دوست دارید در یک نمایشگاه نگاه افراد حاضر به تصاویر تبلیغاتی شما خیره شود و نسبت به خرید محصول یا استفاده از خدمات شما ترغیب شوند؟! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 دقیقاً همان چیزی است که به آن احتیاج دارید! این پروژکتور با بهره بردن از روشنایی 7000 لومن و رزولوشن WUXGA، تصاویری درخشان، جذاب و خوش آب و رنگ را با سایز بین 50 تا 600 اینچ به نمایش می گذارد. شما می توانید از این پروژکتور در نمایشگاه ها، موزه ها، مراسم های مذهبی و فروشگاه ها (برای تبلیغات) استفاده کنید و از تصاویر با کیفیت آن بهره مند شوید. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 در سالن های سخنرانی و کنفرانس و کلاس های بزرگ دانشگاهی نیز کاربرد دارد. در ادامه نگاه دقیق تری به ویژگی ها و امکانات این پروژکتور انداخته ایم که می تواند برای شما جالب و مفید باشد.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ780

بهره بردن از سیستم خنک کننده جدید و لامپ دوگانه

پاناسونیک در ویدئو پروژکتور مدل PT-DZ780 از یک سیستم خنک کننده به روز رسانی شده استفاده کرده است که باعث می شود تا هوا به شکلی بهینه در دستگاه به جریان بیفتد و نویز تولید شده توسط پروژکتور کاهش یابد. به طور دقیق تر باید گفت که صدای تولیدی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ780 در حالت نرمال حداکثر 30 دسی بل و در حالت اکو 28 دسی بل خواهد بود. این میزان نویز برای یک پروژکتور 7000 لومنی فوق العاده ایده آل است. حتی پاناسونیک این پروژکتور را کم صداترین مدل در کلاس خود معرفی کرده است.
ویژگی داخلی قابل توجه دیگر ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ780، استفاده از سیستم لامپ دو گانه در آن است که به خصوص برای نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7 کارایی بالایی پیدا می کند. لامپ های به کار رفته در این پروژکتور از توان خروجی 310 وات برخوردارند و شدت روشنایی عالی 7000 لومن را به ارمغان می آورند. توجه داشته باشید که طول عمر این لامپ ها در حالت استاندارد 4000 ساعت و در حالت اکو 7000 ساعت است و در صورت استفاده سنگین از دستگاه، ممکن است در بازه زمانی تقریباً کوتاهی مجبور به تعویض آنها شوید.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ780

رنگ هایی جذاب و خیره کننده با بهره بردن از تکنولوژی های اختصاصی

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 فقط به قصد جلب توجه افراد به تصاویر دلخواه شما ساخته شده است و در همین راستا در آن از فناوری های اختصاصی بهره برده شده است. از جمله این فناوری ها می توان به Dynamic RGB Booster اشاره کرد که سطح روشنایی و دقت رنگ ها را چند پله بالاتر می برد و باعث می شود تا رنگ ها طبیعی تر به نظر برسند. این فناوری با تکنولوژی اختصاصی Vivid Color Control پاناسونیک و سیستم تک چیپ DLP تلفیق می شود و تصاویری خیره کننده و خوش رنگ و لعاب را برای شما به ارمغان می آورد!
علاوه بر این، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 از رزولوشن WUXGA و فناوری پردازش تصویر Detail Clarity Processor نیز بهره می برد و تک تک جزئیات موجود در تصویر را با وضوحی مثال زدنی به نمایش می گذارد.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ780

صرفه جویی در هزینه های نصب با فناوری DIGITAL LINK

«دیجیتال لینک» یک عملکرد جدید است که به تکنولوژی HDBaseT اضافه شده است. شما می توانید با استفاده از درگاه DIGITAL LINK که در پنل پشتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 تعبیه شده است، هزینه های نصب و راه اندازی دستگاه را کاهش دهید. به طور دقیق تر باید گفت که این فناوری امکان انتقال سیگنال های ویدئویی، صوتی و کنترلی از طریق یک کابل شبکه ساده Cat5e را برای شما فراهم می آورد. در این حالت طول کابل مورد استفاده شما می تواند تا 150 متر هم برسد! به این ترتیب برای اتصال دستگاه هایی که در فاصله زیاد نسبت به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 قرار دارند، نیازی به صرف هزینه های سنگین برای خرید کابل HDMI و کابل های افزایش طول ندارید و می توانید این پروژکتور را با آزادی عمل کامل در مکان دلخواهتان نصب کنید.

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ780 در زمینه نصب و راه اندازی می توان به لنز شیفت (عمودی و افقی)، چرخش 360 درجه، امکان تنظیم هندسی تصویر، زوم 1.41 برابر (قابل تنظیم با ریموت کنترل) و سازگاری با نرم افزار Geometry Manager Pro اشاره کرد. این ویژگی ها انعطاف پذیری این پروژکتور برای نصب در هر مکانی را بالاتر می برند.

منبع: projectorcentral