با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 می توانید جشنواره ای از نور و رنگ را بر روی پرده نمایشی به بزرگی 400 اینچ برپا کنید! این پروژکتور یکی از مدل های ارائه شده در قالب سری MZ880 است و کاربردهای متنوعی دارد. از کلاس های آموزشی و جلسات کاری گرفته تا نمایشگاه ها، موزه ها و محیط های تبلیغاتی می توان از این ویدئو پروژکتور استفاده کرد و از مزایای متعدد آن بهره مند شد! دوست دارید با این مزایا بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه این مقاله را از دست ندهید!

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680؛ تلفیقی از شفافیت تصویر و امکانات نصب حرفه ای

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 در سال 2021 موفق به دریافت جایزه ویژه از رویداد Projection Expo شده است و یکی از مدل های پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید. درست است که این دستگاه از شدت روشنایی بی نظیر 6000 لومن برخوردار است، اما تمرکز پاناسونیک در طراحی آن صرفاً دستیابی به تصاویر کاملاً شفاف نبوده است. بلکه پاناسونیک در این مدل از موتور اپتیکال ارتقا یافته استفاده کرده تا علاوه بر شفافیت، بتواند به دقت رنگ بالا هم دست پیدا کند. از این جهت تصاویر نمایش داده شده با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ680 شفاف، درخشان و کاملاً طبیعی و باورپذیر هستند و نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می کنند!

ویدیو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-MZ680 توانایی دستیابی به نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 را به صورت داینامیک دارد و در آن از یک پردازنده اختصاصی به نام Detail Clarity Processor 4 استفاده شده است. این پردازنده به طور کامل بر روی ارتقای کیفیت جزئیات تصویر تمرکز دارد و باعث می شود تا نویزهای تصویر در هر فریم به طور کامل از بین بروند.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680؛ تلفیقی از شفافیت تصویر و امکانات نصب حرفه ای

اما امکانات ویدیو پروژکتور مدل PT-MZ680 فقط به کیفیت تصویر عالی مربوط نمی شود! این دستگاه در زمینه نصب و تطبیق پذیری با محیط های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توان گفت که امکان نصب آن تقریباً در هر محیطی وجود دارد! لنز به کار رفته در این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.61-2.76:1 برخوردار است و می توان سایز تصویر خروجی آن را بین 40 تا 400 اینچ تنظیم کرد. اما نکته کاربردی در این زمینه، پشتیبانی ویدئو پروژکتور PT-MZ680 از 7 لنز دیگر پاناسونیک به صورت آپشنال است. در واقع شما می توانید متناسب با شرایط محیط، از یک لنز شورت ترو، فیکس یا زوم در این پروژکتور استفاده کنید و آن را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی نمایید! این ویژگی انعطاف پذیری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 را فوق العاده بالا برده است!

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ680 از امکاناتی مانند زوم برقی، لنز شیفت و تصحیح کیستون برخوردار است و چیزی در زمینه امکانات مربوط به تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کم ندارد! با این حال توانایی این دستگاه فقط به نمایش تصویر بر روی پرده پروژکتور های مسطح و تخت محدود نمی شود! بلکه می توانید از آن برای نمایش تصویر بر روی سطوح خمیده و حتی اشکال گرافیکی نامتعارف و خاص استفاده کنید! برای این منظور پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-MZ680 به ابزار داخلی تنظیم هندسی تصویر مجهز و با نرم افزار Geo Pro سازگار شده است.

پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680؛ تلفیقی از شفافیت تصویر و امکانات نصب حرفه ای

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 سه پورت HDMI دیده می شود. این پورت ها علاوه بر اینکه امکان اتصال به انواع دستگاه های پخش دیجیتال را فراهم می کنند، از قابلیت تشخیص سیگنال ورودی 4K نیز بهره می برند. در واقع این پروژکتور با اینکه دارای رزولوشن WUXGA است، اما امکان اتصال آن به منبع پخش 4K بدون نیاز به کانورتر وجود دارد!

در نهایت باید به طول عمر عالی ویدئو پروژکتور 4k پاناسونیک PT-MZ680 نیز اشاره ای داشته باشیم. منبع نور لیزری به کار رفته در این پروژکتور تا 20000 ساعت بدون هیچ مشکلی به عملکرد خود ادامه می دهد و هزینه های جانبی دستگاه را به حداقل می رساند. ضمن اینکه پاناسونیک در این مدل از موتور لیزری چند محرکه (مالتی درایو) استفاده کرده است که امکان استفاده بدون وقفه از پروژکتور را (به صورت 24 ساعته) فراهم می آورد.

سایر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 شامل موارد زیر می شوند:

  • فیلتر هوای با دوام با دوره سرویس 20000 ساعته
  • سیستم مدیریت اکو
  • امکانات حرفه ای کنترل تحت شبکه
  • نصب 360 درجه
  • فناوری Daylight View Basic
  • عملکرد کم صدا (نویز 26 دسی بل در حالت اکو)
  • پشتیبانی از سیستم مالتی اسکرین
  • فناوری DIGITAL LINK
  • قابلیت تنظیم رنگ

اگر قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 و خرید آن را دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: panasonic