با خرید پروژکتور اپتما DW322 می توانید در هر ساعتی از طول روز، محتوای مورد نظر خود را با وضوح HD به نمایش بگذارید. این پروژکتور برای استفاده در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها و همین طور کلاس های درسی در دانشگاه ها و آموزشگاه ها طراحی شده است و یک گزینه مقرون به صرفه و کاربردی به حساب می آید. در این پروژکتور از قابلیت های مؤثر در کاهش مصرف برق و یک لامپ با دوام استفاده شده است و به همین دلیل هزینه های نگهداری از آن برای شما فوق العاده پایین خواهد بود.

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور Optoma DW322 به پورت های ورودی متعددی مجهز است، به سادگی می توانید دستگاه های مورد نظر خود را به آن متصل کنید. این ویدیو پروژکتور از اتصال به انواع لپ تاپ و دانگل های HDMI (مانند گوگل کروم کست) پشتیبانی می کند و حتی می توان آن را به بلوری پلیرهای 3D برای نمایش محتوای سه بعدی متصل کرد! وزن سبک و ابعاد جمع و جور ویدئو پروژکتور اپتما DW322 نیز به شما اجازه می دهد تا آن را به سادگی جابجا و در موقعیت مکانی دلخواهتان نصب کنید.

پروژکتور اپتما DW322، یک گزینه مقرون به صرفه برای ارائه مطالب در کلاس های درس و جلسات کاری

شرکت اپتما مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور مدل DW322 را در چهار دسته بندی کلی به این شکل مطرح کرده است:

  • رزولوشن WXGA، شدت روشنایی 3800 لومن
  • اتصال آسان با بهره بردن از پورت های HDMI، VGA و USB Power
  • صدای شفاف و قوی با بهره بردن از اسپیکر 10 وات
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

دقت رنگ و کنتراست ایده آل

اما یکی از مواردی که باعث شده ویدئو پروژکتور اپتما DW322 برای مصارف آموزشی و شرکتی به گزینه ای ایده آل تبدیل شود، رنگ های شفاف و زنده آن است. این پروژکتور نیز همانند دیگر محصولات برند اپتما در زمینه نمایش دقیق رنگ ها تبحر خاصی دارد و هر نوع محتوایی را به بهترین شکل به نمایش در می آورد. دلیل این امر، بهره بردن این پروژکتور از فناوری Amazing Color است. این فناوری بر روی ارتقای کیفیت نمایش رنگ های sRGB تأثیر دارد و به خصوص در هنگام نمایش تصاویر گرافیکی و ویدئو کارایی بالای خود را نشان می دهد!

ویدئو پروژکتور اپتما DW322 در زمینه نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد! در این پروژکتور از فناوری DLP استفاده شده است که امکان دستیابی به بالاترین میزان کنتراست ممکن را برای دستگاه فراهم می آورد. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور از نسبت کنتراست 22000:1 برخوردار است و رنگ مشکی را به شکلی طبیعی و رنگ سفید را به شکلی شفاف به نمایش می گذارد. در نتیجه تصاویر عمق پیدا می کنند و با کیفیت تر دیده می شوند. همچنین این ویژگی بر روی خواناتر شدن متن ها تأثیر بسزایی دارد و فایل های PDF و پاورپوینت شما را با کیفیتی ایده آل در جلسات و کلاس های درسی به نمایش می گذارد.

پروژکتور اپتما DW322، یک گزینه مقرون به صرفه برای ارائه مطالب در کلاس های درس و جلسات کاری

نمایش تصاویر سه بعدی!

اما شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور Optema DW322 توانایی نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد! بله، شما می توانید این پروژکتور را به انواع بلوری پلیرهای 3D و حتی کنسول های بازی متصل کنید و اوج هیجان را با تماشای تصاویر سه بعدی تجربه نمایید! البته توجه داشته باشید که مشخصات کلی این پروژکتور برای انجام بازی کافی نیست و نمی توان این مدل را در دسته پروژکتورهای گیمینگ جای داد. با این حال شما می توانید از قابلیت نمایش 3D در محیط های آموزشی استفاده کنید و دانش آموزان خود را بیشتر به سمت مطالب جذب نمایید.

کم خرج و بادوام

ویدئو پروژکتور اپتما DW322 هزینه های جانبی بسیار پایینی هم دارد و لامپ آن در حالت اکو پلاس تا 15000 ساعت دوام می آورد! همچنین شما می توانید با بهره بردن از حالت های مختلفی که برای لامپ این پروژکتور در نظر گرفته شده، مصرف برق دستگاه را تا 70 درصد کاهش دهید.

در انتها باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما DW322 به یک اسپیکر داخلی 10 وات نیز مجهز است و صدای شفافی را ارائه می دهد. البته بر روی بدنه این دستگاه یک جک ورودی 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده و شما می توانید انواع اسپیکرهای خارجی را به سادگی به آن متصل نمایید.

پروژکتور اپتما DW322، یک گزینه مقرون به صرفه برای ارائه مطالب در کلاس های درس و جلسات کاری

اگر قصد خرید و دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپتما DW322 را دارید، می توانید این دستگاه را از وب سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره تهیه و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: optomaeurope