ویدئو پروژکتور اپتما XA520 به طور اختصاصی برای مصارف اداری و آموزشی طراحی شده است و مشخصات اصلی آن شامل رزولوشن XGA و شدت روشنایی 3800 لومن می شود. این پروژکتور تصاویری شفاف و درخشان را همراه با کنتراستی ایده آل ارائه می دهد و در آن از فناوری ارتقای رنگ True-Vivid اپتما استفاده شده است. این فناوری به ارتقای کیفیت رنگ ها و وضوح تصویر کمک زیادی می کند و باعث می شود تا تصویر نهایی طبیعی تر به نظر برسد. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور Optoma XA520 از نسبت کنتراست 26000:1 برخوردار است و تصاویر دارای رنگ های تیره را با عمق زیادی به نمایش می گذارد. با توجه به اینکه این پروژکتور از نسبت تصویر 1.94-2.16:1 بهره می برد، می توانید آن را در فاصله نسبتاً زیاد نسبت به پرده نمایش نصب کنید و در عین حال از فوکوس ایده آلی بهره مند شوید. ویدیو پروژکتور اپتما XA520 توانایی نمایش محتوای سه بعدی 3D را هم دارد و یک دستگاه کامل و چند منظوره برای شما خواهد بود! در کل مشخصات کلیدی این پروژکتور را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • تصاویر شفاف و درخشان با شدت روشنایی 3800 لومن
  • صدای قدرتمند با بهره بردن از اسپیکر داخلی 10 وات
  • حالت نمایش داینامیک برای افزایش طول عمر لامپ به 15000 ساعت
  • نسبت کنتراست بالای 26000:1
  • بهره گیری از تکنولوژی اختصاصی ارتقای رنگ True-Vivid اپتما
  • وزن سبک و ابعاد جمع و جور به منظور جابجایی آسان تر
  • ویژگی های امنیتی کاربردی شامل قفل کنسینگتون

راهنمای خرید پروژکتور اپتما XA520

با در نظر گرفتن قیمت ویدئو پروژکتور اپتما XA520 و مشخصات فنی آن، می توان این پروژکتور را یک انتخاب ایده آل برای استفاده در محیط های آموزشی و اداری دانست. البته شاید در نگاه اول رزولوشن XGA این پروژکتور کمی توی ذوق بزند؛ اما فراموش نکنید که مدل های WXGA و Full HD قیمت بالاتری دارند و برای خرید آنها باید هزینه سنگین تری بپردازید. در واقع می توان ویدئو پروژکتور اپتما XA520 را برای کسانی مناسب دانست که بودجه محدودی را برای خرید پروژکتور در نظر گرفته اند. همچنین اگر قصد خرید پروژکتور به تعداد بالا برای استفاده در سازمان ها یا مراکز آموزشی را دارید، این مدل برایتان مناسب خواهد بود.

سایز تصویر حداکثر 250 اینچ

ویدئو پروژکتور اپتما XA520 در اتاق هایی با ابعاد متوسط و نسبتاً بزرگ قابل استفاده است و سایز تصویر بین 25 تا 250 اینچ را به شما ارائه می دهد. به طور میانگین، فاصله این پروژکتور نسبت به پرده نمایش باید بین 1 تا 12 متر باشد. ویدئو پروژکتور Optoma XA520 از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 40 درجه در راستای عمودی برخوردار است و می توان آن را در زاویه دلخواه در مقابل پرده نمایش نصب کرد.

راهنمای خرید پروژکتور اپتما XA520

تماماً سه بعدی

اما یکی از ویژگی های جذاب ویدئو پروژکتور اپتما XA520، توانایی آن در نمایش محتوای سه بعدی است! در واقع این امکان برای شما فراهم است تا این پروژکتور را تقریباً به تمام دستگاه های پخش 3D، مانند بلوری پلیر 3D و حتی کنسول های بازی، متصل کنید و به تصاویر واقعی و باورپذیر دست یابید! البته برای این منظور باید عینک سه بعدی اپتما را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

صدای کم

شرکت اپتما اعلام کرده است که صدای تولید شده توسط ویدئو پروژکتور اپتما XA520 حتی از یک زمزمه و پچ پچ هم پایین تر است! به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور تنها 29 دسی بل از خود صدا تولید می کند که به سختی توسط گوش انسان شنیده می شود. این ویژگی باعث می شود تا استفاده از این پروژکتور در محیط های آموزشی و اداری باعث برهم خوردن تمرکز افراد نشود.

راهنمای خرید پروژکتور اپتما XA520

سازگار با دانگل HDCast Pro

با خرید دانگل HDCast Pro به صورت جداگانه، می توانید لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را به صورت وایرلس به ویدئو پروژکتور اپتما XA520 متصل کنید و ویدئو، عکس یا فایل های متنی خود را با آن به اشتراک بگذارید. در این حالت امکان اتصال حداکثر 4 دستگاه مختلف به صورت هم زمان به این پروژکتور فراهم می شود و حس مشارکت را در جلسات کاری و کلاس های آموزشی افزایش می دهد. توجه داشته باشید که این دانگل باید به پورت USB پروژکتور متصل شود.

منبع: optoma