های شما دیده می شود!

مسلماً یکی از بزرگترین مزایای خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 تصاویر شفاف و جذاب آن است! این پروژکتور از رزولوشن ایده آل WUXGA (معادل با 1920x1200 پیکسل) بهره می برد و تصاویری با وضوح بهتر از Full HD را به شما ارائه می دهد. همچنین در این پروژکتور از منبع نوری لیزری و فناوری های 3LCD و SOLID SHINE در کنار هم استفاده شده است. این فناوری ها به شدت روشنایی عالی 5000 لومن منجر می شوند که برای یک پروژکتور آموزشی/ اداری یک نقطه قوت بزرگ به حساب می آید. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای بابت افت وضوح تصویر، از ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ50 در اتاق های کاملاً پر نور و روشن استفاده کنید.

در کنار این مشخصات، باید به نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 اشاره کنیم! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 با توانایی دستیابی به این میزان کنتراست، رنگ مشکی طبیعی را به شما ارائه می دهد و به تصاویر عمق می بخشد. همچنین رنگ های روشن با این دستگاه با شفافیت زیادی به نمایش در می آیند و سایه روشن ها حالتی طبیعی به خود می گیرند. پس می توانید مطمئن باشید که متن ها، نمودارها، عکس ها و ویدئوهای شما با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMZ50 با بهترین کیفیت به نمایش در می آیند و ایده های شما بر روی پرده پروژکتور به وضوح دیده می شوند!

پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50

هر جایی دوست دارید نصبش کنید!

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ50 آزادی عمل را از شما نمی گیرد و در هر اتاقی به راحتی نصب می شود. این امکان برای شما وجود دارد تا سایز تصویر خروجی این پروژکتور را متناسب با ابعاد پرده نمایش بین 30 تا 300 اینچ تنظیم کنید. همچنین می توانید فاصله این پروژکتور از پرده نمایش را متناسب با ابعاد اتاق انتخاب کنید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 از نسبت پرتاب 1.09-1.77:1 پشتیبانی می کند و از قابلیت های مانند زوم 1.6 برابر و لنز شیفت بهره می برد. ضمن اینکه این پروژکتور توانایی تصحیح حالت ذوزنقه ای (عمودی و افقی) را دارد و حتی می توان از آن برای نمایش بر روی سطوح منحنی استفاده کرد!

ارتباط آسان با دستگاه، همانند ارتباط با همکارانتان!

برای اینکه با ویدئو پروژکتور PT-VMZ50 ارتباط برقرار کنید و ایده هایتان را با آن به نمایش بگذارید، کار سختی در پیش ندارید! این پروژکتور به پورت های متعدد (شامل 2 ورودی HDMI و 2 ورودی D-Sub) مجهز است و به سادگی با لپ تاپ یا کامپیوتر مورد نظر شما ارتباط برقرار می کند. اما شما می توانید بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ هم محتوای دلخواهتان را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 نمایش دهید! برای این منظور فقط کافی است تا فلش مموری حاوی فایل هایتان را به پورت USB دستگاه متصل کنید و بقیه کار را به پروژکتور بسپارید! علاوه بر این، می توانید با تهیه ماژول وایرلس به صورت جداگانه (آپشنال) پروژکتور خود را به قابلیت اتصال بدون سیم به گوشی و تبلت هم مجهز کنید!

پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50

سال ها دوست شما باقی می ماند!

منبع نوری لیزری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 و فیلتر هوای آن تا 20000 ساعت به عملکرد بی عیب و نقص خود ادامه می دهند و شما را از مراحل سخت سرویس پروژکتور و تعویض این قطعات نجات می دهند! این پروژکتور همچون یک دوست وفادار سال ها در کنار شما باقی می ماند و باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه هایتان می شود.

اگر شما هم می خواهید تا برای چندین سال از تصاویر شفاف پروژکتور خود در جلسات کاری یا کلاس های آموزشی بهره مند شوید، می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 و خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: panasonic