ایسوس خود را برای عرضه جهانی گوشی های سری ROG Phone 6 آماده می کند. این طور که اعلام شده، این گوشی جدید در اوایل ماه جولای در دسترس قرار می گیرد و به همین دلیل ایسوس تیزری برای معرفی ویژگی های مختلف آن ارائه داده است.

ایسوس مدعی است که ROG Phone 6 اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشیدن قطرات آب است

تیزر معرفی این گوشی بر روی اکانت توئیتر ROG Global منتشر شده است. در این تیزر ایسوس ادعا کرده است که گوشی های سری ROG Phone 6 «اولین گوشی های گیمینگ دنیا هستند که از درجه حفاظتی IPX4 بهره می برند».
برای آن دسته از کاربرانی که در این زمینه اطلاعات کمتری دارند باید به این نکته اشاره کنیم که درجه حفاظتی IPX4 به معنای این است که دستگاه در مقابل پاشیده شدن قطرات آب از جهت های مختلف مقاوم سازی شده است.

مشخصات فنی گوشی ASUS ROG Phone 6

چندی پیش بود که مشخصات فنی این گوشی گیمینگ جدید ایسوس بر روی سایت های گیک بنچ و TENAA قرار گرفت. بر طبق این اطلاعات این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با سایز 6.78 اینچ خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی رزولوشن Full HD+ را ارائه می دهد و از نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز برخوردار است. همچنین حسگر اثر انگشت گوشی گیمینگ در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و امنیت دستگاه را تضمین می کند.

مشخصات فنی گوشی ASUS ROG Phone 6

اما مشخصات سخت افزار به کار رفته داخل گوشی ایسوس ROG Phone 6 به چه صورت است؟ ایسوس در این گوشی از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده کرده که یکی از جدیدترین تراشه های کوالکوم به شمار می آید. این گوشی به 18 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هم مجهز است و به خوبی از عهده اجرای بازی های روز بر می آید. باتری به کار رفته در ROG Phone 6 نیز از ظرفیت ایده آل 6000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و امکان بازی کردن مداوم و بدون وقفه را برای کاربر فراهم می آورد. ایسوس در این گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب از فناوری فست شارژ با توان 65 وات هم استفاده کرده است؛ پس برای تکمیل شدن شارژ باتری حجیم آن، نیازی به منتظر ماندن برای مدت زمان های طولانی ندارید!

ایسوس مدعی است که ROG Phone 6 اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشیدن قطرات آب است

دوربین های پشت گوشی ایسوس ROG Phone 6 دارای ساختار سه گانه هستند و سنسور اصلی آنها از رزولوشن 64 مگاپیکسل بهره می برد. دوربین جلوی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی است. نکته جالب در رابطه با این گوشی این است که احتمالاً یک صفحه نمایش کوچک بر روی پنل پشتی آن قرار خواهد داشت. شما می توانید جدیدترین عکس های منتشر شده از پنل های جلو و پشت این گوشی را در بالا مشاهده کنید. اطلاعات تکمیلی در رابطه با گوشی ایسوس ROG Phone 6 احتمالاً تا ماه جولای در دسترس قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که مشخصات فنی مطرح شده در این مقاله، به صورت رسمی از جانب ایسوس ارائه نشده و از وب سایت های گیک بنچ و TENAA جمع آوری شده است. شما می توانید آخرین اخبار در رابطه با این گوشی گیمینگ سریع و قدرتمند و سایر خبرهای مرتبط با حوزه تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina