ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe به طور اختصاصی برای مصارف اداری و آموزشی طراحی شده است و کارایی بالایی در اتاق جلسات ادارات و سازمان ها و کلاس های درسی دارد. این پروژکتور یکی از مدل های XGA موجود در بازار است و کیفیت تصویر مطلوبی را متناسب با قیمت ایده آلی که دارد، ارائه می دهد. همچنین این پروژکتور از طول عمر لامپ بالایی بهره می برد و هزینه های اضافی بسیار ناچیزی را به شما تحمیل می کند. پس با خیال راحت می توانید بر روی استفاده طولانی مدت از ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe حساب باز کنید. به طور کلی مشخصات کلیدی این پروژکتور شامل موارد زیر می شوند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

•    شدت روشنایی ایده آل 4000 لومن
•    صدای قدرتمند با بهره گیری از اسپیکر داخلی 10 وات
•    پشتیبانی از حالت اکو پلاس برای ارتقای طول عمر لامپ به 15000 ساعت
•    نسبت کنتراست 25000:1

ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe

روشنایی 4000 لومن

ویدئو پروژکتور Optoma X400LVe را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در اتاق های با ابعاد متوسط دانست. این پروژکتور با بهره بردن از روشنایی 4000 لومن، حتی در اتاق هایی با چراغ روشن نیز کاربرد دارد و از وضوح تصاویر آن در چنین شرایطی کاسته نمی شود.

کنتراست بالا

ویژگی مهم دیگر ویدیو پروژکتور اپتما X400LVe پشتیبانی از نسبت کنتراست ایده آل 25000:1 است. این ویژگی به تصاویر عمق بیشتری می دهد و باعث می شود تا سایه روشن ها طبیعی تر به نظر برسند. همچنین این میزان کنتراست به ارتقای میزان خوانایی متن ها و نمودارها نیز کمک می کند.

ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe

طول عمر لامپ 15000 ساعته

ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe از یک حالت عملکرد اختصاصی به نام Eco+ بهره می برد که به منظور ارتقای طول عمر لامپ دستگاه و مصرف برق بهینه تر آن طراحی شده است. با قرار دادن پروژکتور در این حالت، طول عمر لامپ دستگاه تا 15000 ساعت ارتقا پیدا می کند که برای یک مدل آموزشی/اداری عالی به نظر می رسد! توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور Optoma X400LVe از حالت های عملکرد Bright و Dynamic هم پشتیبانی می کند که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب برابر با 6000 و 12000 ساعت خواهد بود.

شارژدهی از طریق پورت USB

در پنل پشتی ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe یک پورت USB با قابلیت شارژدهی (5V/1.5A) تعبیه شده است. از این پورت می توانید برای تأمین برق مورد نیاز دانگل های استریمینگ مانند کروم کست و HDCast Pro یا شارژ گوشی های هوشمند استفاده کنید. برای این منظور فقط کافی است تا گوشی خود را از طریق کابل شارژ به پورت USB این پروژکتور متصل نمایید.

ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe

سازگار با دانگل وایرلس HDCast Pro

ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe به صورت پیش فرض از اتصال وایرلس پشتیبانی نمی کند، اما شما می توانید با خرید دانگل HDCast Pro به شکل مجزا، از این قابلیت بهره مند شوید. در این حالت می توانید گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را به شکل وایرلس به پروژکتور متصل کنید و عکس، ویدئو یا فایل متنی خود را با آن به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که امکان اتصال هم زمان حداکثر 4 کامپیوتر به صورت وایرلس به ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe وجود دارد.

اسپیکر داخلی 10 وات

با خرید ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید اسپیکر رومیزی نخواهید داشت. چرا که این پروژکتور به اسپیکر داخلی مجهز است و علاوه بر تصویر، توانایی پخش صدا را هم دارد. اسپیکر به کار رفته در این پروژکترو از توان خروجی 10 وات بهره می برد و صدای پخش شده با آن به خوبی اتاق هایی با ابعاد کوچک و متوسط را پوشش می دهد.

پورت های مناسب برای اتصال به دستگاه های دیجیتال و آنالوگ

پنل پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور اپتما مدل X400LVe شامل HDMI 1.4a، ورودی و خروجی VGA، کامپوزیت و ورودی و خروجی صدا می شود. این پورت ها امکان اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ به پروژکتور را ایجاد می کنند. ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe به یک پورت RS232 نیز مجهز است که برای انتقال سیگنال های کنترلی کاربرد دارد.

optoma-x400lve-projector-review

تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 40 درجه در راستای محور عمودی، سایز تصویر حداکثر 304 اینچ و نویز بسیار ناچیز در حد 27 دسی بل سایر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور اپتما X400LVe را تشکیل می دهند. برای خرید این پروژکتور با بهترین قیمت می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: optoma