پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت تولید ویدئو پروژکتور در دنیا است و محصولات متنوعی را در دسته بندی های مختلف راهی بازار کرده است. به طوری که شاهد عرضه چندین مدل از پروژکتورهای آموزشی، اداری، خانگی و تجاری پاناسونیک به بازار بوده ایم. از جمله مدل های رده بالای این شرکت که برای استفاده در سالن های بزرگ طراحی شده است می توان به ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ880 اشاره کرد. این پروژکتور از نوع لیزری LCD است و از رزولوشن WUXGA و روشنایی 8000 لومن پشتیبانی می کند. شما می توانید این پروژکتور را در سالن های کنسرت، موزه ها، نمایشگاه ها، سالن های سخنرانی و کنفرانس، کلاس های بزرگ دانشگاهی و محیط هایی از این قبیل مورد استفاده قرار دهید و به تصاویری شفاف، درخشان و با کیفیت دست پیدا کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ880 برای ارائه عملکرد مداوم و بدون وقفه نیز کارایی بالایی دارد و به یک سری امکانات پیشرفته در این زمینه مجهز شده است. در ادامه این امکانات را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ880

افزایش طول عمر منبع نور لیزری با فناوری SOLID SHINE

پاناسونیک در ویدئو پروژکتور PT-MZ880 از منبع نور لیزری و فناوری SOLID SHINE استفاده کرده است. این فناوری علاوه بر اینکه به شارپ تر شدن تصاویر کمک می کند، نقش زیادی در افزایش طول عمر بخش اپتیکال دستگاه هم داشته است. به طوری که پاناسونیک دوره سرویس این پروژکتور را در حدود 20000 ساعت اعلام کرده است. به این ترتیب ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ880 برای سازمان شما هزینه های پایینی دارد و تا مدتی طولانی به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. توجه داشته باشید که با نزدیک شدن به دوره سرویس 20000 ساعته، روشنایی خروجی این پروژکتور در حدود 50 درصد کاهش پیدا می کند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-MZ880 به فیلتر میکرو کات مجهز است که درصد بالایی از گرد و غبار موجود در هوای ورودی را جذب می کند. همچنین بدنه این پروژکتور کاملاً ضد گرد و غبار است. پس این دستگاه حتی در مکان های عمومی و فضاهای باز هم طول عمر بالایی خواهد داشت. لازم به ذکر است که فیلتر به کار رفته در این پروژکترو از قابلیت شستشو و استفاده مجدد هم برخوردار است.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ880

موتور لیزری چند محرکه

همان طور که مشاهده کردید، ویدئو پروژکتور خانگی ارزان پاناسونیک PT-MZ880 به سخت افزار مطمئن و قابل اعتمادی مجهز شده است و تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. اما این پروژکتور دارای ویژگی های دیگری نیز هست که آن را به یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مصارف سنگین و حرفه ای تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی ها باید به مجهز بودن این پروژکتور به موتور لیزری چند محرکه یا Multi-Laser Drive Engine اشاره کرد. در این معماری از چند دیود لیزری به همراه چرخ فسفری مقاوم در برابر گرما استفاده شده است که باعث ارتقای ثبات عملکرد دستگاه می شوند. این دیودها به صورت اولویت بندی شده عمل می کنند و اگر یکی از آنها از مدار خارج شود، سایر دیودها به عملکرد خود ادامه می دهند. به این ترتیب هیچ وقفه ای در نمایش تصاویر ایجاد نمی شود و فقط درصدی از روشنایی خروجی دستگاه کاسته خواهد شد. این ویژگی به خصوص در محیط هایی که نمایش مداوم تصاویر در آنها اهمیت بالایی دارد (مانند محیط های نظارتی یا تبلیغاتی) کارایی بالایی دارد. در عکس زیر می توانید با معماری دیودهای لیزری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ880 بیشتر آشنا شوید:

سیستم مدیریت اکو

روشنایی خروجی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ880 در محیط های کم نور به صورت اتوماتیک کاهش پیدا می کند. همچنین اگر این پروژکتور برای مدتی بدون استفاده باقی بماند و سیگنال ورودی دریافت نکند، به حالت «کم مصرف» یا low-power سوییچ می کند. این ویژگی ها به افزایش طول عمر بخش اپتیکال دستگاه کمک زیادی می کند. برای فعال کردن این قابلیت ها فقط کافی است تا دکمه سبز رنگ ECO را از روی ریموت کنترل پروژکتور فشار دهید.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ880

عملکرد 24/7

تمام موارد بالا در کنار هم باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ880 برای استفاده به صورت 24/7 کاملاً آماده باشد. به عبارت دیگر شما می توانید این پروژکتور خانگی را در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته روشن بگذارید و با آن به نمایش تصاویر دلخواهتان بپردازید. لازم به ذکر است که این پروژکتور به امکانات نصب حرفه ای مانند لنز شیفت، تصحیح حالت ذوزنقه ای، زوم از راه دور و چرخش 360 درجه مجهز است و تقریباً در هر محیطی می توان از آن استفاده کرد.

منبع: panasonic