ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L با بهره بردن از فناوری Solid Shine و تکنولوژی تک چیپ DLP توانایی دستیابی به شدت روشنایی منحصر به فرد 10000 لومن (در مرکز تصویر) را دارد و بالاترین میزان شفافیت تصویر را به ارمغان می آورد. این ویدئو پروژکتور از قابلیت کنترل داینامیک روشنایی و کنتراست بهره می برد و توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن WUXGA را دارد. علاوه بر کیفیت تصویر عالی، این پروژکتور از امکانات حرفه ای برای نصب و راه اندازی هم برخودار است و تقریباً در هر مکانی می توان آن را نصب کرد. از جمله این امکانات می توان به چرخش 360 درجه ای و تنظیم هندسی قاب تصویر (برای نمایش در قاب هایی با اشکال خاص) اشاره کرد. ویدئو پروژکتور مدل PT-RZ970L از انواع لنزهای قابل استفاده در پروژکتورهای DLP پاناسونیک هم پشتیبانی می کند و انعطاف پذیری فوق العاده بالایی برای استفاده در مکان های مختلف دارد. دقت نمایید که این پروژکتور بدون لنز عرضه شده است و شما می توانید لنزهای مورد نیاز خود را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

دوام و طول عمر عالی پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L با بهره بردن از بدنه کاملاً ضد گرد و غبار

یکی دیگر از مزایای خرید پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L، دوام و طول عمر فوق العاده آن است. به طوری که تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه برای سرویس آن پیدا نخواهید کرد. برای این منظور، بدنه این پروژکتور به صورت کاملاً ضد گرد و غبار طراحی شده است و بلاک اپتیکال آن هیچ گونه منفذی برای عبور هوا ندارد. این نوع طراحی نقش عمده ای در افزایش طول عمر کلی دستگاه داشته است. البته بدون منفذ بودن بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ970L شاید شما را نگران داغ شدن قطعات داخلی آن بکند! اما باید بدانید که پاناسونیک در این پروژکتور از یک سیستم خنک سازی بهینه استفاده کرده است که همواره دمای قطعات داخلی آن را در حد استاندارد نگه می دارد. این سیستم خنک سازی به شما این اطمینان خاطر را می دهد تا با خیال آسوده از پروژکتور خود در مکان هایی با میزان دمای محیطی حداکثر 45 درجه سانتی گراد (معادل با 113 درجه فارنهایت) استفاده کنید!

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L به جای لامپ های رایج، از دیودهای لیزری به عنوان منبع نوری استفاده شده است. این ویژگی علاوه بر اینکه بر روی ارتقای شفافیت تصاویر تأثیر بسزایی دارد، باعث کاهش هزینه های جانبی شما نیز می شود. چرا که منبع نوری لیزری به کار رفته در این پروژکتور تا 20000 ساعت نیازی به سرویس پیدا نمی کند! حتی اگر از این پروژکتور در حالت اکو (اقتصادی) استفاده کنید، طول عمر منبع نوری لیزری آن به 24000 ساعت می رسد! البته توجه داشته باشید که در حالت اکو، شدت روشنایی پروژکتور به نصف حالت نرمال کاهش پیدا می کند.

دوام و طول عمر عالی پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L با بهره بردن از بدنه کاملاً ضد گرد و غبار

پاناسونیک خاطر نشان کرده است که اگر ویدئو پروژکتور PT-RZ970L را بر روی حالت Long Life 3 تنظیم کنید، دوره سرویس منبع نوری لیزری آن تا 10 سال هم می رسد! پس در این حالت عملاً هیچ هزینه ای برای سرویس منبع نوری لیزری پروژکتور پرداخت نمی کنید و می توانید برای سال ها از عملکرد بدون نقص آن بهره مند شوید! لازم به ذکر است که در حالت Long Life 3، شدت روشنایی پروژکتور برابر با 1900 لومن خواهد بود. همچنین پاناسونیک به این نکته اشاره کرده که در این دوره 10 ساله ممکن است به سرویس یا تعویض بخش های دیگر پروژکتور نیاز پیدا کنید.

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ970L توانایی عملکرد به صورت 24/7 را دارد. در این حالت شما می توانید این پروژکتور را به صورت 24 ساعته در تمام طول 7 روز هفته روشن بگذارید و از آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی یا دیگر محتوای مورد نظر خود استفاده کنید. این پروژکتور برای این منظور به موتور لیزری دوال درایو (دو محرکه) مجهز شده است و در تمام زمانی که روشن است، بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. به عبارت دیگر با گذشت زمان، کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L به هیچ عنوان افت نخواهد کرد!

دوام و طول عمر عالی پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L با بهره بردن از بدنه کاملاً ضد گرد و غبار

موارد بالا باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L به یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده های حرفه ای تبدیل شود. از کلاس های آموزشی و سالن های کنفرانس گرفته تا موزه ها و کنسرت ها و نمایشگاه ها، می توانید بر روی این پروژکتور حساب باز کنید! دوست دارید از قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ970L مطلع شوید و آن را تهیه کنید؟! فقط کافیست با شماره 73027-021 تماس بگیرید!

منبع: panasonic