از سری پروژکتورهای کلاسی و اداری برند معتبر پاناسونیک باید به ویدئو پروژکتور مدل PT-LB426 اشاره کنیم که یکی از با دوام ترین مدل های لامپی دنیا است! این پروژکتور از وزن سبک و ابعاد جمع و جوری برخوردار است و می توان آن را به صورت پرتابل مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب به سادگی می توانید آن را از اتاقی به اتاق دیگر حمل کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 از روشنایی بسیار مطلوب 4100 لومن و رزولوشن XGA بهره می برد و کنتراست آن نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم با مشخصات کلیدی این پروژکتور بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

پروژکتور پاناسونیک PT-LB426

کنتراست ارتقا یافته

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 دارای نسبت کنتراست 20000:1 است. مطابق با اعلام پاناسونیک، این میزان کنتراست نسبت به پروژکتورهای LCD نسل قبلی (سری PT-LB425) تا 25 درصد ارتقا یافته است. این ویژگی به تصاویر پویایی بالاتری می بخشد و از مات شدن رنگ ها در زیر نور لامپ های اتاق جلوگیری می کند. همچنین کنتراست بالاتر به معنای خواناتر شدن متون نیز هست. پس می توان گفت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB426 برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت، فایل های PDF، اکسل، نمودارها و تصاویر گرافیکی کارایی بالایی دارد و به بهتر شدن جلسات کاری و کلاس های آموزشی کمک زیادی می کند.

روشنایی بالا در نور طبیعی یا مصنوعی

با وجود اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 تنها کمی از یک لپ تاپ سنگین تر است، اما با استفاده از آن می توانید به روشنایی ایده آل 4100 لومن دست پیدا کنید. پس اگر اتاق جلسه یا کلاس شما با نور چراغ یا نور خورشید کاملاً روشن شده است، باز هم بدون هیچ مشکلی می توانید نمایش تصاویر با این پروژکتور را آغاز کنید. ویدئو پروژکتور پرتابل پاناسونیک PT-LB426 از فناوری Daylight View Lite هم بهره می برد و روشنایی و غلظت رنگ ها را متناسب با سطح نور محیط بهینه سازی می کند. این قابلیت به سادگی از طریق ریموت کنترل فعال می شود.

پروژکتور پاناسونیک PT-LB426

یکی از با دوام ترین پروژکتورهای لامپی دنیا

پاناسونیک با بهره گیری از فناوری ها و متریال رده بالا، توانسته تا طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB426 را تا 20000 ساعت در حالت اکو ارتقا دهد! از این جهت می توان این پروژکتور را یکی از با دوام ترین پروژکتورهای لامپی دنیا دانست. این میزان طول عمر لامپ با مدل های رده بالای لیزری قابل مقایسه است و باعث شده تا هزینه های نگهداری از این دستگاه عملاً به صفر برسد. لازم به ذکر است که طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 در حالت های نرمال و Quiet برابر با 10000 ساعت است. همچنین فیلتر هوای این پروژکتور تا 5000 ساعت در حالت نرمال، 6000 ساعت در حالت اکو و 10000 ساعت در حال Quiet به تعویض نیازی پیدا نمی کند.

مجهز به 2 پورت HDMI

به جای عوض کردن کابل، محتوا را عوض کنید! ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB426 به دو پورت HDMI مجهز است و می توان آن را به صورت هم زمان به دو لپ تاپ متصل کرد. پس اگر قصد تعویض لپ تاپ را دارید، دیگر نیازی به جدا کردن کابل از پروژکتور، متصل کردن آن به لپ تاپ جدید و منتظر ماندن برای کانکت شدن لپتاپ ندارید.

پروژکتور پاناسونیک PT-LB426

دارای پورت USB با قابلیت پشتیبانی از دانگل وایرلس

یک پورت USB در پنل پشتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 تعبیه شده است که از طریق آن می توانید دانگل های وایرلس سری ET-WML100 یا AJ-WM50 را به پروژکتور متصل کنید. در این حالت تمام افراد حاضر در جلسه یا کلاس می توانند گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را به صورت بی سیم به پروژکتور متصل کنند. برای این منظور باید بر روی دستگاه منبع پخش، اپلیکیشن رایگان Panasonic نصب باشد. پس از آن می توانید به صورت Mirroring، محتوای گوشی یا تبلت خود را با پروژکتور به نمایش بگذارید. لازم به ذکر است که پورت USB ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 از قابلیت شارژدهی (با مشخصات 5 ولت و 2 آمپر) هم بهره می برد و می توان از آن برای تأمین برق دانگل های HDMI استریمینگ (مانند اپل تی وی، روکو و...) استفاده کرد.

مشخصات بالا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB426 را به یکی از مدل های کلاسی/ اداری محبوب بازار تبدیل کرده اند. اگر شما هم به خرید این دستگاه تمایل دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: panasonic