دستیابی به تصاویر شفاف و واضح در محیط های آموزشی و سازمانی همواره جزء دغدغه های اصلی مدیران و صاحبان کسب و کارها بوده است. مسلماً هر چه کیفیت تصویر در هنگام ارائه مطالب بهتر باشد، بازدهی جلسات کاری و کلاس های درسی ارتقا پیدا می کند. در همین راستا شرکت پاناسونیک اقدام به تولید ویدئو پروژکتور PT-MZ570 با شدت روشنایی ایده آل 5500 لومن کرده است. این پروژکتور با بهره بردن از فناوری های لیزری و 3LCD، شفاف ترین رنگ ها را به شما ارائه می دهد و در عین حال از ابعاد و وزن مناسبی هم بهره می برد. پس برای نصب و راه اندازی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 می توان به امکان تعویض لنز، فناوری دیجیتال لینک و پشتیبانی از ماژول وایرلس به صورت آپشنال اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته ایم.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ570

تصاویر براق و خیره کننده

تلفیق فناوری لیزری Solid Shine Laser با تکنولوژی نمایش 3LCD در ویدئو پروژکتور PT-MZ570، تصاویری شارپ، شفاف و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد. این پروژکتور توانایی دستیابی به روشنایی 5500 لومن، رزولوشن WUXGA و کنتراست داینامیک 3000000:1 را دارد و در آن از فرآیند پردازش تصویر Detail Clarity Processor 4 استفاده شده است. در نتیجه حتی کوچکترین جزئیات و سایه روشن ها نیز با این پروژکتور به وضوح قابل مشاهده خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 در نمایش متون، نمودارها و اینفوگرافیک نیز تبحر خاصی دارد و سطح جلسه یا کلاس شما را چندین پله ارتقا می دهد.

انعطاف پذیر در نصب

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ570، امکان تعویض لنز پیش فرض آن است. این ویژگی سبب شده تا این پروژکتور در هر نوع اتاقی با هر اندازه ای قابل نصب و استفاده باشد! پس متناسب با ابعاد و شرایط اتاق جلسه یا کلاس خود، می توانید از لنزهای مختلف پاناسونیک با نسبت پرتاب های متفاوت در این پروژکتور استفاده کنید. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 از قابلیت های لنز شیفت (عمودی و افقی) و تصحیح کیستون دیجیتال بهره می برد و تصویر را به ساده ترین شکل بر روی پرده نمایش تنظیم می کند. شما می توانید برای تنظیم میزان لنز شیفت، زوم و فوکوس این پروژکتور از ریموت کنترل استفاده نمایید. پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 از ابزار تنظیم هندسی تصویر (Geometric Adjustment) هم برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را بر روی سطوح خمیده یا نامتعارف به نمایش بگذارید. از دیگر امکانات این پروژکتور باید به چرخش 360 درجه ای اشاره کنیم که برای نمایش تصویر در هر زاویه ای کاربرد دارد.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ570

طراحی شده برای ارتقای سطح همکاری در محیط های آموزشی/ اداری

با خرید دانگل وایرلس ET-WM300 به صورت جداگانه، می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 را به قابلیت اتصال بی سیم مجهز کنید. در این حالت مجموعه ای از امکانات کاربردی برای افزایش سطح همکاری افراد در جلسات کاری و کلاس های آموزشی برای شما در دسترس قرار می گیرد. این پروژکتور از اتصال وایرلس 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و به سادگی به گوشی، تبلت و لپ تاپ متصل می شود. دانش آموزان با بهره بردن از این قابلیت، می توانند به ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ570 دسترسی یابند و در روند ارائه مطالب مشارکت داشته باشند. همچنین این ویژگی در جلسات کاری فوق العاده سودمند است و امکان ارائه محتوای گروهی و کار تیمی را فراهم می آورد.

یک راه حل طولانی مدت و کم خرج

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 با بهره بردن از منبع نوری لیزری و طراحی ظاهری بهینه شده، تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. همچنین فیلترهای با دوام این پروژکتور تا 20000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کنند. این ویژگی ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما برای سرویس پروژکتور می شود. لازم به ذکر است که بدنه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 ضد گرد و غبار است به افزایش دوره سرویس دستگاه کمک زیادی می کند.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ570

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 توانایی نمایش فایل از روی فلش مموری USB را با استفاده از اپلیکیشن Plug and Share دارد. در این حالت بدون نیاز به اتصال پروژکتور به کامپیوتر، می توانید محتوای دلخواهتان را با آن نمایش دهید.

از طریق تماس با شماره 73027-021، می توانید قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ570 را دریافت کنید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همچنین اگر به دنبال یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن هستید، می توانید به وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.

منبع: business.panasonic