اگر می خواهید تا نگاه افراد به محتوای دلخواه شما خیره شود، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 برای شما ساخته شده است! این پروژکتور با بهره بردن از نسل جدید فناوری DLP و تکنولوژی اختصاصی Quartet Colour Harmonizer، تصاویری درخشان، جذاب و پر زرق و برق را به نمایش می گذارد و توانایی دستیابی به روشنایی 7000 لومن را دارد. شما می توانید این پروژکتور را در محیط های مختلفی مانند کلاس های دانشگاهی بزرگ، سالن های همایش و سخنرانی، موزه ها، نمایشگاه ها، سالن های کنسرت، محیط های تبلیغاتی و حتی مکان های مذهبی مورد استفاده قرار دهید و از عملکرد بی نظیر آن بهره مند شوید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 دوام و طول عمر بالایی دارد و حتی در شرایط محیطی سخت هم قابل اعتماد است! در ادامه با ویژگی های این پروژکتور در این رابطه بیشتر آشنا می شوید.

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790، قابل اعتماد حتی در شرایط محیطی سخت!

ساختار بدون فیلتر، بدنه ضد گرد و غبار

نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ790، عدم استفاده از فیلتر در آن است! این پروژکتور کاملاً ضد گرد و غبار است و بدنه آن به گونه ای طراحی شده که هوا به صورت بهینه شده در فضای داخلی آن به جریان درآید. همچنین در این پروژکتور از سیستم خنک سازی مبتنی بر هیت پایپ بهره برده شده که به خوبی دمای منبع نور لیزری دوگانه آن را در حد استاندارد نگه می دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قطعات مربوط به بخش اپتیکال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 توسط یک کاور بدون منفذ محافظت می شوند و به نوعی مهر و موم شده اند!

این مشخصات باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 دوام و طول عمر بالایی داشته باشید و بتوانید با خیال راحت آن را در هر نوع محیطی (بدون افت کیفیت تصویر) مورد استفاده قرار دهید. پاناسونیک اعلام کرده است که این پروژکتور تا 20000 ساعت بدون نیاز به سرویس به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و حتی می توان بر روی آن نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر در تمام طول شبانه روز (24/7) حساب باز کرد. توجه داشته باشید که پس از رسیدن به چرخه 20000 ساعته، روشنایی خروجی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 به 50 درصد حالت نرمال کاهش پیدا می کند.

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790، قابل اعتماد حتی در شرایط محیطی سخت!

موتور لیزری دو محرکه، تضمین عملکرد بدون وقفه

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 از موتور اپتیکال لیزری دوگانه، متشکل از دو گروه دیود در ماژول های مجزا استفاده شده است. این سیستم، توانایی این پروژکتور در نمایش بدون وقفه تصاویر را تضمین می کند. چرا که در صورت خرابی یکی از دیودهای لیزری، سایر دیودها فقدان آن را جبران می کنند و دستگاه به عملکرد خود ادامه می دهد. در این حالت پروژکتور به صورت اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ ها را بهینه می کند تا خللی در نمایش تصاویر به وجود نیاید.

امکان تعریف یک دستگاه ورودی بک آپ

پاناسونیک برای اینکه ویدئو پروژکتور PT-RZ790 بتواند در هر شرایطی به عملکرد خود ادامه دهد، سناریوهای مختلفی را در نظر گرفته است! به عنوان مثال ممکن است دستگاه منبع پخش یا کابل رابط بنا به هر دلیلی دچار مشکل شوند و سیگنال ورودی به پروژکتور قطع شود. برای اینکه از متوقف شدن نمایش تصاویر در چنین شرایطی جلوگیری کنید، می توانید یک دستگاه بک آپ را هم علاوه بر منبع پخش اصلی به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 متصل کنید. در این حالت اگر سیگنال ورودی از دستگاه اصلی قطع شود، پروژکتور به صورت اتوماتیک به دستگاه بک آپ سوئیچ می کند و به این ترتیب نمایش تصاویر ادامه می یابد. این ویژگی در محیط هایی که تداوم نمایش تصاویر در آنها اهمیت زیادی دارد، مانند محیط های نظارتی، اهمیت زیادی خواهد داشت.

امکان تعریف یک دستگاه ورودی بک آپ

سایر امکانات

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت امنیت نور لیزر تولید شده توسط این پروژکتور برای چشم کاربر توسط شرکت سازنده
  • امکان اتصال به منبع پخش 4K بدون نیاز به کانورتر
  • بهره بردن از پورت های جداگانه LAN و DIGITAL LINK
  • امکانات نصب حرفه ای و منعطف
  • تطبیق پذیری عالی در اکوسیستم های چند پروژکتوره

منبع: eu.connect.panasonic