ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L به طور اختصاصی برای نمایش تصاویر در سایز بزرگ در محیط های پر نور طراحی شده است. این پروژکتور با بهره بردن از فناوری های 3LCD و Solid Shine Laser، روشنایی خیره کننده 8000 لومن را به ارمغان می آورد و نگاه افراد را به محتوای مورد نظر شما خیره می کند. امکان چرخش 360 درجه ای، عملکرد مداوم به صورت 24/7، رزولوشن WUXGA (پشتیبانی از سیگنال های ورودی 4K) و سازگاری با فناوری دیجیتال لینک دیگر مشخصات کاربردی این پروژکتور را تشکیل می دهند.
اما نکته ای که در هنگام خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L باید به آن توجه داشته باشید این است که این پروژکتور فاقد لنز است. به عبارت دیگر در بسته بندی این پروژکتور هیچ لنز پیش فرضی وجود ندارد و شما می توانید لنز دلخواهتان را بر روی آن بیندازید. این ویژگی امکانات متعددی را پیش روی شما قرار می دهد.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L

سازگاری با لنزهای مختلف باعث ارتقای انعطاف پذیری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L برای استفاده در مکان های مختلف شده است. به عنوان مثال اگر قصد نمایش تصاویر در فضاهای محدود و کوچک را دارید، می توانید از لنز اولترا شورت ترو مدل ET-ELW21 در آن استفاده کنید. این لنز از نسبت پرتاب 0.76:1 بهره می برد و از فاصله ای کوتاه نسبت به پرده پروژکتور، سایز تصویر بزرگ را ارائه می دهد. اما اگر قصد استفاده از ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ770L را در سالن های همایش و کنفرانس دارید و زوم بر روی تصویر برایتان مهم است، می توانید از لنزهای ET-ELS20 (با نسبت پرتاب 1.61-2.76:1) یا ET-ELW20 (با نسبت پرتاب 1.21-1.66:1) در آن بهره ببرید. به این ترتیب در انتخاب لنز آزادی عمل خواهید داشت و می توانید از توانمندی های این پروژکتور در سناریوهای مختلفی بهره ببرید!
اما ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L به مجموعه ای از امکانات کاربردی دیگر هم مجهز است که در ادامه می توانید با آنها آشنا شوید.

روشنایی خیره کننده 8000 لومن

فرقی نمی کند که سطح نور محیط در چه اندازه ای است؛ ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ770L در همه حال شفاف ترین تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. این پروژکتور از کلاس های دانشگاهی و سالن های کنفرانس گرفته تا موزه ها و نمایشگاه ها و سالن های کنسرت کارایی دارد و تصایری درخشان را با روشنایی عالی 8000 لومن به شما ارائه می دهد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L از نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 به صورت داینامیک پشتیبانی می کند و سایه روشن ها و نواحی تاریک تصویر را با بالاترین وضوح به نمایش می گذارد. مجهز بودن به فناوری های Daylight View Basic و Detail Clarity Processor 4 نیز باعث می شوند تا وضوح جزئیات تصویر ارتقا پیدا کنند و روشنایی خروجی دستگاه متناسب با سطح نور محیط بهینه سازی شود. پس می توانید از کیفیت تصویر عالی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L در هر نوع شرایط نوری اطمینان داشته باشید.

روشنایی خیره کننده 8000 لومن

رزولوشن WUXGA با قابلیت پشتیبانی از سیگنال های 4K

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L به طور پیش فرض و طبیعی تصاویر را با رزولوشن WUXGA نمایش می دهد و وضوح تصویر فراتر از Full HD را ارائه می دهد. اما نکته قابل توجه این است که شما محدودیتی برای اتصال این پروژکتور به دستگاه های منبع پخش 4K ندارید. به عبارت دیگر، این پروژکتور سیگنال های ورودی 4K را تشخیص می دهد و پس از تبدیل آنها به رزولوشن Full HD، تصاویر را به نمایش می گذارد. این ویژگی شما را از خرید کانورتر بی نیاز می کند. پس می توان گفت که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ770L در زیرساخت های مدرن و به روز رسانی شده نیز کارایی دارد. فقط توجه داشته باشید که برای بهره مند شدن از این قابلیت، باید دستگاه منبع پخش 4K را از طریق پورت HDMI یا DIGITAL LINK به این پروژکتور متصل کنید.

رزولوشن WUXGA با قابلیت پشتیبانی از سیگنال های 4K

سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

•    پشتیبانی از نرم افزار Multi Monitoring & Control پاناسونیک جهت بررسی عملکرد دستگاه تحت شبکه
•    امکان چرخش 360 درجه ای
•    پشتیبانی از دانگل وایرلس ET-WM300 به صورت آپشنال
•    امکان تنظیم لنز شیفت، زوم و فوکوس با ریموت کنترل
•    توانایی چرخش تصویر به صورت اتوماتیک
•    عملکرد کم صدا با نویز تولیدی 28 دسی بل

منبع: newegg