هر چه تصویر براق تر و خوش رنگ و لعاب تر باشند، توجه افراد بیشتر به آنها جلب می شود. به خصوص در مکان هایی مانند نمایشگاه ها یا فروشگاه ها، باید حتماً از محتوایی جذاب استفاده کنید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U همان چیزی است که برای این منظور به آن احتیاج دارید! این پروژکتور به طور اختصاصی برای نمایش تصاویر در سایز بزرگ طراحی شده است و کارایی بالایی در محیط های کاملاً روشن و پر نور دارد. به عنوان مثال می توان از این پروژکتور در سالن های همایش و کنفرانس یا کلاس های بزرگ دانشگاهی استفاده کرد. یا می توان آن را در موزه ها، سالن های کنسرت یا نمایشگاه ها مورد استفاده قرار داد. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U حتی در مراسم ها و رویدادهایی که به مناسبت های مختلف برگزار می شود (مانند اعیاد یا مراسم عزاداری در مساجد، رویدادهای دولتی، سمینارها و...) هم کاربرد دارد و کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می دهد. اما چه ویژگی هایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U را به یکی از کامل ترین مدل های بازار تبدیل کرده است؟ در ادامه به این سؤال پاسخ داده ایم.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U

یکی از اصلی ترین جذابیت های خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U، توانایی آن در ارائه روشنایی عالی 8000 لومن است. این پروژکتور با بهره بردن از منبع نور لیزری و فناوری اختصاصی Solid Shine Laser، تصاویری شارپ و براق را ارائه می دهد. همچنین در آن از فناوری نمایش 3LCD استفاده شده است که به ارتقای شفافیت رنگ ها کمک می کند. در نتیجه حتی در پر نورترین مکان ها نیز از وضوح تصویر این پروژکتور کاسته نمی شود.

مجهز بودن به منبع نور لیزری یک مزیت دیگر هم با خود به همراه دارد. این ویژگی باعث شده تا دوره سرویس ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ770U تا حداقل 20000 ساعت افزایش یابد. به این ترتیب برای چند سال بدون هیچ هزینه اضافی می توانید از این پروژکتور استفاده کنید. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این پروژکتور ضد گرد و غبار است و به همین دلیل فیلتر به کار رفته در آن طول عمر بالاتری نسبت به مدل های معمولی خواهد داشت.

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U به طور کامل انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این پروژکتور دارای رزولوشن WUXGA و کنتراست داینامیک بی نظیر 3000000:1 است و به تصویر عمق می دهد. در نتیجه، تصاویر طبیعی تر می شوند و بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرند. البته پاناسونیک به دنبال کیفیت تصویری فراتر از این میزان بوده است و به جزئیات تصویر هم توجه ویژه ای داشته است. در همین راستا در ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U از فناوری پردازش تصویر Detail Clarity Processor 4 استفاده شده است. این فناوری با آنالیز فریم به فریم تصویر، وضوح کوچکترین جزئیات آن را ارتقا می دهد.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U

از کیفیت تصویر عالی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U که بگذریم، باید به امکانات نصب حرفه ای آن اشاره کنیم. اغراق نیست اگر بگوییم که شما می توانید این پروژکتور را در هر سالن یا اتاقی نصب کنید! چرا که این مدل از قابلیت هایی مانند چرخش 360 درجه، لنز شیفت، تصحیح کیستون و زوم 1.8 برابر به صورت یکجا بهره می برد. حتی می توانید درصد لنز شیفت، زوم و فوکوس آن را با ریموت کنترل تنظیم کنید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U از قابلیت تعویض لنز هم برخوردار است و در صورت تمایل می توانید لنز دیگری با نسبت پرتاب متفاوت را در آن مورد استفاده قرار دهید. فقط در هنگام خرید لنز، به سازگاری آن با پروژکتور توجه کافی داشته باشید.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ770U امکانات ارتباطی متعددی نیز دارد و به پورت های HDMI (2 عدد)، کامپوزیت، VGA (ورودی و خروجی)، USB، BNC، USB و کامپوزیت مجهز شده است. همچنین پروژکتور دارای پورت های شبکه (RJ-45) و DIGITAL LINK است. فناوری دیجیتال لینک به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک کابل شبکه ساده، سیگنال های ویدئویی، صوتی و فرمان های کنترلی را به صورت یکجا از دستگاه منبع پخش به پروژکتور انتقال دهید. این ویژگی نقشی اساسی در کاهش هزینه های نصب این دستگاه داشته است.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U

در مجموع ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U یکی از مدل های حرفه ای و رده بالای بازار است و شما می توانید آن را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. چنانچه قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770U را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن و آسان، به سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه نمایید.

منبع: panasonic