با خرید پروژکتور اپتما EH340UST می توانید محتوای مورد نظرتان را با رزولوشن Full HD 1080p و روشنایی ایده آل 4000 لومن در جلسات و کلاس ها ارائه دهید. این پروژکتور حتی در روشنایی روز و در اتاق های روشن هم کاربرد دارد و به یک لنز الترا شورت ترو مجهز است. شما می توانید این پروژکتور را در فاصله کمتر از نیم متر نسبت به پرده نمایش نصب کنید و به سایز تصویر 100 اینچ دست یابید. از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST می توان به 2 پورت HDMI، قابلیت نمایش مستقیم فایل های آفیس از روی فلش و اسپیکر داخلی 16 وات اشاره کرد.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST

در دانشگاه ها یا سازمان های بزرگ که از چندین پروژکتور در اتاق های مختلف استفاده می شود، اعمال تنظیمات به صورت تکی بر روی هر پروژکتور کار زمان بر و سختی است. شرکت اپتما با علم به این موضوع، یک سری امکانات کاربردی را به ویدئو پروژکتور EH340UST اضافه کرده است. این امکانات باعث شده اند تا این پروژکتور به دستگاهی ایده آل برای ادمین های شبکه تبدیل شود.

از جمله این امکانات می توان به قابلیت LAN Display اشاره کرد. شما می توانید ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST از طریق پورت RJ-45 به شبکه متصل کنید و سپس محتوای موجود بر روی سایر دستگاه های متصل به شبکه را با آن به نمایش بگذارید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که دستگاه منبع پخش و پروژکتور در یک اتاق و در نزدیکی هم قرار داشته باشند. توجه داشته باشید که برای این منظور باید اپلیکیشن EZCast Pro بر روی دستگاه های متصل به شبکه نصب باشد.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST

در هنگام اتصال ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST به شبکه مزایای دیگری هم برای شما ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال در این حالت می توانید پروژکتورهای خود را از طریق یک کامپیوتر مرکزی از راه دور کنترل کنید و عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید. برای این منظور روش های متعددی در اختیار شما است که در ادامه به طور  خلاصه آنها را معرفی می کنیم:

* پورت سریال (RS232): ویدئو پروژکتور مدل EH340UST به طور کامل از فرمان های RS232 پشتیبانی می کند. این فرمان ها بسیار ساده هستند و در هر نوع سیستمی می توان از آنها استفاده کرد.

* سازگاری با AMX: در این پروژکتور از پروتکل «یافتن داینامیک» استفاده شده است. این پروتکل مراحل راه اندازی پروژکتور در شبکه های LAN را آسان تر می کند و به سیستم های کنترل AMX اجازه می دهد تا آن را به صورت اتوماتیک در شبکه تشخیص دهند.

* پشتیبانی از نرم افزار Crestron RoomView: با استفاده از نرم افزار RoomView می توانید حداکثر 250 پروژکتور را کنترل کنید. از طریق این نرم افزار می توانید پروژکتورهای موجود در شبکه را خاموش و روشن کنید و عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که این نرم افزار بر روی هر کامپیوتری قابل نصب است.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST

* سازگاری با Extron IPLink: سیستم های کنترلی Extron نیز به نصب آسان تر دستگاه در شبکه کمک می کند.

این ویژگی ها امکان تشکیل شبکه ای از پروژکتورها را در محیط های بزرگی مانند سازمان ها و دانشگاه ها فراهم می آورند. کارشناسان توصیه می کنند که برای دستیابی به بالاترین ظرفیت شبکه، بهتر است از مدل های یکسانی در کنار هم استفاده شود. ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST نیز از این قاعده تبعیت می کند و کارایی بالایی را در قالب شبکه های LAN ارائه می دهد.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST

شرکت اپتما اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور EH340UST از قابلیت نمایش تصویر به صورت بدون وقفه نیز برخوردار است و می توان آن را 24 ساعته روشن گذاشت. این پروژکتور دوام و طول عمر بالایی دارد و برای مصارف سنگین قابل اعتماد است. به طور دقیق تر باید گفت که لامپ به کار رفته در این پروژکتور در حالت نمایش با بالاترین روشنایی تا 4000 ساعت، در حالت داینامیک تا 12000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت و در حالت اکو پلاس تا 15000 ساعت دوام می آورد و نیازی به تعویض پیدا نمی کند. البته اپتما توصیه کرده است که برای افزایش طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور اپتما EH340UST، بهتر است تا آن را در هر 24 ساعت به میزان 30 دقیقه در حالت استند بای قرار داد. در هر صورت این دستگاه تا سال ها پاسخگوی نیازهای شما در محیط های اداری و آموزشی خواهد بود.

منبع: optomaeurope