به تازگی اخبار متعددی در رابطه با ایرفون جدید وان پلاس با نام OnePlus Nord Buds 2r منتشر شده است. این ایربادز در واقع نسخه رده پایین تر مدل Nord Buds 2 است و برای رقابت در بازار مدل های میان رده و اقتصادی طراحی شده است. در همین راستا یک سری از ویژگی های رده بالای مدل Buds 2 مانند قابلیت حذف نویز فعال از آن حذف شده است. در ادامه می توانید با مشخصات فنی هدفون بی سیم وان پلاس مدل Nord Buds 2r بیشتر آشنا شوید و جدیدترین عکس های آن را مشاهده نمایید.

مشخصات ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r

در عکس بالا نسخه مشکی رنگ ایربادز Nord Buds 2r را مشاهده می کنید. همان طور که می بینید، این ایرفون شباهت ظاهری زیادی با مدل Nord Buds 2 دارد. تنها تفاوت آشکار بین این دو مدل را می توان به طراحی محدوده لمسی موجود بر روی بدنه آنها مربوط دانست. لازم به ذکر است که هدفون بی سیم وان پلاس Nord Buds 2r از قابلیت های ایده آلی برخوردار است که از میان آنها می توان به طول عمر باتری 38 ساعته، زمان تأخیر پایین در حالت گیمینگ و مجهز بودن به سه پروفایل پیش فرض برای تنظیم اکولایزر اشاره کرد. انتظار می رود که قیمت این ایربادز جدید چیزی در حدود 25 دلار باشد.

مشخصات ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r

مشخصات فنی ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r

بر اساس اطلاعاتی که به صورت غیر رسمی منتشر شده، ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r احتمالاً به درایورهای 12.4 میلی متری مجهز است و از قابلیت ارتقای کیفیت صدا بهره می برد. در این ایرفون، سه پروفایل مختلف برای تنظیم اکولایزر تعبیه شده است که با انتخاب هر یک از آنها می توانید تجربه شنیداری متفاوتی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید با شخصی سازی عملکرد این گجت، از گوش دادن به موسیقی و پادکست، تماشای فیلم و انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

در زمینه استحکام و کیفیت ساخت باید گفت که ایرفون وان پلاس Nord Buds 2r موفق به دریافت استاندارد حفاظتی IP55 شده است. به این ترتیب این گجت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و با خیال راحت می توان از آن در فضاهای باز استفاده کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون بی سیم جدید وان پلاس شارژدهی باتری مناسبی دارد و با یک بار شارژ شدن می تواند تا 38 ساعت به پلی بک موزیک ادامه دهد! البته توجه داشته باشید که برای این منظور باید از ایربادز خود در کنار کیس شارژر آن استفاده کنید.

مشخصات ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r

در اطلاعات منتشر شده در مورد ایربادز وان پلاس Nord Buds 2r اشاره ای به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نشده است و این موضوع یکی از تفاوت های اصلی این مدل با Nord Buds 2 است. سایر مشخصات این دو ایربادز که شامل درایور تیتانیومی 12.4 میلی متری، درجه حفاظتی IP55 و طول عمر باتری 38 ساعته می شود، با یکدیگر مشابه هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از هدفون بی سیم جدید وان پلاس در بازار به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina