با خرید ویدئو پروژکتور اپتما CinemaX P2 می توانید اتاق پذیرایی خود را به یک سینمای خانگی شگفت انگیز تبدیل کنید! این پروژکتور با بهره بردن از منبع نور لیزری، فیلم ها و سریال های روز دنیا را با کیفیت 4K UHD به نمایش می گذارد و لذت غرق شدن در تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور از صدای Dolby Digital 2.0 پشتیبانی می کند و تماشای فیلم را برایتان هیجان انگیزتر می کند. با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2 به یک لنز اولترا شورت ترو (برد فوق العاده کوتاه) مجهز است، می توانید آن را تقریباً در هر اتاقی در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید! دوست دارید با مشخصات این پروژکتور جذاب بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه متن را از دست ندهید.

ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2

از رنگ های دقیق، شاداب و خیره کننده لذت ببرید

ویدئو پروژکتور خانگی اپتما CinemaX P2 حدود 120 درصد از محدوده رنگ Rec. 709 را پوشش می دهد و توانایی نمایش 1.17 میلیارد رنگ را دارد. در این پروژکتور از چرخ رنگ شش بخشیِ RGBRGB استفاده شده است که روشنایی و دقت رنگ های باز تولید شده با دستگاه را ارتقا می دهد. این ویژگی ها کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور را به طور کامل تضمین می کنند.

ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما مدل CinemaX P2 توانایی نمایش محتوای HDR10 را دارد و تصویر را همراه با جزئیات کامل به شما ارائه می دهد. این پروژکتور از قابلیت کنتراست داینامیک (حداکثر 2000000:1) هم بهره می برد و رنگ های روشن را با شفافیت بالاتر و رنگ مشکی را با عمق زیاد به نمایش می گذارد. در نتیجه تصاویر طبیعی تر می شوند و تماشای آنها حس بهتری را به شما القا می کند.

ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2

کیفیت سینمایی تصویر با بهره بردن از فناوری Pure Motion

فناوری Pure Motion باعث می شود تا تصاویر ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2 بدون هیچ گونه مات شدگی و افت وضوح به نمایش درآیند. این فناوری به خصوص در هنگام نمایش تصاویر سریع و اکشن کارایی بالایی دارد. بد نیست بدانید که این پروژکتور از نرخ فریم 24fps نیز پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد.

دستیابی به سایز تصویر 120 اینچ از فاصله ای کوتاه

همان طور که اشاره شد، ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما CinemaX P2 از یک لنز اولترا شورت ترو بهره می برد و حتی در محدودترین فضاها هم کاربرد دارد. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور از فاصله فقط 70 سانتی متری، سایز تصویر ایده آل 120 اینچ را ارائه می دهد که بزرگتر از تمامی مدل های تلویزیون های هوشمند موجود در بازار است!

صدای قدرتمند و رده بالا

ویدئو پروژکتور اپتما CinemaX P2 علاوه بر تصاویر 4K UHD، صدای قدرتمندِ Dolby Digital 2.0 را به شما ارائه می دهد. این پروژکتور به یک ساندبار و دو اسپیکر فول رنج مجهز است و صدای خروجی 40 وات را به ارمغان می آورد. به این ترتیب بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید اسپیکرهای رومیزی، می توانید از صدای شفاف و قوی این پروژکتور بهره مند شوید.

ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2

راه اندازی و نمایش فیلم در کوتاه ترین زمان ممکن

این امکان برای شما وجود دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ویدئو پروژکتور 4K اپتما CinemaX P2 را برای نمایش فیلم آماده کنید. برای این منظور فقط کافی است تا مراحل زیر را انجام دهید:

1- پروژکتور را بر روی میز تلویزیون فعلی خود قرار دهید (به تجهیزات اضافه ای نیاز نیست).

2- دکمه پاور آن را بزنید (پروژکتور در عرض 5 ثانیه روشن می شود).

3- با استفاده از ابزارهای داخلی پروژکتور، چهار گوشه قاب تصویر و فوکوس را تنظیم کنید.

4- دستگاه مورد نظرتان را با کابل HDMI به پروژکتور متصل کنید و از تصاویر 120 اینچی بر روی پرده پروژکتور لذت ببرید.

ویدئو پروژکتور Optoma CinemaX P2

در پایان باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما CinemaX P2 دوام و طول عمر بالایی دارد و منبع نور لیزری به کار رفته در آن تا 30000 ساعت نیازی به سرویس پیدا نمی کند. پس برای سال ها می توانید بر روی استفاده از این پروژکتور خانگی حساب باز کنید!

منبع: optomausa