اپتما یک نام شناخته در صنعت تولید ویدئو پروژکتور در دنیا است و محصولات این شرکت همواره از فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی برخوردار بوده اند. این برند در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد و چندین مدل از پروژکتورهای آن برای شما قابل تهیه است. اگر به دنبال پروژکتوری هستید که برای ارائه مطالب در اتاق جلسات و کلاس های درسی کوچک مناسب باشد، می توانید بر روی ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx حساب باز کنید. این پروژکتور از رزولوشن Full HD 1080p پشتیبانی می کند و به لنز شورت ترو مجهز شده است. همچنین توانایی نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد! اگر می خواهید پیش از خرید پروژکتور اپتما EH412STx با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید!

پروژکتور اپتما EH412STx از قابلیت نمایش محتوای HDR برخوردار است

سازگار با محتوای HDR

شرکت اپتما سازگاری با محتوای HDR را یکی از مزایای خرید ویدئو پروژکتور EH412STx عنوان کرده است. به طور کلی در تصویر HDR نسبت به تصاویر معمولی جزئیات بیشتری قابل مشاهده است و شکل ها طبیعی تر و برجسته تر نمایش داده می شوند. همچنین تصویر عمق بیشتری دارد و شارپ تر است. پس اگر به دنبال تصاویر طبیعی و زنده هستید، این پروژکتور برای شما گزینه ایده آلی خواهد بود.

بر اساس مطالبی که بر روی وب سایت آمازون منتشر شده، سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx را می توان به این صورت دسته بندی کرد:

  • لنز شورت ترو

ویدئو پروژکتور Optoma EH412STx به یک لنز شورت ترو با نسبت پرتاب 0.49:1 مجهز شده است و می توان آن را در فاصله نزدیک تری نسبت به دیوار در مقایسه با مدل های استاندارد نصب کرد. به عنوان مثال می توانید از فاصله فقط 1.3 متری به سایز تصویر 120 اینچ دست پیدا کنید! این ویژگی نصب پروژکتور در فضاهای محدود را برای شما آسان تر می کند.

پروژکتور اپتما EH412STx از قابلیت نمایش محتوای HDR برخوردار است

  • روشنایی بالا

با خرید پروژکتور اپتما EH412STx می توانید از روشنایی 4000 لومن بهره مند شوید. به این ترتیب از شفافیت تصویر این پروژکتور حتی در اتاق های کاملاً روشن نیز کاسته نمی شود. پس با خیال راحت می توانید از این پروژکتور در کلاس های آموزشی، اتاق های جلسات، سالن همایش و محیط هایی از این دست استفاده کنید.

  • رنگ های طبیعی

ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx با بهره بردن از نسبت کنتراست 50000:1 و فناوری Amazing Colours رنگ هایی طبیعی و دقیق را به ارمغان می آورد. این پروژکتور بر مبنای استاندارد Rec. 709 HDTV عمل می کند و یک رنگ مشکی ناب و زنده را ارائه می دهد. همچنین رنگ سفید با این پروژکتور به شکلی شفاف نمایش داده می شود و این تضاد بین رنگ مشکی و سفید باعث عمق پیدا کردن تصویر و ارتقای کیفیت نمایش سایه روشن ها می شود.

  • پورت های ارتباطی کاربردی

پورت های ویدیو پروژکتور اپتما EH412STx گزینه های متعددی را برای اتصال به سایر دستگاه ها در اختیار شما قرار می دهند. این پورت ها شامل 2 درگاه HDMI، سریال (RS232) و USB-A می شود.

پروژکتور اپتما EH412STx از قابلیت نمایش محتوای HDR برخوردار است

یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx نیز مؤثر بوده، توانایی آن در نمایش تصاویر سه بعدی است! این امکان برای شما فراهم است تا این پروژکتور را به انواع دستگاه های منبع پخش 3D متصل کنید و سپس با استفاده از عینک مخصوص به تماشای محتوای سه بعدی بنشینید! توجه داشته باشید که عینک سه بعدی این پروژکتور به صورت جداگانه به فروش می رسد و در بسته بندی آن قرار داده نشده است. برای این منظور باید منبع پخش سه بعدی را از طریق پورت HDMI 1.4a به ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx متصل کنید. این پورت از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و امکان اتصال به گوشی های اندرویدی از طریق کابل MHL را فراهم می آورد.

اسپیکر داخلی 10 وات، تصحیح کیستون عمودی، طول عمر عالی لامپ در حالت اکو پلاس و وزن سبک از دیگر امکاناتی هستند که باعث محبوبیت ویدئو پروژکتور اپتما EH412STx در بازار ایران شده است. اگر شما هم قصد خرید این پروژکتور را دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید سفارش خود را در وب سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره ثبت کنید و یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه نمایید!

منبع: amazon