مسلماً هر چه تصویر براق تر و واضح تر باشد، توجه افراد بیشتر به آن جلب خواهد شد. پاناسونیک با علم به این موضوع، اقدام به طراحی و تولید ویدئو پروژکتور PT-FRZ50 کرده است. این پروژکتور از فناوری لیزری تک چیپ DLP بهره می برد و کاربرد اصلی آن در کلاس های درسی و اتاق جلسات اعلام شده است؛ اما می توان از آن در نمایشگاه ها، موزه ها و محیط های تبلیغاتی هم استفاده کرد. اما چه دلایلی باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 به یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار بازار تبدیل شود؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ داده ایم.

به دنبال شفافیت تصویر عالی در کلاس یا اتاق جلسه خود هستید؟ پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 را مدنظر داشته باشید

رنگ های داینامیک برای نمایش تصویر در اتاق های کاملاً روشن

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 از شدت روشنایی 5200 لومن و رزولوشن WUXGA بهره می برد و در آن از تکنولوژی های اختصاصی ارتقای رنگ استفاده شده است. از جمله این تکنولوژی ها می توان به Rich Colour Enhancer اشاره کرد که دقت رنگ تصویر را متناسب با نوع محتوا بهینه می کند. این فناوری در حالت های داینامیک و استاندارد عمل می کند و باعث می شود تا تصویر در هر لحظه بهترین وضوح ممکن را داشته باشد.

قابلیت کنتراست پویا، فناوری DLP و تکنولوژی لیزری SOLID SHINE نیز به ارتقای کیفیت و میزان روشنایی تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 کمک زیادی کرده اند. در مجموع برای استفاده از این پروژکتور در اتاق های کاملاً روشن و پرنور هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

بد نیست بدانید که پاناسونیک به منظور ارتقای کیفیت جزئیات تصویر، از یک پردازنده اختصاصی به نام Detail Clarity Processor 3 در ویدئو پروژکتور PT-FRZ50 استفاده کرده است. این پردازنده فریم به فریم تصویر را آنالیز می کند و تصویر نهایی را همراه با جزئیات کامل به نمایش می گذارد.

به دنبال شفافیت تصویر عالی در کلاس یا اتاق جلسه خود هستید؟ پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 را مدنظر داشته باشید

انعطاف پذیر و مجهز به امکانات حرفه ای نصب

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-FRZ50 به تمامی امکانات لازم برای ارتقای انعطاف پذیری در زمان نصب مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به زوم اپتیکال 2 برابری اشاره کرد که امکان نصب دستگاه در سالن های بزرگتر را فراهم آورده است. همچنین این پروژکتور از قابلیت لنز شیفت عمودی (44- تا 64+ درصد) و افقی (27- تا 34+ درصد) بهره می برد و برای تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش، نیازی به تغییر دادن محل نصب آن نخواهید داشت. قابلیت تصحیح کیستون (عمودی و افقی)، امکان نمایش بر روی سطوح خمیده و عملکرد چرخش اتوماتیک تصویر سایر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 در زمینه نصب و راه اندازی است.

بی صدا و با دوام

از آنجایی که این روزها بیشتر کلاس ها و جلسات به صورت آنلاین برگزار می شود، ساکت بودن محیط در حین برگزاری آنها اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 به یک حالت اختصاصی به نام Quiet Mode مجهز شده است. در این حالت نویز تولید شده توسط این دستگاه فقط 27 دسی بل است که عملاً توسط گوش انسان شنیده نمی شود. توجه داشته باشید که نویز این پروژکتور در حالت نرمال 32 دسی بل است که باز هم مقدار ناچیزی به حساب می آید.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 دوام و طول عمر بالایی هم دارد و تا سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. در این دستگاه از سیستم خنک سازی بدون فیلتر (مبتنی بر هیت پایپ) استفاده شده است که به خوبی دمای قطعات داخلی آن را در حد استاندارد نگه می دارد. حتی برای بخش اپتیکال DMD، از هیت سینک های اختصاصی استفاده شده است. این ویژگی ها در کنار فناوری SOLID SHINE، باعث شده تا طول عمر منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور Panasonic PT-FRZ50 به حداقل 20000 ساعت برسد. ضمن اینکه بدنه محافظ بخش اپتیکال این پروژکتور به صورت کاملاً بدون منفذ طراحی شده است و گرد و غبار به هیچ عنوان به آن وارد نمی شود.

به دنبال شفافیت تصویر عالی در کلاس یا اتاق جلسه خود هستید؟ پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 را مدنظر داشته باشید

سایر ویژگی ها

از دیگر مزایای خرید پروژکتور پاناسونیک PT-FRZ50 باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K/60p
  • قابلیت اتصال به دستگاه های کنترلی CEC از طریق HDMI
  • مجهز بودن به پورت های مجزای LAN و DIGITAL LINK
  • فناوری Daylight View Basic
  • سیستم مدیریت اکو
  • امکان چرخش 360 درجه ای بدنه از جلو و بخش کناری
  • پشتیبانی از عملکردهای Edge-Blending (ادغام لبه ها) و Color-Matching (یکنواخت سازی رنگ) در سیستم های مبتنی بر چند پروژکتور

منبع: panasonic