شرکت ایسوس علاوه بر تولید انواع مختلف کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی آن، مشغول تولید انواع مختلف گوشی موبایل نیز بوده تا بتواند در زمینه طراحی و تولید گوشی نیز از سایر رقبای خود عقب نماند. از نمونه گوشی های هوشمند ساخته شده توسط شرکت ایسوس می توان به گوشی گیمینگ ROG Phone 5S Pro اشاره کرد. این مدل از گوشی با توجه به برخورداری از سیستم سخت افزاری قدرتمندی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای انجام بازی های سنگین و به روز باشد! در ادامه مطلب قصد بررسی تخصصی و کامل این مدل گوشی را داریم، لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

با گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5s Pro لذت بازی های روز را تجربه کنید!

طراحی!

شرکت ایسوس در ساخت گوشی گیمینگ مدل ROG Phone 5s Pro از طراحی گیمر پسند استفاده کرده تا کاربر هنگام انجام بازی لذت و هیجان بیشتری را تجربه کند. در ضمن این گوشی از نظر شکل ظاهری نسبت به مدل های قبلی با تغییرات زیادی مواجه نشده است. از جمله تغییرات انجام گرفته در این مدل گوشی می توان به صفحه نمایش کوچک تعبیه شده وسط قاب پشتی گوشی اشاره کرد. صفحه نمایش تعبیه شده کوچک کارایی خاصی برای کاربر نداشته و بیشتر به منظور جذاب سازی ظاهری گوشی اضافه شده است. شرکت ایسوس از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی باکیفیت استفاده کرده است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED  بوده و می تواند با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز تجربه ای بی نظیر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. با توجه به روشنایی 800 نیت صفحه نمایش این امکان را خواهید داشت تا در محیط های پر نور نیز از وضوح بالایی بهره مند شوید! اسپیکر تعبیه شده در این گوشی نیز از نوع استریو 2 گانه بوده که می تواند تا حد زیادی شما را راضی نگه دارد.

با گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5s Pro لذت بازی های روز را تجربه کنید!

سخت افزار!

سیستم سخت افزاری قدرتمندی که در ساخت ROG Phone 5s Pro استفاده شده می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا انواع بازی های سنگین و به روز را با بالاترین تنظیمات اجرا کرده و لذت ببرد! از نمونه سیستم سخت افزاری استفاده شده در این گوشی می شود به پردازنده Snapdragon 888+ 5G اشاره کرد. در ضمن پردازنده استفاده شده در این گوشی دارای 8 هسته Kryo 680 است. پردازنده گرافیکی موجود در این گوشی نیز از نوع Adreno 660 بوده که می تواند به شما در هنگام اجرای بازی های به روز کمک زیادی کند. شرکت ایسوس این مدل از گوشی خود را با حافظه داخلی 512 گیگابایت و رم 18 گیگابایت عرضه کرده است. میزان حافظه داخلی موجود در این گوشی می تواند برای ذخیره سازی تعداد زیادی فیلم و نصب چندین بازی ایده آل باشد! لازم به ذکر است که این مدل گوشی دارای خنک کننده پرقدرت از نوع AeroActive Cooler 5 نیز است.

مجهز به صفحه نمایش باکیفیت و باتری قدرتمند!

شرکت ایسوس در طراحی گوشی ROG Phone 5S Pro از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با کیفیت استفاده کرده است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و قادر به نمایش درآوردن تمامی جزئیات تصویر نیز است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش تعبیه شده نیز می توان به قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ، نرخ تازه سازی 144 هرتز و روشنایی 800 نیتس اشاره کرد. صفحه نمایش راگ فون 5s پرو از 3 حالت طبیعی، سینما و پیش فرض نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید یکی از حالت ها را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید! باتری استفاده شده در این مدل از گوشی دارای ظرفیتی برابر با 6000 میلی آمپر ساعت بوده که می تواند به شما این امکان را بدهد تا ساعت های زیادی مشغول بازی کردن باشید! این باتری از قابلیت جدا شدن برخوردار نبوده و با توجه به بهره مندی از یک شارژر 67 واتی می توانید آن را در حدود 50 دقیقه کامل شارژ کنید!

با گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5s Pro لذت بازی های روز را تجربه کنید!

دوربین راگ فون 5s پرو!

از دیگر موارد جذابی که در ساخت این گوشی استفاده شده می توان به دوربین های آن اشاره کرد. شرکت ایسوس برخلاف دیگر رقبای خود دروبین های باکیفیت تری را به گوشی گیمینگ خود اضافه کرده است. دوربین های تعبیه شده در پشت گوشی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور Sony IMX686 و دوربین Ultra Wide 13 مگاپیکسلی می شود. دوربین های استفاده شده در این مدل گوشی از قابلیت فیلم برداری با کیفیت 8K با 30fps و 4K با 30، 60، 120fps برخوردار بوده و می تواند با دیگر گوشی های پرچمدار رقابت کند! دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی تعبیه شده در این گوشی نیز از نوع Wide بوده و از فناوری HDR و پاناروما نیز پشتیبانی می کند.

منبع: techadvisor