ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 یکی از مدل های جذاب و قدرتمند موجود در بازار است که برای حرفه ای ها طراحی شده است. این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در سایز حداکثر 600 اینچ را دارد و در سالن های بزرگ و حتی فضاهای باز کاربرد دارد! به عنوان مثال شما می توانید از این پروژکتور در موزه ها، نمایشگاه ها، مراسم ها، کنسرت ها و محیط های تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین این پروژکتور در سالن های سخنرانی و کنفرانس و حتی کلاس های آموزشی بزرگ در دانشگاه ها کاربرد دارد. شدت روشنایی 8800 لومن (در مرکز) و رزولوشن WUXGA باعث می شوند تا نگاه مخاطبان شما به تصاویر خیره شود!

اما ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ870 امکانات حرفه ای و متعددی برای نصب دارد و شما می توانید آن را در هر جایی که دوست دارید نصب کنید! در واقع این پروژکتور هیچ محدودیتی برای نصب ندارد و می تواند بر روی هر نوع سطحی (صاف، خمیده یا دارای شکل های غیر متعارف و عجیب!) محتوای مورد نظر شما را نمایش دهد!

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 در هر جایی که فکرش را بکنید نصب می شود!

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 کاملاً ضد گرد و غبار است و کاور لنز آن هیچ منفذی به بیرون ندارد. به این ترتیب نیازی به سرویس مداوم این پروژکتور ندارید و با خیال راحت می توانید آن را در فضاهای باز و بسته نصب کنید. همچنین منبع نوری این پروژکتور را دیودهای لیزری کلاس 1 تشکیل می دهند و تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهند.

حالا که از دوام و طول عمر عالی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-RZ870 مطمئن شدید، بیایید به امکانات آن در زمینه نصب و راه اندازی نگاهی بیندازیم!

چرخش 360 درجه ای در هر جهتی!

شما می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 را بر روی سقف، کف اتاق، روی دیوار و اصولاً هر جایی که ترجیح دادید نصب کنید! این پروژکتور از قابلیت چرخش 360 درجه ای در تمام جهات بهره می برد و تصاویر را در هر زاویه ای که شما بخواهید می چرخاند و نمایش می دهد.

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 در هر جایی که فکرش را بکنید نصب می شود!

سازگار با نرم افزار کاربردی Geometry Manager Pro

ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-RZ870 خود را فقط به سطوح صاف و پرده نمایش های رایج محدود نمی کند! شاید اغراق نباشد بگوییم که این پروژکتور توانایی ارائه تصویر با هر نوع شکل هندسی را دارد و علاوه بر سطوح صاف، می توان از آن برای نمایش محتوا بر روی سطوح دارای برآمدگی یا تو رفتگی هم بهره برد. برای این منظور، این پروژکتور از نرم افزار حرفه ای و رایگان Geometry Manager Pro پشتیبانی می کند. این نرم افزار علاوه بر تنظیم شکل هندسی قاب تصویر، امکاناتی مانند کنترل هم زمان 99 پروژکتور، تنظیم روشنایی و رنگ، از بین بردن گپ بین تصاویر در هنگام نمایش با چند پروژکتور و... را در اختیار شما می گذارد.

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 در هر جایی که فکرش را بکنید نصب می شود!

لنز شیفت، زوم و تصحیح حالت ذوزنقه ای

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 که نصب آن را برای شما آسان تر می کند، باید به لنز شیفت اشاره کنیم. در صورتی که تصویر بر روی پرده پروژکتور یا سطح مورد نظر شما نیفتاده بود، به جای جابجا کردن دستگاه می توانید به سادگی لنز آن را جابجا کنید! لنز ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 به میزان +50% و -16% در راستای محور عمودی و به میزان +30% و -10% در راستای محور افقی جابجا می شود.

علاوه بر این، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 40 درجه در راستای محور عمودی و 15 درجه در راستای محور افقی بهره می برد و زاویه نمایش تصویر بر روی پرده را تصحیح می کند. ضمن اینکه در صورت نیاز می توانید تصویر را بر روی سطح مورد نظر خود زوم کنید.

این امکانات محدودیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 در هنگام نصب را از بین برده است و شما می توانید این دستگاه را حتی در مکان های نامتعارف و غیر قابل باور هم نصب کنید! به همین دلیل این پروژکتور به عنوان یکی از مدل های حرفه ای بازار شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم قصد خرید پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870 با بهترین قیمت را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: na.panasonic