استفاده از ویدئو پروژکتور باعث ارتقای کیفیت کلاس های درسی و جلسات کاری می شود و امکان بهره بردن از روش های مدرن ارائه محتوا را فراهم می آورد. انواع مختلفی از این پروژکتورها در بازار موجود است که هر یک متناسب با قیمتی که دارند، به یک سری امکانات مجهز شده اند. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور آموزشی/ اداری دارید و به دنبال یک مدل با کیفیت با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی هستید، ویدئو پروژکتور اپتما DW322 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. بله، این پروژکتور توانایی اتصال به دستگاه های پخش 3D را دارد و تصاویری واقعی و جذاب را به شما ارائه می دهد!

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma DW322

ویدئو پروژکتور مدل DW322 به یک پورت HDMI 1.4a مجهز است که از اتصال به انواع دستگاه های پخش محتوای سه بعدی پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید بلوری پلیرهای 3D، دستگاه های برودکست سه بعدی و حتی کنسول های بازی را از طریق این پورت به پروژکتور خود اتصال دهید. این ویژگی امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید مطالب درسی مورد نظرتان را در قالب ویدئوهای سه بعدی در کلاس نمایش دهید و دانش آموزان را هر چه بیشتر به مطالب جذب کنید! فراموش نکنید که برای بهره بردن از این قابلیت، باید نسبت به خرید عینک سه بعدی سازگار با ویدئو پروژکتور اپتما DW322 به صورت جداگانه اقدام نمایید.
اما ویدئو پروژکتور Optoma DW322 به یک سری امکانات دیگر نیز مجهز است که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma DW322

رنگ های دقیق و جذاب، سایه روشن های طبیعی

شرکت اپتما در اکثر پروژکتورهای خود از یک فناوری اختصاصی به نام Amazing Color استفاده کرده است که باعث ارتقای کیفیت رنگ ها می شود. ویدئو پروژکتور اپتما DW322 نیز از این فناوری بهره می برد و تمام رنگ های محدوده sRGB را با دقت بالایی به نمایش می گذارد. همچنین این پروژکتور از نسبت کنتراست 22000:1 بهره می برد و سایه روشن هایی طبیعی را ارائه می دهد. این میزان کنتراست به پر رنگ تر شدن رنگ مشکی و شفاف تر شدن رنگ سفید منجر می شود و به تصویر عمق می دهد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدیو پروژکتور اپتما DW322 از فناوری نمایش DLP، رزولوشن WXGA (معادل با 1280x800 پیکسل) و شدت روشنایی 3800 لومن برخوردار است و هر نوع محتوایی را با وضوحی بسیار مطلوب نمایش می دهد.

بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma DW322

قابلیت خاموش شدن اتوماتیک، صرفه جویی در مصرف برق و افزایش طول عمر لامپ

ویدئو پروژکتور اپتما DW322 هزینه های جانبی بسیار پایینی دارد و برای استفاده طولانی مدت می توانید بر روی آن حساب باز کنید. برای این منظور یک سری فناوری های کاربردی در این پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته است که از میان آنها می توان به Auto Power Off اشاره کرد. بر مبنای این فناوری، اگر ویدئو پروژکتور اپتما DW322 برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود. شما می توانید این مدت زمان را به دلخواه خودتان تنظیم کنید.

این ویژگی علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، به افزایش طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور اپتما DW322 نیز کمک می کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که لامپ به کار رفته در این پروژکتور از توان 203 وات برخوردار است و اگر از این دستگاه با حداکثر میزان روشنایی (در حالت Bright) استفاده کنید، طول عمر آن برابر با 6000 ساعت خواهد بود. اما این پروژکتور از حالت های عملکرد دیگری هم برخوردار است که باعث افزایش طول عمر لامپ دستگاه می شوند. به عنوان مثال می توانید ویدئو پروژکتور اپتما DW322 را در حالت Dynamic قرار دهید تا میزان روشنایی خروجی آن به صورت پویا و متناسب با نوع محتوای در حال نمایش تنظیم شود. با توجه به اینکه در این حالت روشنایی پروژکتور مقدار ثابتی ندارد، طول عمر لامپ افزایش پیدا کرده و به 12000 ساعت می رسد! این پروژکتور از حالت Eco+ هم پشتیبانی می کند که در این حالت لامپ آن تا 15000 ساعت قابل استفاده خواهد بود. در این حالت برای چندین سال می توانید بدون انجام هزینه های اضافی از پروژکتور خود استفاده کنید.

این ویژگی ها ویدئو پروژکتور Optoma DW322 را به یک مدل اداری/ آموزشی مقرون به صرفه و کاربردی تبدیل کرده اند.

منبع: optomaeurope