خود را برای یک تجربه سینمایی ناب و متفاوت آماده کنید! ویدئو پروژکتور اپتما UHZ50 به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را با وضوح عالی 4K و در سایز حداکثر 300 اینچ در خانه تماشا کنید و لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود خلق نمایید! این پروژکتور برای نمایش مسابقات حساس فوتبال، برنامه های تلویزیونی و حتی بازی های روز دنیا در سایز بزرگ کارایی دارد و تمام جنبه های سرگرمی خانگی را برای شما فراهم می آورد. امکانات ویدئو پروژکتور 4k اپتما UHZ50 به اندازه ای است که کارشناسان وب سایت مرجع و معتبر Projector Central آن را به عنوان بهترین ویدئو پروژکتور سال 2021 انتخاب کرده اند! می خواهید با این امکانات بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه متن را از دست ندهید.

پروژکتور اپتما UHZ50، بهترین پروژکتور خانگی 4K در سال 2021 از نگاه کارشناسان

ویدئو پروژکتور اپتما UHZ50 را می توان پکیجی از تکنولوژی های روز و امکانات مختلف دانست که می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • تجربه سرگرمی بر روی صفحه نمایش بزرگ

با خرید پروژکتور اپتما UHZ50 می توانید سایز تصویر خروجی را بین 34 تا 302 اینچ تنظیم کنید و به تصاویری بزرگتر از تمام تلویزیون های موجود در بازار دست یابید!

  • نمایش تصویر با چراغ های روشن

شدت روشنایی 3000 لومن به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها، تصاویر دلخواهتان را با ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHZ50 به نمایش بگذارید. این پروژکتور از کنتراست عالی 2500000:1 نیز بهره می برد و تصاویری نزدیک به واقعیت را به شما ارائه می دهد.

  • رزولوشن واقعی 4K UHD

بالاترین میزان وضوح تصویر (4K UHD) را با این پروژکتور تجربه خواهید کرد و می توانید به کیفیت تصویری 4 برابر از رزولوشن Full HD دست یابید!

  • تکنولوژی لیزری

در ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما UHZ50 از منبع نور لیزری استفاده شده که علاوه بر تأثیر مستقیم بر روی شفافیت تصویر، هزینه های نگهداری از دستگاه را نیز عملاً به صفر رسانده است! طول عمر منبع نور لیزری این دستگاه 30000 ساعت اعلام شده است!

پروژکتور اپتما UHZ50، بهترین پروژکتور خانگی 4K در سال 2021 از نگاه کارشناسان

  • فناوری Amazing Colour و سیستم مدیریت رنگ

این ویژگی ها بهترین کیفیت رنگ را به شما ارائه می دهند. این پروژکتور خانگی با محتوای HDR و HLG نیز سازگار است و حتی جزئیات را نیز با بالاترین وضوح به نمایش می گذارد.

  • تکنولوژی PureMotion

ویدئو پروژکتور 4k اپتما UHZ50 با بهره بردن از این فناوری، حتی یک فریم را نیز به صورت مات به نمایش نمی گذارد و صحنه های اکشن و سریع را با حفظ جزئیات ارائه می دهد. بد نیست بدانید رفرش ریت این پروژکتور با رزولوشن 1080p برابر با رقم خیره کننده 240 هرتز است!

  • تمام سه بعدی 3D

می خواهید در دنیایی از تصاویر سه بعدی غرق شوید؟! ویدیو پروژکتور اپتما UHZ50 را به یک بلوری پلیر 3D یا نسل جدید کنسول های بازی متصل کنید و فیلم ها و بازی های سه بعدی را در منزل تجربه کنید!

  • دو پورت HDMI

محدودیتی برای اتصال ویدئو پروژکتور اپتما UHZ50 به انواع دستگاه ها (ست آپ باکس، لپ تاپ، PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس یا مدیا استریمرها) نخواهید داشت.

پروژکتور اپتما UHZ50، بهترین پروژکتور خانگی 4K در سال 2021 از نگاه کارشناسان

  • مدیا پلیر داخلی

شما می توانید فیلم های دلخواهتان را به صورت مستقیم توسط پروژکتور (از روی فلش مموری یا هارد اکسترنال) به نمایش بگذارید؛ بدون نیاز به اتصال پروژکتور به کامپیوتر!

  • Game Mode

با قرار دادن ویدئو پروژکتور Optoma UHZ50 در حالت Game Mode از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. در این حالت زمان پاسخ دهی دستگاه و کنتراست تصویر به صورت اتوماتیک برای نمایش بازی بهینه می شوند.

  • 24 فریم در ثانیه

ژان لوک گدار زمانی گفت: «سینما حقیقتی است که در هر ثانیه 24 بار به سمت مخاطب شلیک می کند!». با خرید پروژکتور اپتما UHZ50 می توانید این شرایط را دقیقاً تجربه کنید! این پروژکتور توانایی نمایش فیلم های سینمایی با نرخ 24 فریم در ثانیه را دارد؛ دقیقاً همان شرایطی که باب میل کارگردان بوده است.

  • اسپیکر داخلی

در ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHZ50 دو اسپیکر 10 واتی تعبیه شده است. پس از صدای شفاف و قدرتمند آن لذت ببرید!

  • امکانات نصب حرفه ای

این پروژکتور از قابلیت هایی مانند لنز شیفت عمودی، تصحیح کیستون اتوماتیک و تنظیم هندسی تصویر بهره می برد و مراحل نصب و تنظیم تصویر را برای شما بسیار ساده می کند.

  • لانچر اندروید، مجهز به وای فای

در نهایت باید گفت که ویدئو پروژکتور اپتما UHZ50 هوشمند است و به لانچر اندروید مجهز است. پس می توانید انواع اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو را بر روی آن نصب کرد. این پروژکتور دارای وای فای دو بانده (2.4 و 5 گیگاهرتز) نیز هست و از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند.

با در نظر گرفتن این امکانات در کنار قیمت ویدئو پروژکتور اپتما UHZ50، می توان آن را یکی از بهترین مدل های خانگی 4K دانست! شما هم قصد خرید این پروژکتور را دارید؟! فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید!

منبع: optomaeurope