همیشه یکی از موضوعاتی که پس از خرید پروژکتور برای کاربران چالش ایجاد می کند، انتخاب محل نصب دستگاه است. اگر پروژکتور شما در این زمینه انعطاف لازم را نداشته باشد، با مشکلات زیادی در هنگام تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش مواجه می شوید. به خصوص این موضوع برای ارائه مطالب در جلسات مهم کاری یا کلاس های آموزشی اهمیت زیادی دارد. مسلماً دوست ندارید قبل از هر جلسه یا کلاس خود وقت زیادی را با پروژکتور کلنجار بروید تا بتوانید تصویر آن را بر روی پرده نمایش تنظیم کنید! اگر می خواهید در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 را پیشنهاد می کنیم. این پروژکتور تمام دغدغه های بالا را برای شما از بین می برد و دست شما را در انتخاب محل نصب آن متناسب با شرایط اتاق جلسه یا کلاس باز می گذارد.

پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 دغدغه انتخاب محل نصب را برای شما از بین می برد

دستیابی به تصویر 300 اینچ راحت تر از آنچه فکرش را می کنید!

در ابتدا باید بگوییم که مشخصات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB385 شامل رزولوشن XGA، شدت روشنایی 3800 لومن و نسبت کنتراست 16000:1 می شود. این مشخصات کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور را برای ارائه مطالب در محیط آموزشی یا اداری تضمین می کنند.

شما می توانید سایز تصویر این پروژکتور را بین 30 تا 300 اینچ تنظیم کنید. بنابراین ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB385 هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های متوسط و نسبتاً بزرگ کارایی دارد. مطابق با اطلاعات منتشر شده از جانب پاناسونیک، فاصله پروژکتور PT-LB385 برای دستیابی به سایز تصویر 300 اینچ باید بین 9.1 تا 10.9 متر باشد. همچنین اگر ابعاد پرده پروژکتور شما 100 اینچی است، باید این پروژکتور را در فاصله بین 3 تا 3.6 متری نسبت به آن نصب کنید. این اطلاعات می تواند به شما در هنگام نصب دستگاه کمک کند.

قابلیت تصحیح زاویه و گوشه های قاب تصویر

اما پس از تعیین فاصله پروژکتور از پرده نمایش، باید آن را در زاویه ای قرار دهید که تصویر بر روی پرده تنظیم باشد. در اینجاست که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 به یاری شما می شتابد! این پروژکتور از قابلیت تصحیح زاویه تصویر و گوشه های قاب در هر دو راستای عمودی و افقی بهره می برد و دست شما را برای انتخاب محل نصب دستگاه باز می گذارد! به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور زاویه تصویر زاویه تصویر را به میزان 30 درجه در راستای عمودی به صورت اتوماتیک تصحیح می کند. همچنین می توانید به صورت دستی زاویه تصویر آن را به میزان 15 درجه در راستای محور افقی تغییر دهید. پس اگر زاویه تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 بر روی پرده تنظیم نبود، مجبور به تغییر دادن محل نصب آن نیستید!

پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 دغدغه انتخاب محل نصب را برای شما از بین می برد

نمایش تصاویر بر روی سطوح خمیده!

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 توانایی نمایش بر روی سطوح و پرده های خمیده را هم دارد و تصاویر را متناسب با میزان انحنای پرده نمایش تنظیم می کند! مثلاً می توانید این پروژکتور را برای نمایش تصویر بر روی انحنای دیوار مورد استفاده قرار دهید و به یک قاب کاملاً فیت شده و صاف دست پیدا کنید!

زوم 1.2 برابری ویدئو پروژکتور

یکی دیگر از امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 در این زمینه، قابلیت بزرگ نمایی تصویر به میزان حداکثر 1.2 برابر است. این ویژگی انعطاف پذیری این پروژکتور را برای نصب در مکان های بزرگتر بالا برده است. در واقع شما می توانید با بهره بردن از قابلیت زوم، پروژکتور را در فاصله دورتری نسبت به پرده نمایش نصب کنید و به سایز تصویر مشابه با حالت استاندارد دست پیدا نمایید.

پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 دغدغه انتخاب محل نصب را برای شما از بین می برد

طراحی هوشمندانه برای آسان تر شدن تعویض لامپ و فیلتر

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB385 به گونه ای طراحی شده که برای تعویض لامپ و فیلتر آن مجبور به خارج کردن دستگاه از محل نصب شده و بر هم زدن تنظیمات آن نشوید. در همین راستا جایگاه لامپ این ویدئو پروژکتور در پنل بالایی و جایگاه فیلتر آن در پنل کناری بدنه تعبیه شده است و به سرعت و سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت. هر چند باید به این نکته اشاره کنیم که طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB385 در حالت اکو 20000 ساعت است و برای چندین سال اصلاً نیازی به باز کردن جایگاه لامپ آن پیدا نمی کنید!

منبع: business.panasonic