شرکت وان پلاس در کنار گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite از ایربادز Nord Buds 2 نیز رونمایی کرده است. این ایربادز که یک مدل ترو وایرلس (TWS) است، به عنوان جانشین مدل سال گذشته Nord Buds به بازار خواهد بود و نسبت به مدل قبلی از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است. با این حال قیمت این نسخه جدید در مقایسه با مدل سال گذشته افزایش داشته است. اگر می خواهید با مشخصات ایربادز جدید وان پلاس Nord Buds 2 بیشتر آشنا شوید، ادامه متن را از دست ندهید.

ایربادز جدید وان پلاس Nord Buds 2

ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 ساختار کلی مدل قبلی خود را حفظ کرده است و به صورت semi-in-ear طراحی شده است. این ایربادز دارای یک بخش تخت است که بیرون از گوش قرار می گیرد. این نوع طراحی از لغزیدن گجت بر روی گوش در هنگام تحرک کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که بخشی از این ایربادز وایرلس که داخل گوش قرار می گیرد، از سیلیکون ساخته شده است و طراحی نرم و راحتی دارد.

با توجه به اینکه ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 دارای درجه حفاظتی IP55 است، آب و گرد و غبار به داخل آن نفوذ نخواهند کرد. در زمینه مشخصات سیستم صوتی باید گفت که این ایربادز به درایور داینامیک دو گانه با اندازه 12.4 میلی متر مجهز شده است. با توجه به سایز بزرگ درایور می توان گفت که این گجت توانایی انتقال حجم بالایی از صدا به گوش کاربر را دارد و احتمالاً صدای پر قدرتی را ارائه می دهد. همچنین ایربادز جدید وان پلاس توانایی تشخیص و حذف نویز با حساسیت 25 دسی بل را دارد و از فناوری ANC یا حذف نویز فعال بهره می برد. وان پلاس در ایربادز Nord Buds 2 از الگورتیم BassWave استفاده کرده است که باعث ارتقای بیس صدا می شود. این الگوریتم همچنین در متعادل سازی صدای خروجی ایربادز نقش مهمی دارد و تجربه صوتی کاربر را ارتقا می دهد.

ایربادز جدید وان پلاس Nord Buds 2

از دیگر ویژگی های ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 می توان به مجهز بودن آن به دو میکروفون حساس اشاره کرد که صدای کاربر را در هنگام مکالمه به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل انتقال می دهند. لازم به ذکر است که این ایربادز با فناوری های دالبی اتموس و Dirac Sound Tuning سازگاری دارد و امکان تنظیم اکولایزر صدا را به کاربر می دهد. همچنین وان پلاس Nord Buds 2 از حالت ترنس پرنسی هم پشتیبانی می کند. در این حالت کاربر صدای محیط را هم می شوند و به اطراف خود اشراف کامل خواهد داشت.

باتری به کار رفته در ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 از ظرفیتی معادل با 480 میلی آمپر ساعت برخوردار است. وان پلاس ادعا کرده است که شارژ کامل این باتری برای 36 ساعت استفاده از ایربادز کفایت می کند. البته برای دستیابی به این میزان شارژدهی، باید از این ایربادز در کنار کیس شارژر استفاده شود. به طور میانگین هر یک از ایربادهای این گجت به طور مستقل برای 7 ساعت پلی بک موزیک در حالت غیر فعال بودن ANC شارژ نگه می دارند. چنانچه قابلیت ANC را فعال کنید، شارژدهی این ایربادز به 5 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 از طریق پورت USB-C شارژ می شود و از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند.

ایربادز جدید وان پلاس Nord Buds 2

ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و از اتصال هم زمان به دو دستگاه مختلف پشتیبانی می کند. اتصال وایرلس این ایربادز کاملاً پایدار است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد.

در حال حاضر قیمت ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 برابر با 36.62 دلار اعلام شده است. این ایربادز در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده است و هم اکنون از طریق وب سایت رسمی این شرکت قابل تهیه است.

منبع: gizmochina