دوست دارید فیلم هایی مانند گادفادر یا ارباب حلقه ها را با رزولوشن 4K بر روی یک پرده نمایش 300 اینچی در خانه خودتان تماشا کنید؟! ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65LV این رؤیا را برای شما به واقعیت تبدیل می کند و لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین می توانید از این پروژکتور برای تماشای مسابقات حساس فوتبال و برنامه های تلویزیونی در سایز بزرگ استفاده کنید!

شرکت اپتما در ویدئو پروژکتور UHZ65LV از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده کرده است و به همین دلیل این دستگاه بهترین کیفیت تصویر را به شما ارائه می دهد. این پروژکتور با محتوای HDR و HLG سازگار است و از فناوری Amazing Colour بهره می برد. این مشخصات کیفیت و دقت رنگ عالی تصاویر این گجت را تضمین می کنند! همچنین ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHZ65LV از قابلیت پیشرفته PureMotion بهره می برد و حتی یک فریم را نیز به صورت مات نمایش نمی دهد! این ویژگی باعث ارتقای کیفیت تصاویر سریع و اکشن می شود و حتی از افت وضوح جزئیات تصویر نیز جلوگیری می کند.

با خرید پروژکتور لیزری اپتما UHZ65LV طعم تماشای فیلم های 4K UHD را در خانه خودتان بچشید!

یک پروژکتور فول سه بعدی!

اما امکانات و توانمندی های ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65LV فراتر از این موارد است! این پروژکتور توانایی نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد و اوج لذت و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. برای این منظور بر روی پنل پشتی این پروژکتور 2 پورت HDMI تعبیه شده است که امکان اتصال آن به انواع دستگاه های منبع پخش 3D را فراهم می آورد! به این ترتیب می توانید این پروژکتور را به بلوری پلیر 3D متصل کنید و با استفاده از عینک مخصوص، جدیدترین فیلم های سه بعدی را در سایز بزرگ در منزل خودتان تماشا کنید! حتی این امکان برای شما فراهم است تا ویدئو پروژکتور Optoma UHZ65LV به پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X|S متصل کنید و بازی های سه بعدی را تجربه نمایید!

بررسی مشخصات فنی

بیایید کمی بیشتر بر روی مشخصات فنی ویدئو پروژکتور اپتما مدل UHZ65LV متمرکز شویم. این پروژکتور از فناوری نمایش DLP بهره می برد و همان طور که اشاره شد، رزولوشن 4K UHD (3840x2160) را ارائه می دهد. همچنین در این پروژکتور خانگی از دیودهای لیزری به عنوان منبع نوری دستگاه استفاده شده که تا 30000 ساعت دوام می آورند! پس می توان گفت با خرید ویدئو پروژکتور اپتما UHZ65LV تا چندین سال (بیشتر از 15 سال!) می توانید در خانه خود فیلم و سریال ببینید! لازم به ذکر است که این پروژکتور از شدت روشنایی عالی 5000 لومن و کنتراست بی نظیر 2000000:1 بهره می برد و حتی در زیر نور مستقیم لامپ نیز از وضوح تصویر آن کاسته نمی شود.

با خرید پروژکتور لیزری اپتما UHZ65LV طعم تماشای فیلم های 4K UHD را در خانه خودتان بچشید!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور 4k اپتما UHZ65LV دارای نسبت پرتاب 1.39-2.22:1 است و از قابلیت زوم 1.6 برابر بهره می برد. همچنین امکان جابجا کردن لنز این پروژکتور به میزان 15 درصد در راستای محور عمودی وجود دارد. این قابلیت که با عنوان «لنز شیفت» شناخته می شود، تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را آسان تر می کند. پیش از خرید پروژکتور اپتما UHZ65LV به این موضوع دقت نمایید که این دستگاه از قابلیت تصحیح کیستون (حالت ذوزنقه ای) برخوردار نیست. پس باید آن را حتماً به صورت مستقیم نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید تا تصویر آن زاویه پیدا نکند.

همان طور که در بخش های قبلی ذکر کردیم، ویدیو پروژکتور اپتما UHZ65LV دارای 2 پورت HDMI است. یکی از این پورت ها از نسخه 2.0 و دیگری از نسخه 1.4a است. پورت دومی از سیگنال های 3D پشتیبانی می کند و با فناوری MHL نیز سازگار است. به این ترتیب می توان گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل MHL به آن متصل کنید و محتوای مورد نظرتان را از روی گوشی نمایش دهید!

با خرید پروژکتور لیزری اپتما UHZ65LV طعم تماشای فیلم های 4K UHD را در خانه خودتان بچشید!

مجهز بودن به ریموت کنترل با نور پس زمینه، 2 اسپیکر داخلی 4 وات، امکان کنترل تحت شبکه و سیستم مدیریت رنگ سایر مشخصات کلیدی این پروژکتور را تشکیل می دهند. اگر دوست دارید از به روز ترین قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما UHZ65LV مطلع شوید و آن را بخرید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: optomaeurope