برند Nubert از جدیدترین ساند بار خود با نام nuPro AS-2500 رونمایی کرده است. این گجت میان رده توان ارائه خروجی صوتی حداکثر 200 وات را دارد و می تواند به صورت وایرلس به یک ساب ووفر مستقل متصل شود. از دیگر ویژگی های این ساندبار جدید می توان به تکنولوژی ارتقای مکالمه Voice+ و سازگاری با فناوری صدای بلوتوثی aptX HD اشاره کرد. لازم به ذکر است که ساندبار Nubert nuPro AS-2500 از صدای دالبی و DTS هم پشتیبانی می کند و کیفیت صدای ایده آلی را به ارمغان می آورد.

معرفی ساندبار بلوتوثی nuPro AS-2500

ساندبار اکتیو Nubert nuPro AS-2500 برای عرضه در بازار کشورهای اروپایی آماده شده است. این گجت دارای دو توییتر 25 میلی متر (0.98 اینچ)، دو درایور 66 میلی متر (2.6 اینچ) و دو ساب ووفر 90 میلی متر (3.54 اینچ) است و همان طور که اشاره شد، در مجموع توان خروجی 200 وات را به ارمغان می آورد. ویژگی صدای تطبیق پذیر محدوده گسترده ای از فرکانس های صوتی را پوشش می دهد و باعث می شود تا بلندی صدا به صورت اتوماتیک تنظیم شود. ضمن اینکه این امکان برای شما فراهم است تا با استفاده از کلیدهای کنترلی، میزان بلندی صدای خروجی را تغییر دهید.

ساندبار nuPro AS-2500 با بهره بردن از ابزار Voice+، بیس قدرتمندی را به ارمغان می آورد و صدا را به صورت هوشمند بهینه سازی می کند. به این ترتیب هیچ یک از دیالوگ های موجود در فیلم را از دست نخواهید داد و ریزترین مکالمه ها را نیز با وضوحی ایده آل خواهید شنید. با توجه به اینکه این ساندبار از اتصال بلوتوثی و فناوری aptX HD پشتیبانی می کند، به سادگی می توانید گوشی هوشمند خود را به آن متصل کنید. همچنین می توانید یک ساب ووفر مستقل مانند مدل های ارائه شده در سری nuSub را به این ساندبار اتصال دهید و یک سینمای خانگی حرفه ای و جذاب را راه اندازی نمایید. برای این منظور باید از دانگل وایرلس nuConnect trX استفاده کنید.

معرفی ساندبار بلوتوثی nuPro AS-2500

برای تنظیم ولوم ساندبار Nubert nuPro AS-2500 می توانید از ریموت کنترل تلویزیون خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای این منظور ساندبار باید از طریق پورت HDMI eARC به تلویزیون متصل باشد. سایر پورت های این ساندبار شامل HDMI، USB-A، خروجی دیجیتال اپتیکال، خروجی دیجیتال کواکسیال و پورت صوتی RC می شود.

ساندبار جدید Nubert دارای یک ریموت کنترل مستقل نیز هست که علاوه بر تنظیم سطح صدا، امکانات دیگری مانند سوئیچ بین دستگاه های منبع پخش را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استفاده از این ریموت کنترل می توانید مراحل جفت شدن بلوتوثی دستگاه مورد نظر خود با ساندبار را مدیریت کنید. این گجت ضخامت کمی دارد و با ابعاد 14 سانتی متر عمق و 8 سانتی متر ارتقاع ارائه شده است. وزن این گجت نیز 7 کیلوگرم اعلام شده است.

معرفی ساندبار بلوتوثی nuPro AS-2500

در حال حاضر کاربران می توانند ساندبار Nubert nuPro AS-2500 را با قیمت 541 دلار در کشورهای اروپایی تهیه کنند. این گجت با رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و برای استفاده در اتاق هایی با مساحت 10 تا 40 متر مربع مناسب است.

منبع: notebookcheck