تبلت Oukitel RT7 Titan 5G اولین مدل راگد برند اوکیتل است که از شبکه ارتباطی فایو جی پشتیبانی می کند. این تبلت که به تازگی به بازار عرضه شده، از اندروید 13 پشتیبانی می کند و به یک باتری غول پیکر با ظرفیت حیرت انگیز 32000 میلی آمپر ساعت مجهز است! شارژ کامل این باتری می تواند تبلت را به مدت 2720 ساعت در حالت استند بای نگه دارد! بیایید با مشخصات تبلت رده بالای اوکیتل RT7 Titan 5G بیشتر آشنا شویم.

مشخصات تبلت جدید اوکیتل RT7 Titan 5G

تبلت جدید اوکیتل از یک سری مشخصات قابل توجه و جذاب برخوردار است. این تبلت که در دسته مدل های Rugged جای دارد به 24 گیگابایت حافظه رم و ماژول دوربین سه گانه مجهز است و از قابلیت دید در شب (Night Vision) بهره می برد. تبلت RT7 همانند مدل نسل قبلی (RT6) دارای یک دسته نگهدارنده است، اما از لحاظ قدرت عملکرد با ارتقاهای چشمگیری نسبت به آن مواجه شده است.

صفحه نمایش تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G از سایز 10.1 اینچ برخوردار است و رزولوشن FHD+ را ارائه می دهد. این تبلت ساختار فوق العاده مستحکمی دارد و موفق به دریافت استانداردهای IP68/69K (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) و MIL-STD-810H (استاندارد ارتشیِ مقاومت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع) شده است. به این ترتیب با خیال راحت می توان از آن در فضاهای باز و محیط هایی با شرایط سخت و نامساعد استفاده کرد.

مشخصات تبلت جدید اوکیتل RT7 Titan 5G

یکی از نقاط قوت تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G بدون شک پشتیبانی از شبکه ارتباطی پر سرعت فایو جی است. در کمتر تبلتی از میان مدل های Rugged این ویژگی دیده می شود! برای این منظور، تبلت جدید اوکیتل به تراشه دایمنسیتی 720 مجهز شده که در صنعت تولید تبلت یک مدل رده بالا و کاربردی به حساب می آید. این تراشۀ مدیاتک در مقایسه با چیپست هایی که در نسل های قبلی این سری از تبلت های اوکیتل از آنها استفاده شده بود، عملکرد سریع تری را ارائه می دهد.

باتری به کار رفته در تبلت Oukitel RT7 Titan 5G از ظرفیت 32000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و تنها با یک بار شارژ کردن آن، می توانید به مدت 220 ساعت با تبلت خود به مکالمه بپردازید! شارژدهی این باتری به اندازه ای است که بدون هیچ دغدغه ای می توانید از مزایای شبکه ارتباطی 5G بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این تبلت از طریق پورت USB-C از فناوری فست شارژ با سرعت 33 وات پشتیبانی می کند.

مشخصات تبلت جدید اوکیتل RT7 Titan 5G

در مجموع می توان بر روی تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G به عنوان یک تبلت کاری ایده آل حساب ویژه ای باز کرد. این دستگاه به 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است و شما می توانید متناسب با نیازهای خود این میزان حافظه را ارتقا نیز بدهید. حافظه رم این تبلت در حالت اولیه 12 گیگابایت است، اما می توان یک رم 12 گیگابایتی دیگر را نیز به آن اضافه کرد. در بخش دوربین نیز باید گفت که تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G از دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور دید در شب 20 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو بهره می برد.

قیمت تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G

قیمت تبلت اوکیتل RT7 Titan 5G به جز دسته نگهدارنده و کیف حمل که به صورت اختیاری قابل سفارش هستند، 999.97 دلار اعلام شده است. این تبلت هم اکنون در بازارهای جهانی توزیع شده است.

منبع: gizmochina