خرید پروژکتور با خود هزینه های جانبی هم به همراه دارد و شما باید پس از مدتی نسبت به تعویض لامپ و فیلتر آن اقدام کنید. این امر اجتناب ناپذیر است و به نوعی می توان لامپ و فیلتر را مواد مصرفی پروژکتور نامید! اما مسلماً هر چه موعد این کار دیرتر فرا برسد برای شما بهتر خواهد بود! به عبارت دیگر اگر طول عمر لامپ پروژکتور زیاد باشد، در فواصل زمانی طولانی تری مجبور به صرف هزینه برای تعویض یا تعمیر آن خواهید شد. پس یکی از مواردی که در هنگام خرید پروژکتور باید به آن دقت داشته باشید، طول عمر لامپ آن است. در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین پروژکتورهای اداری/ آموزشی از لحاظ طول عمر لامپ را به شما معرفی کنیم: این شما و این ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 با طول عمر لامپ 20000 ساعت!

لامپ با دوام پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما می شود!

بله درست است! شما می توانید تا 20000 ساعت از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 استفاده کنید و هیچ هزینه ای برای تعویض یا تعمیر لامپ آن متحمل نشوید! با توجه به اینکه این پروژکتور برای ارائه مطالب در جلسات کاری و کلاس های آموزشی طراحی شده است، این میزان طول عمر لامپ برای آن فوق العاده به نظر می رسد! حتی اگر روزی 8 ساعت به صورت مداوم و هر روزه از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 استفاده کنید، تا حدود 7 سال لامپ آن دوام خواهد آورد!

البته باید خاطر نشان کنیم که طول عمر لامپ 20000 ساعته زمانی محقق می شود که از ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB425 در حالت اکو یا اقتصادی استفاده نمایید. در حالت استفاده نرمال از دستگاه طول عمر لامپ آن 10000 ساعت خواهد بود که این هم عالی است! در هر حال خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما می شود و خیالتان را برای چند سال بابت تعویض لامپ راحت می کند. بد نیست بدانید که طول عمر فیلتر این پروژکتور نیز در حالت نرمال 5000 ساعت، در حالت اکو 6000 ساعت و در حالت بی صدا 10000 ساعت است و برای تعویض آن هم زمان زیادی خواهید داشت!

لامپ با دوام پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما می شود!

دسترسی آسان به لامپ و فیلتر

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 به گونه ای طراحی شده است تا دسترسی به لامپ و فیلتر آن برای شما آسان باشد. برای این منظور، دریچه لامپ بر روی پنل بالایی و دریچه فیلتر بر روی پنل کناری تعبیه شده اند و شما می توانید در همان حالتی که پروژکتور به پایه سقفی نصب است، آنها را تعویض کنید. بنابراین تنظیمات نصب دستگاه در هنگام تعویض لامپ و فیلتر آن برهم نمی خورد. البته ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB425 امکانات مناسبی برای آسان تر شدن نصب دارد و به شما کمک می کند تا تصویر را سریع تر بر روی پرده نمایش تنظیم کنید.

امکانات مناسب برای نصب آسان تر

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB425 سایز تصویر 30 تا 300 اینچ را ارائه می دهد و در اتاق هایی با ابعاد مختلف می توان آن را نصب کرد. یکی از ویژگی هایی که این امکان را فراهم آورده است، قابلیت زوم 1.2 برابری است. این قابلیت امکان نصب پروژکتور در فاصله ای دورتر از پرده پروژکتور نسبت به حالت استاندارد را ایجاد می کند و به این ترتیب می توانید از این دستگاه در اتاق های بزرگتری استفاده نمایید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 از امکان تصحیح حالت ذوزنقه ای در راستای محورهای عمودی (تا 30 درجه) و افقی (تا 15 درجه) هم برخوردار است و زاویه عمودی تصویر را به صورت اتوماتیک تصحیح می کند. حتی پاناسونیک اعلام کرده که ویدئو پروژکتور PT-LB425 توانایی تشخیص اضلاعی از قاب تصویر را که به سمت داخل یا بیرون خمیده شده اند، دارد و آنها را به یک خط صاف تبدیل می کند. پس از این پروژکتور برای نمایش تصویر بر روی سطوح خمیده هم می توان بهره برد!

لامپ با دوام پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما می شود!

این ویژگی ها به شما کمک می کنند تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 را به سادگی در اتاق هایی با شرایط فیزیکی مختلف نصب کنید و برای چند سال از کیفیت تصویر ایده آل آن بهره مند شوید. در اینجا بد نیست به این نکات هم اشاره کنیم که این پروژکتور از شدت روشنایی 4100 لومن، نسبت کنتراست 16000:1 و رزولوشن XGA بهره می برد و از لحاظ کیفیت تصویر هم رضایت شما را جلب می کند. می خواهید از قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 مطلع شوید؟! کافیست با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: business.panasonic