خرید پروژکتور برای خیلی از افراد اقدامی چالش برانگیز و گیج کننده است. انواع مختلفی از این گجت در بازار موجود است که هر کدام از مشخصات فنی متفاوتی بهره می برند و برای مقاصد خاصی طراحی شده اند. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از مدل های با دوام و به صرفه آشنا کنیم که انعطاف پذیری بالایی برای نمایش تصاویر در محیط های کاربری مختلف دارد: ویدئو پروژکتور اپتما ZH403! با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور Optoma ZH403 یک مدل لیزری با ساختاری جمع و جور است که توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن Full HD 1080p را دارد. این پروژکتور از فناوری اختصاصی DuraCore بهره می برد و هزینه های جانبی این تقریباً صفر است! این فناوری باعث می شود تا طول عمر منبع نور لیزری به کار رفته در این پروژکتور تا 30000 ساعت ارتقا پیدا کند و تا چندین سال نیازی به صرف هزینه برای تعویض آن پیدا نکنید. این ویژگی باعث شده تا ویدیو پروژکتور اپتما ZH403 برای نمایش بدون وقفه تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز به گزینه ای ایده آل تبدیل شود. این ویژگی به خصوص در محیط های تبلیغاتی کارایی بالایی خواهد داشت. پس یکی از بزرگترین مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپتما ZH403، طول عمر عالی و هزینه های جانبی فوق العاده پایین آن است!

مزایای خرید پروژکتور اپتما ZH403 چیست؟

این پروژکتور خانگی از قابلیت هایی مانند زوم 1.3 برابر، چرخش 360 درجه ای و نصب به صورت عمودی (Portrait) برخوردار است و انعطاف پذیری بالایی برای نصب در مکان های مختلف دارد. به طوری که شما می توانید تصاویر آن را در هر زاویه ای که خواستید به نمایش درآورید! در ادامه سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور اپتما ZH403 را به طور خلاصه مشاهده می کنید:

  • ضد گرد و غبار

ویدئو پروژکتور خانگی اپتما ZH403 دارای درجه حفاظتی IP6X است و گرد و غبار هیچ راه نفوذی به موتور اپتیکال آن ندارند.

  • رزولوشن Full HD 1080p

این پروژکتور امکان نمایش محتوا با وضوح 1080p را به شما می دهد. این رزولوشن برای تماشای فیلم و ویدئو هم مناسب است. در کل قیمت ویدئو پروژکتور اپتما ZH403 به عنوان یک مدل فول اچ دی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • سازگاری با HDR

سازگاری با محتوای HDR باعث می شود تا جزئیات با وضوح بیشتری نمایش داده شوند. ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما ZH403 از نسبت کنتراست 300000:1 هم برخوردار است و سایه روشن هایی طبیعی را به ارمغان می آورد.

  • فناوری Amazing Colour

این فناوری باعث می شود تا دقت رنگ های باز تولید شده توسط ویدئو پروژکتور Optoma ZH403 ارتقا پیدا کند. در این حالت دستگاه می تواند رنگ های محدوده sRGB را به شکلی جذاب و زنده به نمایش بگذارد.

مزایای خرید پروژکتور اپتما ZH403 چیست؟

  • امکان کنترل از راه دور تحت شبکه

این پروژکتور به پورت سریال (RS232) مجهز است و از ابزارهای کاربردی مانند AMX، Crestron RoomView و Extron IPLink پشتیبانی می کند. به این ترتیب امکان کنترل کردن آن از طریق شبکه وجود دارد.

  • نمایش محتوای سه بعدی

ویدئو پروژکتور اپتما ZH403 امکان نمایش محتوای سه بعدی را به شما می دهد و از اتصال به انواع بلوری پلیر 3D و حتی کنسول های بازی پشتیبانی می کند.

  • اسپیکر داخلی

در این پروژکتور از یک اسپیکر 10 واتی استفاده شده است که شما را از خرید اسپیکر اکسترنال نجات می دهد. البته در پنل پشتی این گجت خروجی 3.5 میلی متری صدا برای اتصال به انواع اسپیکر تعبیه شده است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

  • پورت USB با قابلیت شارژدهی

ویدئو پروژکتور اپتما ZH403 دارای یک پورت USB-A است که از قابلیت شارژدهی با شدت جریان 1.5 آمپر برخوردار است. از این پورت می توانید برای تأمین انرژی مورد نیاز دانگل های HDMI (مانند گوگل کروم کست) استفاده کنید.

مزایای خرید پروژکتور اپتما ZH403 چیست؟

  • قابلیت خاموش شدن خودکار

اگر برای مدتی از پروژکتور خود استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این ویژگی در کاهش مصرف برق و ارتقای طول عمر دستگاه فوق العاده مؤثر است.

  • قابلیت AV mute

با بهره بردن از این قابلیت می توانید در ارائه مطالب وقفه بیندازید و توجه مخاطبان را از پرده نمایش به خود منتقل کنید! در این حالت قاب تصویر به کلی مشکی می شود.

این ویژگی ها ویدئو پروژکتور اپتما ZH403 را به یک گزینه ایده آل برای استفاده در اتاق جلسات، کلاس های درس، نمایشگاه ها، موزه ها و محیط های تبلیغاتی تبدیل کرده است.

منبع: optomaeurope