ویدئو پروژکتور اپتما HD144X برای گیمرها، علاقه مندان به فیلم و سینما و طرفداران فوتبال ساخته شده است! این پروژکتور یک سینمای خانگی جذاب را برای شما ایجاد می کند و یک قاب تصویر بزرگ 300 اینچی با وضوح 1080p Full HD را برایتان به ارمغان می آورد. علاوه بر این، یک اسپیکر 10 واتی به صورت داخلی در این پروژکتور تعبیه شده است که صدایی با کیفیت و قوی را ارائه می دهد. پس اگر قصد تماشای فیلم یا فوتبال را داشته باشید، دیگر نیازی به اتصال اسپیکرهای رومیزی به ویدئو پروژکتور اپتما HD144X نخواهید داشت. بیایید با مشخصات این پروژکتور خانگی جذاب بیشتر آشنا شویم!

ویدئو پروژکتور Optoma HD144X

پشتیبانی از رزولوشن طبیعی 1080p Full HD باعث شده تا ویدئو پروژکتور خانگی اپتما HD144X حتی جزئیات تصویر را نیز با وضوح ایده آلی به نمایش بگذارد. این پروژکتور از نسبت کنتراست 23000:1 و روشنایی 3400 لومن هم بهره می برد و در تمام طول روز تصاویری شفاف و درخشان را ارائه می دهد. همچنین صحنه های تاریک (دارک) فیلم نیز برای شما کاملاً واضح خواهد بود و می توانید از رنگ مشکی طبیعی این پروژکتور لذت ببرید.

شرکت اپتما اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور Optoma HD144X محدوده رنگ Rec.709 (استاندارد بین المللی HDTV) را پوشش می دهد و در آن از فناوری اختصاصی Amazing Colour استفاده شده است. این فناوری رنگ هایی نزدیک به واقعیت را ارائه می دهد و باعث طبیعی تر شدن فیلم یا مسابقات فوتبال برای شما می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما HD144X زمان تأخیر ورودی پایینی دارد و به خوبی از اتصال به کنسول های بازی پشتیبانی می کند. پس برای گیمینگ نیز می توانید بر روی آن حساب باز کنید.
در پنل پورت های ویدئو پروژکتور اپتما HD144X شاهد قرارگیری دو پورت HDMI هستیم. از این پورت ها می توانید برای اتصال پروژکتور به لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی، بلوری پلیر، مدیا استریمر یا کنسول بازی استفاده کنید. حتی می توانید یک دانگل HDMI مانند گوگل کروم کست، آمازون فایر تی وی یا اپل تی وی را به این پورت ها متصل کنید و ویدئو پروژکتور اپتما HD144X را به یک مدل هوشمند تبدیل نمایید. در این حالت می توانید فیلم ها و ویدئوهای دلخواهتان را به صورت آنلاین استریم کنید و بر روی پرده های بزرگ به نمایش بگذارید.

ویدئو پروژکتور Optoma HD144X

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما HD144X در حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد و به صورت قابل حمل هم می توان از استفاده کرد. به عنوان مثال شما می توانید این پروژکتور را در یک کیف معمولی بگذارید، آن را به خانه دوستتان ببرید و مسابقه حساس فوتبال آخر شب را به صورت دسته جمعی تماشا کنید! این پروژکتور توانایی نمایش بر روی هر نوع سطح صاف (حتی دیوار) را دارد و از انعطاف پذیری بالایی برای استفاده در مکان های مختلف بهره می برد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدیو پروژکتور اپتما HD144X نویز بسیار ناچیزی (در حد 25 دسی بل) از خود تولید می کند و استفاده از آن باعث بر هم خوردن تمرکز شما در هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی نخواهد شد.

اما یکی از جذابیت های خرید ویدئو پروژکتور اپتما HD144X، توانایی آن در نمایش محتوای سه بعدی است! تجربه فیلم ها و بازی های سه بعدی در سایز بزرگ در اتاق شخصی شما در خانه! حتی تصورش هم هیجان انگیز است! برای این منظور می توانید پروژکتور خود را از طریق پورت HDMI به انواع بلوری پلیرهای 3D و نسل جدید کنسول های بازی متصل کنید. ویدئو پروژکتور اپتما HD144X به حالت اختصاصی Game Mode نیز مجهز است و با ارتقای کنتراست و غلظت رنگ های تصویر به شما کمک می کند تا تمام توجه خود را بر روی بردن در بازی متمرکز کنید.

ویدئو پروژکتور Optoma HD144X

ویدئو پروژکتور Optoma HD144X برای علاقه مندان به سینما هم امکانات جذابی دارد! از جمله این امکانات می توان به پشتیبانی از نرخ فریم 24fps اشاره کرد که دقیقاً با نرخ فریم مورد استفاده کارگردان ها در هنگام فیلم برداری برابر است! پس با این پروژکتور می توانید فیلم های سینمایی را با کیفیت اصلی تماشا کنید. در ضمن این پروژکتور از طول عمر لامپ 12000 ساعت (در حالت داینامیک) برخوردار است و برای چندین سال برای شما قابل استفاده خواهد بود.

اگر قصد دریافت قیمت و خرید پروژکتور اپتما HD144X را دارید، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: projectors