دستگاه هایی که مشخصات آنها در پایگاه داده Bluetooth SIG ثبت می شود، معمولاً در بازه زمانی یک ماهه پس از آن به بازار عرضه می شوند. این قاعده در رابطه با تبلت اوپو پد 2 نیز صدق می کند و این دستگاه حدود یک ماه پس از آنکه نام آن در این پایگاه داده رؤیت شد، به بازار آماده است. در ادامه می توانید با مشخصات این مدل از  تبلت Oppo بیشتر آشنا شوید.

تبلت Oppo Pad 2 با مدل نامبر OPD2201 در پایگاه داده Bluetooth SIG دیده شده است. در لیست مشخصات درج شده در این پایگاه داده دیده می شود که تبلت جدید اوپو از سیستم عامل مبتنی بر اندرویدِ ColorOS 13.1 قدرت می گیرد و به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز است.

تبلت Oppo Pad 2 با نمایشگر ال سی دی 11 اینچ عرضه شد

جالب اینجا است که برند وان پلاس که از لحاظ استراتژی های کاری شباهت زیادی به OPPO دارد، یک تبلت جدید به نام OnePlus Pad را معرفی کرده است. این دو تبلت شباهت های زیادی با یکدیگر دارند و می توان آنها را رقیب هم دانست. با این حال تبلت اوپو Pad 2 در مقایسه با نسخه اورجینال خود که در سال 2022 به بازار آمده است از لحاظ کیفیت صفحه نمایش، قدرت عملکرد و سرعت شارژ ارتقا پیدا کرده است و رقیب دست و پا بسته ای برای وان پلاس پد نخواهد بود!

گزارش ها حاکی از آن هستند که تبلت اوپو پد 2 به یک صفحه نمایش LCD با سایز 11 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از رزولوشن 2800x2000 پیکسل پشتیبانی می کند و از مشخصاتی مانند نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز، فناوری دالبی ویژن و HDR10+ بهره می برد.

تبلت Oppo Pad 2 با نمایشگر ال سی دی 11 اینچ عرضه شد

این طور که به نظر می رسد تبلت OPPO Pad 2 به یکی از تراشه های مدیاتک سری دایمنسیتی 9000 مجهز است. همچنین این تبلت از یک باتری 9500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که امکان شارژ کردن آن با سرعت 67 وات وجود دارد.

طراحی ظاهری تبلت اوپو پد 2 به طور کلی به وان پلاس پد شباهت دارد و تفاوت چندانی بین این دو مدل دیده نمی شود. هنوز مشخص نیست که آیا تبلت جدید اوپو از سیم کارت پشتیبانی می کند یا خیر. با توجه به اینکه نسخه قبلی این تبلت فاقد این قابلیت است، احتمالاً در این مدل نیز از این ویژگی استفاده نشده است. خوشبختانه تبلت اوپو پد 2 به بازار عرضه شده است و جزئیات بیشتری از آن طی چند هفته آینده اعلام خواهد شد.

تبلت Oppo Pad 2 با نمایشگر ال سی دی 11 اینچ عرضه شد

شرکت اوپو علاوه بر تبلت Pad 2 یک سری محصولات جدید دیگر را هم در چین معرفی کرده است که از میان آنها می توان به گوشی های Find X6، Find X6 Pro Snapdragon Edition و Find X6 Pro Dimensity Edition اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت تبلت اوپو پد 2 برای عرضه در بازارهای کشور چین حدود 350 دلار اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که این تبلت در بازارهایی خارج از کشور چین نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا اوپو چنین برنامه ای برای آن در نظر ندارد.

منبع: gizmochina