ویدئو پروژکتور اپتما EH334 یک پروژکتور فول اچ دی با روشنایی 3600 لومن است که برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد کوچک و متوسط طراحی شده است. این پروژکتور در مکان هایی مانند کلاس های درسی، اتاق جلسات ادارات و آموزشگاه ها کارایی بالایی دارد. روشنایی ایده آل و نسبت کنتراست 20000:1 باعث شده است تا تصاویر نمیش داده شده با این پروژکتور کاملاً شارپ و با کیفیت باشند. به طوری که حتی در محیط هایی با چراغ های روشن نیز می توانید بدون هیچ مشکلی از ویدئو پروژکتور Optoma EH334 استفاده کنید. با توجه به اینکه این پروژکتور محدوده رنگ های sRGB و REC.709 را پوشش می دهد، می توانید از دقت رنگ های باز تولید شده توسط آن اطمینان داشته باشید و با خیال راحت پروژکتور خود را به PC، مک یا دستگاه های پخش ویدئو متصل کنید.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپتما EH334

لنز ویدئو پروژکتور اپتما EH334 از قابلیت زوم 1.1 برابر برخوردار است و امکان دستیابی به تصاویر بزرگتر بدون تغییر دادن فاصله دستگاه از پرده نمایش را فراهم می آورد. بد نیست بدانید که این پروژکتور علاوه بر پرده نمایش، توانایی ارائه تصویر بر روی دیوار را هم دارد و به فناوری تطبیق رنگ تصویر متناسب با رنگ دیوار مجهز شده است. به عبارت دیگر رنگ دیوار تأثیری بر روی رنگ های به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور اپتما EH334 نخواهد گذاشت و تصویر از حالت طبیعی خارج نخواهد شد.

مجهز بودن به اسپیکر داخلی قدرتمند 10 واتی یکی دیگر از ویژگی های ویدیو پروژکتور اپتما EH334 است. این اسپیکر تمام فضای اتاق را پوشش می دهد و امکان نمایش محتوای صوتی/ تصویری را فراهم می آورد.

ویدئو پروژکتور اپتما EH334 به پورت های HDMI، VGA و کامپوزیت مجهز است و از اتصال به طیف وسیعی از دستگاه ها پشتیبانی می کند. ضمن اینکه لامپ آن در حالت اکو پلاس 15000 ساعت عمر می کند و تا چندین سال نیازی به تعویض آن وجود ندارد.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپتما EH334

به طور کلی مزایای خرید پروژکتور اپتما EH334 که تا به اینجا به آنها اشاره کرده ایم، به صورت خلاصه شامل موارد زیر می شوند:

•    رزولوشن 1080p به همراه روشنایی 3600 لومن و کنتراست 20000:1
•    پورت های ورودی و خروجی کامل شامل HDMI، ورودی VGA، کامپوزیت، ورودی و خروجی صدا، USB power و RS-232C
•    اسپیکر قدرتمند 10 وات
•    پشتیبانی از دانگل آپشنال HDCast Pro برای به اشتراک گذاری وایرلس محتوا
•    هزینه های جانبی پایین با طول عمر لامپ 15000 ساعت

این امکانات تمام نیازهای شما برای ارائه مطالب در کلاس ها و جلسات کوچک را برطرف می کنند. اما ویدئو پروژکتور Optoma EH334 از قابلیت های دیگری هم بهره می برد که شاید آشنایی با آنها برایتان جالب باشد. به عنوان مثال این پروژکتور توانایی اتصال به بلوری پلیرهای 3D و نمایش محتوای سه بعدی را دارد! یا می توانید انواع دانگل های استریمینگ HDMI مانند گوگل کروم کست را به آن متصل کنید! در این حالت می توانید برق مورد نیاز دانگل HDMI را از پورت USB power پروژکتور تأمین نمایید.

ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH334 از قابلیت Eco AV mute هم بهره می برد که باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه به میزان 70 درصد می شود و طول عمر لامپ آن را ارتقا می دهد. با بهره بردن از این قابلیت، می توانید در زمان هایی از طول کلاس یا جلسه که نیازی به پروژکتور ندارید، نمایش تصویر را متوقف کرده و یک صفحه مشکی را به نمایش بگذارید. این ویژگی برای ایجاد وقفه در ارائه محتوا و جلب نظر مخاطبان به فرد ارائه دهنده نیز کاربرد دارد.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپتما EH334

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما EH334 برای استفاده در محیط های استاندارد آموزشی و اداری طراحی شده است و نباید در شرایط محیطی سخت و نامتعارف مورد استفاده قرار گیرد. به طور دقیق تر باید گفت که محدوده دمایی عملکرد این پروژکتور 5 تا 40 درجه سانتی گراد است و رطوبت هوای محیط اطراف آن نباید از 85 درصد بیشتر باشد. عدم توجه به موارد فوق باعث کاهش طول عمر دستگاه و آسیب رسیدن به قطعات داخلی آن می شود. لازم به ذکر است که همراه ویدئو پروژکتور اپتما EH334 یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود.

منبع: optomaeurope