ویدئو پروژکتور اپتما M845X به شما کمک می کند تا لذت برگزاری یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی موفقیت آمیز را تجربه کنید! این پروژکتور برای استفاده در اتاق های کوچک و متوسط طراحی شده است و کیفیت تصویر استانداردی را به ارمغان می آورد. همچنین قیمت ویدئو پروژکتور اپتما M845X کاملاً مناسب است و برای سازمان ها و مراکز آموزشی گزینه ای ایده آل به حساب می آید. به طور کلی می توان مشخصات کلیدی این پروژکتور را به صورت زیر عنوان کرد:

•    فناوری DLP
•    روشنایی 3300 لومن و نسبت کنتراست 22000:1
•    سایز تصویر 304 اینچ
•    قابلیت پخش سه بعدی 3D

ویدئو پروژکتور Optoma M845X

کیفیت تصویر استاندارد

شرکت اپتما در ویدئو پروژکتور مدل M845X از فناوری نمایش DLP استفاده کرده است. این فناوری با بهره بردن از یک چیپ قدرتمند، کنتراست ایده آلی را ارائه می دهد و باعث می شود تا تصاویر عمق بهتری داشته باشند. در کنار این موضوع، باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما M845X از نسبت کنتراست 22000:1 بهره می برد و سایه روشن ها را با وضوح مناسبی نمایش می دهد. این میزان کنتراست به خواناتر شدن متن ها و نمودارها هم کمک می کند و باعث می شود تا فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت شما در جلسات و کلاس ها برای تمام افراد حاضر واضح باشد.

از دیگر مزایای خرید پروژکتور اپتما M845X می توان به روشنایی 3300 لومنی آن اشاره کرد. این میزان روشنایی برای پروژکتورهای آموزشی و اداری کاملاً استاندارد است و منجر به نمایش تصاویری با شفافیت مطلوب می شود. البته اگر به دنبال بهترین وضوح تصویر این پروژکتور هستید، بهتر است تا در هنگام استفاده از آن تعدادی از چراغ های اتاق را خاموش کنید و تا سطح نور محیط اندکی کاهش یابد.
رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما M845X برابر با XGA (1024x768) اعلام شده است. درست است که این روزها پروژکتورهایی با رزولوشن بالاتر (WXGA، Full HD یا WUXGA) هم در بازار موجود است، اما این مدل ها قیمت به مراتب بالاتری دارند و شاید خرید آنها برای همه افراد آسان نباشد. به عبارت دیگر می توان ویدئو پروژکتور Optoma M845X با رزولوشن XGA را برای افرادی که بودجه محدودتری برای خرید پروژکتور در نظر گرفته اند گزینه مناسبی دانست.

ویدئو پروژکتور Optoma M845X

پخش محتوای سه بعدی 3D

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور اپتما M845X که یک مدل اقتصادی است، از قابلیت پخش محتوای سه بعدی برخوردار باشد! اما اپتما امکان اتصال این پروژکتور به دستگاه های پخش 3D را فراهم کرده است و شما می توانید از طریق پورت HDMI این کار را انجام دهید. در این شرایط می توانید با نمایش تصاویری واقعی و باور پذیر، مخاطبان خود را بیش از پیش تحت تأثیر قرار دهید!
بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که پورت های ویدیو پروژکتور اپتما M845X شامل موارد زیر می شوند:

ورودی و خروجی VGA، ورودی HDMI (سازگار با MHL)، ورودی و خروجی صدا، پورت USB Type-A، پورت RS232

سایز تصویر 304 اینچ

با استفاده از ویدئو پروژکتور اپتما M845X می توانید محتوای مورد نظرتان را در سایز حداکثر 304 اینچ ارائه دهید. این پروژکتور از نسبت پرتاب (Throw Ratio) 1.94-2.15:1 بهره می برد و به قابلیت های کاربردی در زمینه تنظیم تصویر بر روی سطح نمایش مجهز شده است. از جمله این قابلیت ها می توان به زوم 1.1 برابری و تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی (تا 40 درجه) اشاره کرد.

ویدئو پروژکتور Optoma M845X

عمر لامپ مناسب

یکی دیگر از مواردی که خرید پروژکتور اپتما M845X را برای شما به امری مقرون به صرفه تبدیل کرده است، هزینه های جانبی نسبتاً پایین این دستگاه است. به طور دقیق تر باید گفت که اگر این پروژکتور را در حالت اکو مورد استفاده قرار دهید، لامپ آن تا 10000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند. برای چند سال می توانید بدون هزینه های اضافی از ویدئو پروژکتور اپتما M845X در محیط های آموزشی و اداری استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به Quick Resume (روشن شدن مجدد با بالاترین سرعت)، Eco AV Mute (قطع نمایش محتوا برای جلب توجه افراد به ارائه دهنده) و Auto Power Off (خاموش شدن اتوماتیک در صورت بدون استفاده ماندن) اشاره کرد. اگر شما هم قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپتما M845X را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.