به دنبال این هستید که روشنایی طول روز یا نور لامپ های اتاق بر روی کیفیت تصویر پروژکتور شما تأثیر منفی نگذارد؟ ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 را پیشنهاد می کنیم! این پروژکتور با بهره بردن از شدت روشنایی عالی 5500 لومن، بالاترین میزان شفافیت تصویر را به ارمغان می آورد و می توان از آن در سالن های بزرگ، کلاس های آموزشی، موزه ها، محیط های مذهبی مانند مساجد، نمایشگاه ها و... استفاده کرد. به عبارت دیگر می توان گفت که ویدئو پروژکتور Optoma ZH507 در هر مکانی که میزان روشنایی و شفافیت تصویر در آن در اولویت قرار دارد، کاربرد خواهد داشت!

پروژکتور اپتما ZH507

ویدیو پروژکتور اپتما ZH507 از منبع نور لیزری و تکنولوژی انحصاری DuraCore بهره می برد و یکی از با دوام ترین مدل های موجود در بازار به شمار می آید. تکنیک خاص خنک سازی دیودهای لیزری این پروژکتور باعث شده اند تا طول عمر این دیودها به 30000 ساعت برسد! این یعنی تا چندین سال بدون هیچ هزینه ای می توانید از این پروژکتور استفاده کنید! به عنوان مثال اگر ویدئو پروژکتور اپتما مدل ZH507 روزانه 8 ساعت روشن باشد و با بالاترین میزان روشنایی استفاده شود، تا 10 سال نیازی به تعویض منبع نور لیزری پیدا نمی کند! پس می توانید از خرید پروژکتور اپتما ZH507 و عملکرد پایدار و با ثبات آن در طولانی مدت لذت ببرید!

پروژکتور اپتما ZH507

دوام و طول عمر ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 به اندازه ای است که حتی می توان از این دستگاه به صورت 24/7 استفاده کرد! به عبارت دیگر شما می توانید این پروژکتور را در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته روشن بگذارید و از آن برای نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر بهره ببرید! این پروژکتور دارای درجه حفاظتی IP6X نیز هست و به طور کامل در برابر نفوذ گرد و غبار بهینه سازی شده است. پس حتی در محیط هایی با شرایط غیر استاندارد نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

مجهز بودن به منبع نور لیزری بر روی شفافیت تصویر ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 نیز مؤثر بوده است. همان طور که اشاره شد، شدت روشنایی این پروژکتور 5500 لومن است که شفافیت عالی تصاویر را تضمین می کند. همچنین این پروژکتور وضوح Full HD 1080p و نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد و می توان سایز تصویر خروجی آن را بین 20.2 تا 320.4 اینچ تنظیم کرد.

پروژکتور اپتما ZH507

ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 امکانات بسیار مناسبی را نیز در زمینه نصب و راه اندازی در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به زوم 1.6 برابر و تصحیح حالت ذوزنقه ای (کیستون) در راستای هر دو محور افقی و عمودی اشاره کرد. حتی تصحیح کیستون این پروژکتور در راستای عمودی به صورت اتوماتیک توسط خود پروژکتور انجام می شود و شما نیاز به انجام دادن هیچ کاری نخواهید داشت!

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور Optoma ZH507 در این زمینه باید به قابلیت لنز شیفت عمودی (به میزان 16 درصد) اشاره کرد. این ویژگی به خصوص در هنگام نصب پروژکتور بر روی سقف اهمیت دارد و شما را از جابجا کردن پروژکتور و تغییر ارتفاع پایه نصب سقفی آن بی نیاز می کند! حتی ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 از قابلیت نصب به صورت عمودی (Portrait) و چرخش 360 درجه افقی برخوردار است و تصاویر را در هر زاویه ای که شما بخواهید نمایش می دهد!

پروژکتور اپتما ZH507

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را نیز دارد! شما می توانید این پروژکتور را به کارت گرافیک های سازگار با فناوری 3D و آخرین نسل مدیا سرورهای 3D اتصال دهید و محتوای صد در صد سه بعدی را به نمایش بگذارید. برای این منظور باید از پورت HDMI 1.4a این پروژکتور که بر روی پنل پشتی آن تعبیه شده است بهره ببرید.

پروژکتور اپتما ZH507

سایر امکانات کاربردی را که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اپتما ZH507 مؤثر بوده اند، می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • مجهز بودن به 2 اسپیکر 10 وات
  • امکان کنترل تحت شبکه
  • سازگار با محتوای HDR
  • نسبت کنتراست ایده آل 300000:1
  • فناوری Amazing Colour
  • قابلیت تصحیح گوشه های قاب تصویر
  • پورت USB با قابلیت شارژدهی
  • خاموش شدن اتوماتیک

منبع: optomaeurope